Ben blij dat mijn man z'n eigen laptop heeft! Al is het eerste wat ie doet als ie thuis komt mijn computerzooi aan de kant schuiven en zijn laptop installeren op het buro
Fijne avond verder Dizzy en tot morgen Jopie, ik ben ook erg benieuwd naar jullie mooie kindje, dus ik wil wel foto's zien hoor
Nog even snel dan, nee geen verduisteringsgordijnen, kon wel met een speciaal stofje erachter. en kostte ong 195 euro voor raam 250 cm. incl maakloon (ik kan dat niet zelf) en materiaal. ZE hebben ook vaker acties zag ik met korting op eigen merk moet je maar even in de gaten houden kan behoorlijk schelen. Ik vond het niet goedkoop maar ze hangen best wel een tijd op denk ik. en ik vond bij V&d, hema ed niet de kleuren die ik wilde dus hield het verder op dit moesten ze worden en we zijn dik tevreden.
Wij hebben hier gelukkig ook allebei een laptop, soms zitten we met zn drietjes aan de tafel achter de laptop (mn dochtertje heeft van dr oma zo'n educatieve laptop met muis gehad)
uiteraard willen we die foto's zien en nu gaat manlief langzaam me wegduwen hier, hij zegt dat ik verslaafd begin over te komen, hoezo overdrijven
Oh, ik heb vandaag toch ineens zin gekregen in VAKANTIE, voel me best goed deze week, dus krijg hoop dat we misschien toch nog weg kunnen.
Bedankt Dizzy voor de info Jopie, dan ga ik zeker kijken Ben zo blij dat de meubeltjes nu staan, morgen wanner mn dochter naar school is lekker tutten met alle kleertjes, alles in de kasten leggen, nog wat kleertjes strijken, bedje opmaken Ik kijk er nu al naar uit!
Ik kan hem wel aan hoor hij staat continue op om dingen na te zoeken , te bellen en weet ik allemaal wat, dus zie ik snel weer mijn kans
Zorra: zet je ook foto's van het kamertje in je album? Ik ben erg benieuwd. Jopie: wat belachelijk dat ze de stoel verkocht hebben. Ik zag de advertentie nog staan. Wij hebben gelukkig ook meerdere PC's, wij zijn allebei redelijk verslaafd, Ik ben heel erg moe vandaag. Dat ben ik in geen weken echt geweest. Tascha: hoe gaat het met jou? met je hoofdpijn?
Ik weet het maar nu moet ik er echt af nu gaat hij serieus aanhet werk en kan die mij niet gebruiken hier. ach ik rook niet drink niet (sport niet) dus een beetje chatten op het forum op zijn tijd kan wel toch? en nu echt tot morgen
Loeki, misschien kunnen jullie een lang weekendje weg gaan, ben je er even uit, maar gaat het niet dan heb je niet een lange vakantie geboekt en kan je zo naar huis toe! Fijn dat je je deze week beter voelt! Dizzy, lekker terug duwen hoor!