April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen dames,

Gisteravond heerlijk gegeten, maar ik wist niet hoe ik zitten moest, alles deed me zeer, niet leuk meer.

Vanmorgen werd ik huilend wakker en ik kon niet meer ophouden, mijn man heeft me heel lief proberen te troosten, maar het wilde maar niet ophouden. Vandaag gaan mijn ouders voor 6 weken op vakantie en al mijn broers en zussen gaan een of meerdere weken mee en wij dus niet :cry: Iedereen is druk aan het voorbereiden alleen wij niet en ik kan er niet tegen :cry:

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ach Loeki, ik weet niet wat ik moet zeggen om je op te beuren :cry:

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat weet ik ook niet Jopie, heb gewoon een hele erge emo dag. Ga nog wel 10 keer huilen denk ik. Ik heb hele rode ogen. Ik lijk mijn neefje van 2 wel, die huilde ook al dat opa en oma niet weg mochten gaan, alleen snapt hij niet dat hij ook 2 weekjes naar ze toe gaat. Ik zie ze pas op 11 maart weer. :cry: en het erge is dat ik ook precies weet waar ze heen gaan, dus als ze over dingen vertellen ZIE ik ook alles voor me wat ze gaan doen en zo. :cry:

En dan is er natuurlijk ook nog de spanning van de komende onderzoeken, moet ik voor genetisch onderzoek naar het UMC en dan zit mijn hele familie lekker in Noorwegen bij de open haard.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Oh loeki, en dan helpen je hormonen ook niet mee hoor. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat jij over ongeveer 2 maanden een hele mooie baby in je armen mag houden. Maar het is wel balen dat je je ouders zo lang niet ziet en dan iedereen gaat behalve jij. Dat is altijd frustrerend.

5. Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

Loeki tjee ik hoop dat je wat afleiding kan zoeken vandaag. Sterkte!

Jopie ik krijg morgen een hele avond over BV en kan dan alle vragen ook stellen. Dat zit ingebouwd in de cursus samen bevallen. en na 5 februari krijg ik herhalingslessen tot de baby geboren is dus dat duurt nog wel even dan zijn we hier waarschijnlijk goed voorbereidt.

Zal er vandaag niet zo veel zijn, misschien vanavond dus niet te veel beppen hier!

Dientje fijn dat de zwangerschap prima verloopt, is toch lekker als je bij VK bent en alles verloopt goed.

tot later

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Loeki: vandaag maar veel afleiding zoeken. Het zit je ook al een tijd niet mee, en als er dan ineens meer dingen samen komen dan kun je ineens breken.

Jopie: is een cursus borstvoeding echt nodig?

Dizzy: ik doe ook samenbevallen, maar er zit volgens mij niks over borstvoeding bij, bij ons dan.

Ik heb deze vrijdag een training op school. Voor punten. Maar dat is waarschijnlijk van 9 tot 5, en dan moet ik dus al om 7 uur vertrekken met de trein. Ik vraag me af of ik het wel moet doen. :(

7. Niet meer actief

Bosi bij ons staat dat op als voedingsavond een na laatste les.
    Als je er veel punten mee kan krijgen anders zou ik het niet doen het lijkt me een hele lange vermoeiende dag. maar misschien voel je je nog fit genoeg hiervoor ik zou het niet kunnen.

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

bedankt iedereen voor de steun en ben niet bang dat ie nee zal zeggen hoor :) alleen er is nog zoveel te doen en heb gewoon de energie er niet voor om eraan te beginnen. Iedere avond zeg ik dan van morgen ga ik dat, dat en dat doen en dan zijn we vandaag en wat heb ik al gedaan NIKS :oops: ...

loeki meisje huil maar goed uit hoor begrijp dat wwel ik heb dat ook iedere keer als mijn ouders op reis gaan, 6 weken is inderdaad wel lang maar dan moet je proberen te denken kort daarop is de kleinne spruit daar en wie weet vliegen die weken wel voorbij...

zorra hou je goed é meisje, erg dat je daar nu mee geambeteerd zit..

en de rest ben ik weeral kwijt....sorry

allé kga proberen beke op te ruimen
    Annabel

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee erg fit ben ik niet meer. En het zijn maar 2 punten.
    Maar dan moet ik het volgend jaar inhalen. Maar goed, misschien kan ik afspreken dat ik enkele uren later kom, rond 11 uur. Dan is het al beter vol te houden. Mijn moeder woont in de buurt, dus als het niet meer gaat ga ik daar op bed liggen.

Ik zal eens kijken op ons programma van samenbevallen, misschien heb ik het over het hoofd gezien.

10. Niet meer actief

Bosi dan zou ik dat doen , gewoon later beginnen daar zullen ze toch wel begrip voor kunnen opbrengen :(:

Annabel werk ze dan, misschien moet je een lijstje maken en kun je lekker afstrepen dat werkt ook motiverend.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, heel veel sterkte meis, kan me voorstellen dat het nu niet leuk voor je is dat iedereen op vakantie gaat en jullie niet, kom maar veel bij ons op het forum langs voor steun. We slepen je er wel door heen!

Bosi, je krijgt tijdens de kraamperiode hulp met het aanleggen en de kraamverzorgster verteld je dan ongeveer wat je moet weten, maar als je graag het vantevoren wil weten is zo'n cursus wel informatief. Ik ben alleen zo'n zeef dat ik het na de bevalling toch weer vergeten zou zijn :)

Pientje, goed om te horen dat je genoten hebt, wel balen van de bedden, dat vind ik vaak ook een groot nadeel aan vakantie, ik ben in huisjes en stacaravans geweest en geen een keer een goed bed gehad.

Dientje, je baby loopt mooi op schema zo te horen, fijn dat je lekker van je zw. schap geniet.

Annabel, dat energietekort ken ik maar al te goed, in je hoofd zoveel plannen maar er komt maar zo weinig uit. Hopelijk krijg je snel wat meer energie om alles voor te bereiden.

Gisteravond voelde ik me helemaal beroerd van de pijn, ik had zelfs verhoging, was al bang voor een ontsteking in mn rug omdat het zo brandde en ik nauwelijks kon lopen. Gelukkig voelde ik me vanmorgen alweer wat beter en zag ik er niet meer zo uit als een 80 jarige :) Maar ik merk wel dat ik het stukken rustiger aan moet gaan doen, want anders gaat het niet goed. Mn vriend komt vanmiddag als het goed is wat eerder thuis om beneden alles even lekker schoon te maken, zodat het er hier lekker schoon en opgeruimd uit ziet en ik dan niet zo snel in de verleiding kom om wat te gaan doen. Ben wel blij dat hij nu in ziet dat hij toch echt wat taken van me moet overnemen, duurt altijd even :rolleyes: Vanmorgen een kilo paaseitjes gekocht :oops: Ik was verbaasd om ze nu al in de winkel te zien liggen, maar die verbazing sloeg snel om in; hebben hebben hebben :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank jullie dames.

Ik heb ieder jaar wel moeite met het feit dat ze zo lang weg gaan, maar dan heb ik altijd het vooruitzicht dat we zelf een week of wat later zullen volgen en bovendien werk ik dan fulltime en heb weinig tijd om ze te missen. Nu was mijn moeder de afgelopen weken veel bij ons om me in het hh en zo te helpen. Nu zijn ze dus 6 weken weg, en heb ik daarvan ook nog 2 weken verlof.

13. Niet meer actief

Nou Zorra je maakt vorderingen, van 93 naar 80 en nu voel je je zelfs jonger ;) , Gelukkig maar! en je weet het nu niet dingen gaan doen want dan wordt het weer erger [-X

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh zorra, zo slecht een kilo chocolade :p

15. Niet meer actief

Het duurt toch nog even voor het pasen is :) :)
    kan ze het verdelen over alle weken toch :(:
    ik moet zoiets niet kopen want dan verdwijnen ze allemaal in mijn mond voor het uberhaupt carnaval is =P~

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    comfort food, dat kan ik nu ook wel gebruiken.

17. Niet meer actief

Ik hoorde gisteren dat in China het jaar van het varken een geluksjaar is!

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) Ik had al zo'n vermoeden dat je daarmee zou komen Dizzy :) Maar gisteravond had de oma van mn vriend me er zeker weten uitgelopen hoor :) Elke stap deed me ontzettend zeer, en juist dan moet je elke keer naar de wc om te plassen :rolleyes: Maar gelukkig vandaag niet meer zo erg als gisteren, dat is het belangrijkste.

Loeki, ik had er een aantal jaar geleden ook altijd zo'n moeite mee als mn ouders op vakantie gingen, ik zag ze nl. meerdere keren per week en mn moeder en ik belde elkaar ook dagelijks, en als dat opeens stopt....Maar je ouders hebben toch internet in Noorwegen? Kunnen jullie via MSN contact houden. Ik weet niet of jullie een webcam hebben, maar dan kunnen jullie elkaar ook nog even zien, dat zal ook al wel wat schelen.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou ik denk dat mn vriend er meer van naar binnen zal werken als ik hoor Loeki, dat is echt een choco monster :)

Laten we dan hopen dat we allemaal gelukskindjes op de wereld gaan zetten Dizzy! :D

20. Niet meer actief

Algemeen

Het Varken is tolerant en begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw.

Een Varken is een vredesstichter. Varkens handhaven orde en gezag en geloven in gerechtigheid. Ze zijn bereid anderen hun fouten te vergeven, koesteren zelden wrok en zijn niet haatdragend.

Varkens houden van gezelschap en groepsactiviteiten, maar hebben ook behoefte aan alleen-zijn. Varkens zijn meestal betrouwbaar, maar kunnen diep van binnen wel wantrouwend zijn, soms op het paranoïde af.

Dit teken zet zich in voor humanitaire doelen. Varkens hebben gevoel voor humor en zijn onzelfzuchtig. Een Varken is sterk zonder sterk te lijken en maakt zich zelden nodeloos zorgen.

Varkenskinderen zijn dromertjes, ze lopen vaak met het hoofd in de wolken, hebben bijna altijd een goed humeur en zijn zelden boos. Ze doen wat hen gevraagd wordt, en kunnen alleen soms wat slordig zijn.

Als volwassene heeft een Varken alle tijd van de wereld voor zijn of haar vriendenkring, maar kan er moeite mee hebben tijd te besteden aan het gezin. Hierdoor kunnen ze soms van hun eigen kinderen vervreemden. In feite houdt het Varken afstand omdat het niet tegen afwijzingen kan, hij of zij is heel bang gekwetst te worden.

De vijf typen

* Water: een water-Varken zit vol geheime plannen en kan zich mysterieus gedragen.
    * Hout: de slimste van de Varkens, artistiek en begaafd. En ook warm en lief.
    * Vuur: dynamisch, aantrekkelijk en gevaarlijk, heeft vele minnaars/ minaressen.
    * Aarde: erg gevat en ad rem, maar het aarde-Varken heeft soms een soort humor die niet altijd zo aardig is voor anderen.
    * Metaal: onafhankelijk, houdt graag een slag om de arm. Kan van gokken houden.

Werk

Het Varken heeft een groot hart, begrijpt wat anderen bezighoudt en houdt er van met andere mensen te werken. Banen bijv: personeelswerker, verpleegkundige, maatschappelijk werker, leraar, therapeut, boer, schilder, slager.

Liefde

Een verliefd Varken is een grote romanticus en kan erg snel emotioneel afhankelijk worden van de ander. Vaak loopt een romance uit op pijn en teleurstelling, maar een Varken is altijd bereid het nog eens te proberen. Omdat een Varken een bijna constante aandacht nodig heeft, gaat zij/hij op zoek naar die aandacht wanneer zij/hij te lang alleen wordt gelaten. Dat is niet zozeer een gebrek aan trouw of een verlangen naar seks, maar een Varken kan gewoon niet tegen eenzaamheid. In bed houdt een Varken meer van comfort en warmte dan van opwinding en hartstocht. Een Varken is sensueel, houdt van veel strelen en kan erg genieten.

Smaak

Comfortabel en conventioneel.

Kleuren

Dieprood en donkerblauw.

Sport

Bergbeklimmen, surfen en jagen.

Vrije tijd

Gasten ontvangen, lezen en winkelen.

Hobby's

Wandelen en koken.

Vakantie

Luxe en kuuroorden.

Vriendschap

Goede relaties mogelijk met de Hond, de Geit en de Draak, slechte met de Tijger en de Slang.

vooral dat stukje over lieve3 kindjes sprak me wel aan :)

Deel Deze Pagina