Da's nou toch ook wat moois.... Bel ik vanmiddag de mensen van de stoel op om een afspraak te maken, krijg ik als antwoord: Dan moet je even m'n moeder bellen, want daar staat de stoel. Maar wel na 16.00 want anders ligt ze te slapen.... Nou oké. Na vieren gebeld, krijg ik netjes moeders aan de telefoon. Er komt zo iemand kijken, misschien istie verkocht, maar bel om een uur of zes maar terug. Ikke terug gebeld, is de stoel verkocht! En nou ben ik boos Ze hadden die stoel aan mij beloofd, snif.....
Dientje, fijn dat alles goed gaat met jullie! Ik heb nog geen kraampakket mogen ontvangen, maar ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de leuke dingen die er eventueel inzitten
Jeetje wat lullig van die mensen zeg dat doe je toch niet als je het al iemand belooft hebt. Nu moet je weer opzoek naar een andere stoel
Nou Jopie dat is toch geen stijl zeg van die mensen jammer kun je van voor af aan beginnen.. verder wel leuke dag gehad :
ja hoor. Gezellig m'n ouwelui gehad. Die zijn net weer weg. De gordijnrails hangt en het plankje boven de commode hangt, m'n beddegoed is opgevouwen (is toch wel veel makkelijker met z'n tweeën), moeders ballen voor de soep laten maken. En verder lekker gekletst over hoe het straks zal zijn.......
Ik ben ook nog bij mijn ouders geweest en ook geklest over hoe het zal zijn. duurt nu niet meer zo lang! heb net geboden op campingbedjes ben benieuwd! badpak gaat door trouwens !
Nee, het duurt nu idd niet zo lang meer! Ik heb 17 november een afspraak gemaakt voor de pretecho. Dat leek nog eeuwen te duren. En nu vrijdag is het al zover! Heb er toch zo'n zin in! Leuk dat je badpak is gelukt! Over een campingbedje ben ik nog niet helemaal uit welke. Het moet er wel een zijn die ik makkelijk in m'n eentje mee kan nemen het vliegtuig in.
Nou Jopie dat is ook een teleurstelling, ik hoop dat je snel een nog mooiere stoel vind voor minder geld! Dizzy dat zwangere buikje is nu duidelijk te zien hoor, echt leuk! Waar heb je trouwens die gordijnen gekocht? Ik ben al verschillende zaken afgeweest voor gordijnen met lime en turkoois, maar nog niks moois gezien. Die van jou lijken me wel mooi, dus ben benieuwd waar je ze vandaan hebt Fijn dat je dinsdag je verjaardag gewoon kan vieren, ik hoop dat je een leuke dag hebt dan! Hoe waren de onderzoeken van je schoonvader eigenlijk gegaan? Dientje, goed om te horen dat alles lekker gaat met je! Het kraampakket heb ik al een aantal weken binnen, het verrassingsdeel was een set van 6 flessen verzorgingsproducten voor de baby, een zacht doekje met een apekop eraan vast, en een badcape met de punt als apekop. Nou de babykamer is ingericht Nu nog alle kleertjes en spullen in de kasten, klamboe ophangen, bedje opmaken etc....En dan nog mooie gordijnen vinden en dan is het af \/
Hoi Zorra fijn he dat kamertje zo opschiet! de gordijnen heb ik bij de decorette gehaald maar ik weet niet of dat ze alleen in Limburg filialen hebben, nooit in verdiept. Het is van hun huismerk dus verder weet ik het niet. maar wij vonden ze ook gelijk ideaal voor kamertje niet te zwaar en niet te licht van kleur.
Hoi dames, even het laatste berichten geskimmed, verder niet echt alles terug gelezen. @ Jopie wat lullig van die stoel, ik ben ook bang dat hij weg is als ik woensda kom, maar ZIJ kunnen niet eerder, dus hoop maar da hij er dan nog is. Ik zag dat er nu 99 euro op geboden is en dat hij Gereserveerd is, maar ik weet neit of dat nu voor mijn 100 euro is, mag hopen van wel. Hier alles goed. Kleine had gisteravond ook de hik, grappig gevoel, maar was wel blij toen het over was. Ben de hele dag bij mijn schoonouders geweest, was gezellig, heen en terug hoefde ik onderweg niet eens naar de wc en dat terwijl het ruim 1,5 uur rijden is. Ik hoef er 's nachts ook niet uit hoor, meestal slaap ik
Oja zorra was de helft alweer vergeten, schoonpapa heeft de onderzoeken maar braaf moeten doorstaan en krijgt nu nieuwe medicijnen ide ervoor moeten zorgen dat de operatie op de langere termijn zou moeten. Ik weet het soms ook niet meer met die artsen vandaag dit morgen dat en maar afwachten in de tussen tijd. Beter gaat hij niet worden maar ik hoop dat hij zich wel snel wat beter kan voelen.
Zorra heb even gegoogled bestaat dus landelijk de decorette, dus kun je daar eens gaan kijken. Hadden trouwens nog meer met lime enzo, maar omdat mijn kamertje zo klein is wilde ik niet zware gordijntjes
Decorette? Nooit van gehoord, ik zal zo eens op internet kijken waar ze zitten. Loeki, je stoel staat vast voor je gereserveerd, ik duim voor je dat je ém woensdag achter in de auto hebt. (vond ik ook wel even spannend voordat ik mn schommelstoel ging halen, want hun hadden helemaal geen gereserveerd bij hun advertentie staan en er werd opeens weer opgeboden, gelukkig staat hij nu mooi in mn babykamer ) Jopie, wanneer de kamer helemaal af is zal ik zeker even foto's maken.
Jopie waar was jij geslaagd voor dat leuke jasje, ik moet er ook nog een hebben realiseerde ik me en die vind ik wel erg schattig! onze kindjes wonen toch niet naast elkaar hihihi
Nou ik moet er weer vanaf manlief eist PC op moet voor werk nog veel mailen en ik heb hem vanochtend al opgehouden, dus geef ik de PC nu even aan hem. Ga dus maar tv kijken ofzo. allemaal tot morgen dan maar dan is manlief werken en heb ik het rijk alleen
Ik hoop ook dat je schoonvader zich iig wat beter gaat voelen. Ik had net ook even gegoogled en zag dat er een winkel een kwartiertje hier vandaan is, dus ik ga vlg. weekend even kijken Ons kamertje is trouwens ook erg klein, dus wil ook niet al te zware. Zijn het trouwens verduisteringsgordijnen? Mag ik vragen hoeveel je er voor kwijt was? Mag je evt. ook PB'en als je dat liever hebt.
Loeki, ik hoop dat "jouw" mensen niet zo lullig zijn als "mijn" mensen, en dat je woensdag gewoon die stoel mee naar huis neemt! Lekker dat je de rit naar huis in 1x kon voltooien! Zorra, ik heb een afspraak voor een 3 en 4d echo. Ben toch zo benieuwd naar ons mooie kindje! Dizzy, het jasje heb ik bij Prenatal gekocht. Hij was ook nog niet eens zo duur. 14,95. Ik heb er geen moeite mee hoor, als je hem ook koopt