De forum VK zijn 2,5 liter naast de normale koffie/thee momenten. Dan kom je dus wel aan die hoeveelheid.
Jeetje Loeki, zie je het echt zo Is juist toch heerlijk straks om met elkaar thuis te zijn en genieten van de kleine meid? Die vakantie die komt echt nog wel een keer, maar kleine meisjes worden erg snel groot
Nou het enige dat mijn man aan zwangerschapkwaaltjes heeft is die sjagerijnigheid en onvoorspelbaarheid.
Ik kan me voorstellen dat je het misschien anders kan zien, maar ik zie mijn verlof echt als 6 maanden thuis zitten eterwijl ik er zo graag op uit wil, natuurlijk met mijn kleine en ik zal echt niet gelijk weer stad en land afreizen, maar na mijn bevalling heb ik nog 19 weken vrij en ik word al gek als ik 7 weken zomervakantie heb.
Die van mij heeft nergens last van, ik had gehoopt dat hij nesteldrang zou krijgen maar helaas (nog genoeg klusjes in huis te doen)
Loeki, ik kan me niets leukers voorstellen. Lekker de hele zomer thuis, niet hoeven werken (hè bah, dat heb ik ook nog) En genieten! Lekker een wandeling maken met de kleine door het park, of lekker een dag naar m'n ouders. Kan er zo heerlijk over zitten dagdromen.
Effe tussendoor hihi, gaat over kwaaltjes bij mannen geloof ik, mijn man boert meer sinds mijn zwangerschap, komt waarschijnlijk omdat hijnu alle cola drinkt die ik niet drink ben er weer af
Ja ik kan me voostellen dat 19 weken lang lijkt. Maar volgens mij vliegen die echt voorbij. Mijn vriend heeft volgens mij een beetje nesteldrang. Hij maakt meer schoon( eerst niks, nu elke zondag het hele huis stofzuigen) en maakt ook echt dingen af in huis ( na een beetje aandringen)
Maar je hoeft straks toch niet de hele dag met de baby thuis te zitten Loeki, je kan toch uitstapjes maken, naar vrienden toe, etc etc. Het leven houdt echt niet op met een baby erbij hoor! En misschien wil je man tegen die tijd wel weg, hij ziet nu alleen nog maar andermans krijsende kinderen voor zich, misschien vind hij het straks allemaal wel meevallen.
He verslaafde Dizzy kwam even langs Bosi, ik las hier op het forum al van meer mannen die dat deden, waarom die van mij dan niet
Je eigen krijsende kind is echt heel wat anders hoor Maar wie zegt dat jullie een krijsend kind krijgen? Misschien is het wel een heel lief, rustig meisje en wordt die stoere vent van je helemaal week als ie naar haar kijkt!
Ja, bij mij ouders langs, lijkt me schitterend, maar dat kost me ongeveer 100 euro per bezoekje, dus dat zit er niet in, bovendien hebben ze 's zomers geen tijd voor me. Mijn zusje gaat met haar man een zoontje lekker op vakantie. Mijn nichtje is ook bijna de hele zomer lekker met haar ouders weg, de hele wijk loopt hier in de zomer leeg, mijn gehele familie is op vakantie, of werkt in een seizoensbedrijf (heeft dus geen tijd voor ons) en mijn man werkt de hele zomer. het spijt me, ik kan de zomer niet alleen maar als iets leuks zien, bovendien, als het weer net zo wordt als mijn zomervakantie vorig jaar, dan valt hij voor 80% in het water.
Dan ga je toch lekker naar het zwembad? Dan weet je tenminste dat die dag voor 100% in het water valt. En je mag altijd bij mij komen. Ga dan wel met het openbaar vervoer. Dan ben je zeker een hele dag onder de pannen! (met de auto is het al ongeveer 2 uur heen, 2 uur terug)