April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Oja, ik ga mn dochter ophalen! Doei doei!

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    ARG! Heb ik net een heel verhaal zitten typen klik ik het per ongeluk weg!

Ff kijken of ik het nog weet.

Missy fijn dat het weer beter met je gaat en je buikje komt eindelijk opzetten! Jippie!

Loeki huil maar ff lekker uit hoor. Dat kan enorm opluchten en voor een virtuele schouder zijn wij er voor je!

Dientje fijn dat je zwangerschap goed verloopt

Pientje hoe is het met je dochter? Fijn dat jullie genoten hebben van jullie uitstapje, jammer van de bedden dat wel.

Bosi doe je rustig aan (hoor wie het zegt hihi)

Zorra naar dat het ff zo slecht ging met je ik hoop dat je mannetje je goed kan helpen met de laatste loodjes.

Tascha hoe is het vandaag met je?

Janne vandaag weer naar de VK? alles ok?
    Trouwens die film met denzel washington is erg goed! Goed verhaal en mooie aktie. Zeker een aanrader.

Ik heb zo'n popje in het geel van difrax. Van mn moeder gekregen.

Een cursus bv doe ik niet, ik kon er wel heel maar ik vond het te duur. Ik kom er vast wel met de kraamhulp uit en zo niet dan zie ik dat dan wel weer. De kraamzorg heeft een lactatiekundige dus het zal wel goed komen.

Ik was van plan om gisteravond nog ff te komen kijken maar ik was vergeten dat de kapster kwam dus dat ging niet meer. Maar nu ben ik er.
    Ik moet wel rustig aan doen want ik heb best veel pijn vandaag. Ondanks dat ik maar halve dagen werk gaat het me niet in de koude kleren zitten. Gelukkig nog maar een kleine 3 weekjes dat zijn nog 8 werkdagen. Jaja ik tel echt af!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zorra, we hebben en MSN en waarschijnlijk ook wel een webcam, wat het het allermoeilijkste maakt is dat je gewoon WEET hoe het daar is, mijn ouders zijn ook wel eens op rondreis door Noorwegen geweest en dan hadden we niet iedere dag contact, maar dat was ook niet erg. Nu gaan mijn broers en zusje WEL heen en komen ze allemaal weer met verhalen terug waar je dan als enige geen deel van uit hebt gemaakt. Ik hoef de foto's van 2001 tot 2006 er maar bij te pakken en mijn man en ik staan ieder jaar op de grote groepsfoto die we dan voor het huisje maken. Dit jaar ontbreken we daar op.

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He Missy wat gaaf! Leuk om te lezen dat varken verhaal. Ik moest alleen wel even lachen om de gedachte aan een varken als slager haha! :) 8)

Loeki ik kan het me helemaal voorstellen, het is niet leuk dat jullie er nu niet bijzijn terwijl je weet dat ze het daar zo leuk hebben.

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He ik ben aan het een na laatste plaatje van mn banner! :D

6. Niet meer actief

Hoi HArley ja mijn buik lijkt nu echt te groeien

Loeki je zit echt in de blues he, kunnen we Robbert ten Brink niet voor je inschakelen om je moeder enzo halverwege een dagje terug te halen/of jij er super deluxe naar toe laten vliegen in een jet met een bed. (poging je toch te laten glimlachen)
    :p

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn ik ben een Slang en mijn man een Geit/Schaap.

8. Niet meer actief

Kijk dat zijn pas resultaten achteraf is het toch best snel om gegaan. :)

9. Niet meer actief

Ach ikben tijger dat zou ook niet zo geweldig gaan maar mijn man is haan en die staat er niet bij er is dus hoop ;)

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi Loeki ik ben een paard geloof ik dus ik ben benieuwd wat dat oplevert.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :cry: :)

jaja, nou ALS er een mogelijkheid bestaat (acupunctuur gaat ineens wonderen doen of zo) dan zal een beer me tegen moeten houden om aan het begin van mijn verlof niet achter ze aan te gaan. Mijn man heeft het echter helemaal in zijn hoofd dat we dit jaar NIET gaan. We hebben het er zondag nog over gehad, m'n schoonouders vinden dat we het gewoon moeten doen, m'n schoonmoeder ging zelfs zo ver dat ze vond dat ik maar alleen moest gaan als mijn man niet mee wil, maar ja, ik heb wel een 2e chauffeur nodig. Ik heb nu dus een heel klein beetje hoop dat we tóch nog gaan, maar mijn man is heel erg stabdvastig in zijn zin om NIEt te gaan. Daar word ik dan ook wel weer een beetje verdrietig van. Ik geef echter nog niet op. ALS het kan dan moeten we gewoon gaan.

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Precies Loeki! Kijk zo zie ik je het liefst: strijdlustig! ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou er is helemaal niemand die tot nu toe gezegd heeft dat het niet zou kunnen, volgens mijn fysio was het zelfs goed, mits ik de reis van 1000 km kan voltooien, nou die kan ik ook in etappes voldoen en eerst naar vrienden in Denemarken gaan en daarna op ons gemak door rijden naar Noorwegen.

Het is ook niet zo dat ik bang ben dat er daar iets mis zal gaan. Stel DAT de kleine zich daar aan zou dienen, dan is de gezondheidszorg daar van een niveau dat ik de kleine daar echt wel aan toe vertrouw.

Nee, mijn grootst obstakel is mijn man er van overtuigen dat het echt wel kan en dat ik me goed genoeg voel voor de hele ondernemeing.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    misschien moet je nog even met je man praten. Hem uitleggen hoe belangrijk het voor jou is om daar heen te gaan. En ik weet dat mannen lekker koppig en standvastig kunnen zijn, maar dan heb jij in ieder geval het gevoel dat je alles hebt geprobeerd.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja tascha, ik laat het er ook echt nog niet bij zitten, maar eerst volgende week eens aan de VK vragen wat die er van denkt. Misschien raad zij het wel af en dan is het ook einde verhaal.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    laten we hopen dat de vk ook positief is, dan heb jij weer een voordeel in je discussie met je man :)

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja maar als zij zegt dat het wel kan heb je iig een goed argument om wel te gaan ;)

18. Niet meer actief

Ik heb het al 100x overgelezen, maar kan dat echt niet vinden. Heb ik iets gemist?

Loeki, probeer je man over te halen!

Vanmiddag mag ik idd weer Harley. En ik Frummel veel minder bewegen dus heb toch weer iets de zenuwen.

He wie heeft het lijstje er niet bijgehaald? Dat zou de 1e in de ochtend toch doen ;)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, zo denk ik er dan ook over. Ach en met dat lichtpuntje in gedachte kom ik de dag wel weer door denk ik. Moet zo ook weer les geven (toets afnemen) dus dan ben ik druk genoeg om het allemaal even te vergeten.

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou succes bij de Vk dan Janne!

Loeki werk ze dan even

Deel Deze Pagina