Nou ik schaam me er idd een beetje voor. Hoe kan ik nu zoiets vergeten? Is zw-dementie een goed excuus?
Maar ik ga liggen. Ik ben echt kapot. Pff en dan heb ik vanaf 15.30 ook nog even allemaal afspraken staan. Waarom kan ik nooit nee zeggen?
dizzy missy van harte gefeliciteerd en zoals ze bij mijn zoontje zingen op school: "dik zal ze worden...mooi zal ze worden in de gloria..." Toepasselijk é bij ons! mo tof dat alles goed gegaan is bij vk. Ben trots op mezelf k heb de was al geplooit en de strijk gedaan maar voel me nu zo moe niet te doen, echt een lui mens dat ben ik geworden... kga nog beke tv zien, Annabel
Ik ben weer thuis, oh wat doen m'n ogen zeer van al het huilen zeg. Ik heb niet meer zo veel gehuild sinds ik 2,5 jaar geleden mijn kater in heb later slapen, echt erg. Zullen de hormoontjes wel zijn hè. Ik dacht dat ik er na mijn werk aardig overheen was, maar toen ik thuis kwam lag er een briefje van mijn vader en moeder, dat ik/we maar in de babykamer moest gaan kijken en daar lag de hele wieg vol met cadeautjes, voor iedere dag dat ze weg zijn eentje, nou daar gingen de traantjes weer en nu kan ik helemaal niet meer ophouden en er is echt niets om ZO overdreven verdrietig te reageren, ze zijn alleen maar op vakantie, maar ik heb totaal geen controle meer over mijn traanbuizen, ze blijven maar vocht produceren. Ik ga zo eerst maar met koude compressen op de bank liggen, want zo kan ik me nergens meer vertonen.
Hier nog zo een Janne, ik dacht er gisteren nog aan en vandaag vergeten Maar mn welgemeende felicitaties hoor Dizzy, maak er een gezellige dag van! Annabel: Ben blij dat ze hier in NL gewoon Lang zal ze leven zingen ipv dik zal ze worden Ik moest er wel om lachen zeg! Nou van mn rustige dagje is weinig terecht gekomen, vanmorgen was ik al even naar de winkels geweest nadat ik mn dochtertje weg had gebracht, maar had me voorgenomen om het daarna rustig aan te doen. Maar dat ik mn dochter op ging halen zag ik dat ze van top tot teen onder de modder zat. Ze had in de zandbak gespeeld (vol met plassen en modderpoelen) en was geduwd door een jongen en toen was ze dus in een modderpoel gevallen. Broek, jas, sjaal, en zelfs haar haren zaten vol met droog en klodders nat zand. Thuis alle kleren uitgetrokken, en dr meteen onder de douche gezet. Nou snel nog een broodje voor dr gemaakt en dr haren gefohned en toen kon ze alweer naar school toe. Daarna naar gordijnenwinkel gereden waar ik een staaltje had geleend en vandaag zou terugbrengen, nog even andere gordijnenwinkel binnengelopen en ook een staaltje meegenomen en nu net thuis en dan om 15 uur weer naar school. Morgen nog maar eens proberen dat rustige dagje O nee morgen moet ik naar de gyn., maar dan moet ik wel veel zitten (2 uur in de auto en meestal daar een uur wachttijd) Oja Janne, ik voel die van mij opeens ook stukken minder, maar dat komt omdat meneer anders is gaan liggen (zo te voelen stuit) en wss. minder ruimte heeft om te trappelen. Dus geen zorgen, komt vast goed Succes bij VK!
Arme Loeki, goed last van je hormonen zo te horen. Ik heb er soms ook echt dagen tussen zitten dat ik de hele dag wel kan huilen, dan hoeft iemand bij wijze van spreken maar boe te zeggen en dan komen de waterlanders al. Laat ze maar lekker gaan hoor die tranen, kan ook ontspannend werken Ga lekker op de bank liggen en probeer wat te slapen, misschien voel je je dan wat beter! Maar wel super lief van je ouders om dat te doen zeg, heb je iig elke dag iets om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd wat ze allemaal gekocht hebben Moeten trouwens wel veel cadeautjes zijn, ze gaan 6 weken weg x 7 dagen = 42 cadeautjes
Nou het is ook een wieg vol, zo te zien zitten er boeken bij en zo, maar geen idee wat nog meer. Ik wacht rustig tot mijn man vanavond thuis is en dan gaan we de eerste gewoon open maken en dan iedere ochtend de volgende denk ik. En ja die waterlanders komen nu idd overvloedig, maar is denk ik ook opgebouwde spanning van de afgelopen tijd.
Huilen is goed tegen opgebouwde spanning, dus lekker laten gaan hoor Leuk hoor vanavond al je 1e cadeautje uitpakken! Ik heb net even in de lounge wat topics gelezen, maar het oorbellen verhaal heeft heel wat losgemaakt zo te lezen , overal komt wel aso in voor en blijkt er ook een aso clubje te zijn? Ik lees eigenlijk vnl. nog hier bij het april forum en soms bij zw. schap, maar verder eigenlijk niet meer.
Ik lees ook hoofdzakelijk hier hoor, alleen als het erg rustig is kijk ik even wat er verder nog speelt. Lees idd wel eens iets over Aso's, maar dat vinden ze alleen maar stoer geloof ik.
Aan het einde van de week zijn we alweer 30 weken Echt een mijlpaal vind ik dat, en dan is het ook echt aftellen! Vanaf wanneer ben je eigenlijk 7 maanden zwanger, is dat 32 weken?
Ja de aso club, het zegt mij erg weinig. Ik houd op zijn tijd wel van een leuke discussie, maar wel fatsoenlijk, Loeki: wat geweldig, een wieg vol cadeaus. Ik ben jaloers. En je zei nog wel dat je zo weinig nog kreeg van iedereen om je heen. En nu een wieg vol. En je voelde je al zo rot. Nou dan heb je nu wel een hele leuke troost. Zal ik jullie iets grappigs vertellen. Wij gaan 12 februari ons registeren als partners. En nu gaat mijn moeder dat doen als ambtenaar van de burgerlijke stand. Dus mijn moeder trouwt( bijna dan) ons, Leuk he! Dus het wordt wel een heel intiem samen zijn. Ze wordt er speciaal voor aangesteld die dag. Normaal werkt ze op een ander gebied ( vergunningen, kwaliteit enz..)
Wow, wat super leuk Bosi, ik zou bijna vragen waarom niet op de 14e? Maar dat zal wel een drukke dag zijn. Ja, ik verdenk mijn ouders er van alle cadeaus tot nu opgespaart te hebben.
zorra, volgens mij ben je 7 maanden zwanger als je 31 weken bent. in ieder geval zegt mijn zwangerschapsdagboek dat.
Wat leuk, dat maakt het nog specialer. Ik heb het lijstje ook maar weer aangepast want ik kom net thuis van de verloskundige. De kleine groeit goed en beweegt ook goed dus alles weer ok pffffffffff ik blijf het eng vinden hoor om naar die bezoekjes te gaan. Ik voel de kleine heel goed daar niet van, maar ja die angst....... En donderdag moet ik ze bellen voor de bloeduitslagen. Ik ga de kleine maar weer eens op bed leggen want het is weer tijd. doegggggg 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 30 cm (29+5) gew +8 kg (30+2) hoofdlig. verlof=19 feb 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (31+2) gew + 7kg (31+2) hoofdlig. verlof=nu al! 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM 1/3nx cm (31+2)gew +2 kg (28.0) hfdlig. verlof=08 maart 04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb 05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=? 06.Eef25 (26)J04 april 1e kindje BM ? cm( 21+4) gew +9 kg (21+4) ?lig. verlof=? 07.Dizzy Missy (31)M 05 april 1ste kindje BM 28 cm (27+5)gew 1 (29+5) hfdlig. verlof=23/2 (nu ziek) 08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 28 cm (28+4) gew +5kg(28+4) stuit lig. verlof=9mrt 09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +10kg(28+0) ?lig. verlof=5 maart 10.Punkey (34)J 08 april 2* 3e kindje BM 26 cm (27+4)gew +6,7 kg (27+4) hfdlig. verlof=nvt 11.Saartje (23)M08 april1e kindjeBM ?cm (17+3)gew -0.5 kg ?lig. verlof=? 12.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,8 kg (29+2) ?lig. verlof=16 febr 13.Janne S 11 april 3* 1e kindjeBM 1/4 NX ( 26+5) gew +9,5 kg ( 29+3) hfdlig verlof= 19 mrt 14.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 1/4 NX (27) gew +8 kg (28+6) hfdlig. verlof=NVT 15.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 4kg (26+6) ?lig Verlof= 9/16 maart 2007 16.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 1/4NX (27+4) gew +7,4 kg (27+6) hoofdlig. verlof=23 feb 17.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart 18.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 1/4 NX (28+1) gew +11,0 kg (28+1) ?lig. verlof=19 feb 19.Stitch (26) J 15 april 1 ste kindje BM ? cm (15+2)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=? 20.Annechien (23)J 18 april 1ste kindje BM ? cm (15+6)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=? 21.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart 22.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) ?lig. verlof=? 23.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+3 (27+2) gew +6 kg (27+2) stuitlig verlof= 11 maart 24.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 28 cm (26+4) gew +11 kg (26+4) ?lig. verlof=26 maart 25.Pientje (23)G 24 april 1* 2e kindje BM 21cm (25+2) gew +4 kg (25+6) hoofdlig. verlof=NVT 26.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 23cm (25+4) gew 10 kg (26) hoofdlig. verlof= 23 mrt 27.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 22 cm (26+1) gew +5 kg (26+1) ?lig. verlof=26 februari 28.Annabel (28 )J25 april 3e kindjeBM 29cm (??) gew +3,8 kg (??) ?lig. verlof= in ziektewet 29.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 25cm (26+4) gew +16 kg (26+4) hoofdlig. verlof=14 maart 30.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 1/4 NX (27+1)gew +14,0 kg (27+1) hoofdlig. verlof=5 mrt Meliske (22) Meisje 18-01-2007*