Veel plezier vanavond Loeki. Ik heb net gebeld voor mijn lenscontrole en dat heeft geen nut. Ik koop dus gewoon weer voor een half jaar nieuwe lenzen en zie het dan in oktober wel weer.
Loeki: gezellig uit eten dus vanavond, heerlijk! Heb ik ook zin in. Grieks ofzo. Zorra: doe rustig aan, ik hoop dat je je snel weer beter voelt, Dizzy: nog maar 1 broek, Ik ben zo dik geworden dat ik al gelijk na 8 weken niet meer in mijn gewone broeken paste. Zo heb je dus altijd voordelen en nadelen, met of zonder dikke buik. Ik moet met mijn kleine lijf nu ineens 10 kilo meer meetillen. Dat is soms best vermoeiend. Ik heb net een leuke stoel gekocht met kussentjes voor op de babykamer. Ik zet straks even een foto in het album. Ook heb ik een luiertas gevonden die bij de kinderwagen past ( kleur is goed) en er ook gewoon leuk uitziet. Ik heb er nu twee. Dus ik moet 1 wegdoen. Misschien zet ik die wel te koop hier op de site. Het is een roze met bloemen ( lijkt op oilily)
Mooie buik hoor Bosi. Het dragen van positiekleding zegt helemaal niets over je omvang, ik draag sinds week 8 positiekleding omdat ik de druk op mijn buik toen al onaangenaam vond, misschien ook wel omdat mijn pezen toen al zo gevoelig waren, maar dat kun je achteraf moeilijk bepalen. Ik ben niet dik, maar vind positiekleding toch wel erg comfortabel. We gaan (weer) wokken, maar dat vind ik wel lekker hoor Ik ben ook dol op Grieks, maar daar hoef ik eigenlijk de deur niet voor uit, want mijn man kan heerlijk Grieks koken (zijn hobby).
O wat geweldig loeki, een man die kan koken. En nog lekker ook. Mijn vader was ook een goede kok. Mijn vriend kan nog net een ei koken en een speklapje bakken, maar verder niet, Janne: over een 45 minuten ongeveer maak ik even een foto. Ik ben nu aan het bijkomen van het shoppen. Ik heb de stoel zelf in de auto getild( ja ik weet het, dom, ) en de boodschappen ook, dus ik heb teveel gedaan.
jeeeeeeeeeeeeeemig! Ben terug uit de ardennen,moet ik gewoon 23 pagina's bijlezen...ga me er maar eens aan wagen tot over een uur of 3 ofzo....
He Bosiiiii, de 45 minuten zijn om hoor. Er is al een uur voorbij. Ik wacht hier maar en zit maar te wachten.
Staat erin. Pientje, je hoeft niet alles terug te lezen hoor, idd een hoop bla bla bla, en het gaat opzich met iedereen goed. Zorra niet zo heel erg goed vandaag, dus zij moet rustig aan doen. Loeki heeft natuurlijk altijd last ( helaas) net als janne ( en als ik iemand vergeet, sorry) Vertel hoe was het!
Gave stoel! Net als die kasten he. Die vind ik ook zo leuk. Die tut komt me erg bekend voor. Die hebben wij ook alleen in andere kleurtjes.
Van de hond, In de gallerei hier op het forum had iemand er al een raad plaatje van gemaakt. ( staat bij commentaar) Ik heb ook nog een tutteldoekje in het groen, en die komt straks in het ledikantje. Ja ik doe graag dingen anders dan andere mensen. De kastjes zijn ook niet echt doorsnee. Maar ik ben ook een beetje apart hoor,
Bosi, leuke stoel. Past goed bij de kasten! Die tutpopjes heb je in allerlei kleuren. Ik heb ze wit met een groen mutsje. Loeki, veel plezier met het etentje en eet smakelijk. Zorra, heb je nog lekker kunnen tutten vandaag of heb je gisteren echt teveel gedaan? Ik hoop dat het beter met je gaat. Janne, fijne avond en tot morgen! Dizzy, ben je al een beetje afgekickt Pientje, ben je al bij gelezen? Hoe was het? Weer een werkdag minder tot m'n verlof! Ik heb net de gordijnen besteld! Als het goed is heb ik ze over een week of 3-4 hangen! De kraamhulp heeft ook gebeld voor een afspraak. Die komt woensdag over 3 weken voor de intake.
pfffff ben er eindelijk doorheen! Oke heb wel tussendoor ff gegeten... Sjonge Jopie,wat lullig van die stoel zeg. ow jennifer heeft diarree dus die heb ik ff onder de douche gezet,dus ben weer ff weg...
En dat was Pientje Kort maar krachtig! Wat vervelend voor je dochter. Heeft ze er toch niet het hele weekend last van gehad?
Ja die tutdoekjes krijg je bij de VK. Wel leuk. Ik heb er eentje van mijn schoonzusje gekregen van de prenatal, die is lekker zacht. Pientje: de volgende keer maar vertellen hoe het was. Jopie: dus je kraamhulp komt al voor de intake. Pff dan gaat het toch wel allemaal best snel. Ik ben benieuwd naar de gordijntjes, maar die zet je vast wel even op de foto, Ik ga nu naar puf cursus. Ik heb veel pijn in mijn rug, dus ik moet erg rustig aan doen. Tot later misschien
Hoi meiden! Kunnen jullie me een update geven? Heb ongeveer 50 pagina's in te halen, dus dat red ik nooooooit! Harley, hoe is het met je konijnenvilla? Ik heb vandaag officieel mn laatste dag gehad. Heb me vanmorgen ziek gemeld omdat het echt niet meer ging!