Ja zeker als ze het zo onsubtiel meedelen wat ze denken. ik ben altijd vroeg op. Maar daar tegenover staat dat ik vanmiddag wel ko ben. Heel veel plezier vandaag!
Goede morgen allemaal. Heb vandaag wat last van pijn in m'n buik. Wordt dan gelijk weer heel onzeker. Pijn als ik druk zet op de voorkant van m'n buikje en als ik druk zet op de wc. Niet krampachtig of zo, gewoon een gevoel van spierpijn, iemand hier ervaring mee?
hoihoi... noooit geweten dat dit forum er was,anders was ik allaaang naar dit forum toe gegaan.ik ben 29 april uitgerekend en ga 28 sept naar vk voor het eerst.moet een week van te voren bloed laten afnemen.en gaan ze daar nou alleen naar het hartje luisteren of krijg je ook echt een echo te zien? liefs irie
goeiemorgen, welkom irisje en van herte proficiat! Heb deze morgen na 5 dagen nog eens het hart uit mijn lijf gespuugd en geloof of niet maar daarna goed ontbeten toch rare manieren é als je zwanger bent? Loeki2 gaat het al terug wat beter met het pijn gevoel? Het is een prachtige dag vandaag straks ne keer met hond gaan wandelen denk en dan terug niksen... tot lateer Annabel
iris - welkom en gefeliciteerd!!! harley - wat vervelend van die onbekende. loeki - ik heb vanacht super slecht geslapen, ook een raar gevoel in me buik. kan niet zeggen dat het als spierpijn voelt. mo - ik moet ook de 13de naar de VK. hoelaat moet jij?? annabel - gaat het weer wat beter?
Hallo allemaal, Hier ben ik weer ben een weekje weg geweest. Met mij gaat het niet zo goed. Als het goed is krijg ik morgen een vervroegde echo, heb een beetje bloed verloren. Ik laat jullie wel meer weten als ik zelf ook wat meer weet. Groetjes Gerda
@ Meliske: Om 12.15! Spannend he? @Loeki, dat heb ik ook. Volgens mij is dat bandenpijn... En het is inderdaad een prachtige dag. Straks komen mijn ouders eten. Heb er zo'n zin in!! Mijn vader heeft vorig jaar een herseninfarct gehad en ben nogsteeds zo blij als ik hem zie!
gerda - heb je veel bloed verloren en verlies je nog steeds? mo - ja echt spannend! ik geloof goed dat steeds weer blij bent hem te zien, geniet er ook maar lekker van!!! een fijne dag!
In het begin was het een beetje bruinachtig, nu is het wat helderder. Ik heb een inlegkruisje in en daar zit iedere keer niets in. Als ik plas zit er ook niets van bloed bij. Alleen als ik met wc papier afveeg heb ik wat bloed. Ik ben gisteren bij de huisartsenpost geweest, maar die konden niets voor mij doen. Ik moest maar gewoon afwachtenen maandag met mijn eigen huisarts een echo regelen. maar daar wordt ik knettergek van. Ik ga morgen om 8.00 meteen naar de dokter. Verder heb ik geen buikpijn of zo Gerda
nou meid... sterkte dan vandaag. er liggen daar natuurlijk ook veel bloedvaten nu,dus het hoeft niets te betekenen.doe lekker rustig aan vandaag en ga gewoon languit op de bank.vraag even of je man daar misschien een wondje ziet ofzo. veel liefs iris
ik heb dat pas ook gehad nadat we sex hadde gehad, je baarmoeder is nu veel meer doorbloed dan anders, dus heb je veel sneller kans op een bloedinkje. heb je misschien da afgelopen dagen sex gehad? kan zijn dat het daar van komt. heb je verder geen krampen, meestal als het fout gaat, gaat het gepaart met (heftige) krampen.
@Irisje: Welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen. Ik denk dat je de 28e een intake krijgt bij je VK en rond 12 weken een echo. @Gerda: Zoals Meliske al aangeeft is de baarmoeder erg doorbloed en kan er snel een adertje knappen, dit kan door persen op de wc of sex. Ik hoop voor je dat het bloeden niet doorzet en je van de week op de echo een mooi kloppend hartje ziet.
he meiden... bedankt voor het warme welkom en Dientje wat leuk dat je ook 29 april bent uitgerekend ik was al naar iemand op zoek die ook dan is uitgerekend! enneh... een intake dus geen echo ,maar gaan ze dan wel naar het hartje luisteren? ben daar zooo benieuwd naar. groetjes iris
Hoi Irisje! Welkom! Ik weet niet of ze bij een intake ook naar het hartje luisteren. Ik dacht van niet. Maar goed ik zit bij de gyn dus dat kan ook anders zijn. Ik dacht dat bij een intake alleen je gegevens doodgesproken worden en dat je dan een afspraak maakt voor een onderzoek. Loeki dat had ik vannacht ook die pijn. Ik werd er gewoon wakker van. Het is nog steeds niet over. Waardeloos he, ga je je meteen zorgen maken. Gerda veel succes bij de dokter vandaag, ik duim voor je dat het niks bijzonders is. Mo666 was het leuk met je ouders? Ik heb gisteren op de parabeurs mn aura uit laten leggen, ik heb het op dvd. Zo leuk! Ik had het al eens eerder gedaan maar toen was mn situatie heel anders en dat was ook aan mn aura te zien die was nu heel anders. De man die dat doet is ook heel vriendelijk, hij stelt je echt op je gemak.
Goeiemorgen allemaal Irisje : Welkom , Het hartje kunnen ze zonder echo nog niet horen je zal dus nog even geduld moeten hebben. Dientje : heel veel plezier en geluk met je echo Groetjes.
@Irisje: Het hartje zal idd nog niet te horen zijn met de doptone, tijdens een intake worden je gegevens gevraagd, je lengte, gewicht, eventuele ziektes, evt. erfelijke aandoeningen die in de familie voorkomen etc...Je bloeddruk zal wss ook opgemeten worden. Meestal sta je met 5 a 10 minuten weer buiten. @Dientje: Veel plezier vandaag bij je echo!!!
Ik heb ruim een uur binnen gezeten hoor. Was heel gezellig hahahaha! Volgende controles gaan idd veel sneller.