April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja we gaan steeds vaker, dus de kans dat er meerdere tegelijk moeten is groot.

2. Niet meer actief

7 maanden is: 7 maanden na de 1e dag van je laatste maand dat je ongi moest worden.

Ik ben voor het laatst 5-7 ongi geworden, 17-7 ei en 2 weken later kon ik testen. Dus de 7 maanden is voor mij 5 feb.

Dat is op een maandag. Ik ben dan 30 weken en 4 dagen.

Kunnen jullie me volgen?

3. Niet meer actief

Bosi: wat leuk! Gefeliciteerd alvast!
    Ook erg leuk dat je moeder dat doet zeg!

PRDM: wat leuk dat het bij jou ook goed was! Een hele opluchting he! Moet jij nu ook eens in de 2 weken?

Loeki: Hoe gaat het nu? Zijn je ogen al wat minder dik?

Zorra: Neem nou een rustig dagje! Je hebt het echt nodig meis!

Janne: hahaha ik volg je niet!

Maar nou volg ik dat hele schema niet hoor!
    Ik ben 1 april uitgerekend, dus ben ik 1 februari 7 maanden. Of dat nou klopt of niet. 1 april is dan echter over 2 maanden hahahaha....

Ik heb een kast gekocht bij de karwei, die witte van de tv.
    Is het een 3000 delig pakket. snap er geen hout van...
    Wacht nu maar tot manlief thuis is...

Is er trouwens iemand van jullie wel eens bij de crazy piano's geweest in scheveningen?
    We hebben daar zaterdag een bedrijfsfeest van mijn man. Is dat wel te doen voor een hoogzwangere met b.i.?
    En het is daar toch zo'n bezighoud ellende, dat niemand met elkaar kan praten en dat ze mensen van hun tafeltje wegrukken?

We zouden gaan eten bij het kurhaus... zo was het me verkocht. Ik denk ha leuk. ik houdt van chique eten...

Krijg ik een mail dat we daar heen gaan... met nog een lopend buffet ook....

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mo, je bent 9 maanden en 1 week zwanger, je was dus op 25 januari 7 maanden zwanger ;)
    die kasten zijn toch ook van spaanplaat ;)
    nou dat is niet erg aardig, kun je nog afzeggen?

5. Niet meer actief

o jippie... ik ben RUIM 7 maanden zwanger!

hahaha ja spaanplaat! dat klopt! hahaha ik snap er geen spaanplaat van!

En ja ik kan nog wel afzeggen. Maar mn man wil gaan.
    Dus ik heb hem al een boze email gestuurd, maar hij reageert niet meer!
    (haha weet ook niet waarom)

6. Niet meer actief

Nee ik heb nog 2 afspraken staan met 3 weken ertussen. Is maar goed ook want met die bi kan ik het niet opbrengen om vaker te gaan. En zover ik weet ben je met 28 weken 7 maanden zwanger........
    auauaua prulleke begint weer nee te schudden onderin, auauauau. ik snap niet dat prulleke dat niet zeer vind doen. Rossend tegen mijn schaambeen :( Ik ga maar weer liggen want dit protest kan ik niet negeren.
    doeggggg

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hebben mannen wel een, ken die reacties.

Mijn man is vergeten z'n salaris over te maken, dus ik sta met mijn boodschappen in de supermarkt SALDO NIET TOEREIKEND. Oh, dan voel je je zooooooo stom. Dus ik bel op dat hij dan maar boodschappen moet doen en dat ik het niet leuk vind dat hij me zo voor aap laat staan. Nou hij had ook geen bankpas bij zich en hij zou wel naar huis komen om het geld over te maken, dan kan ik daarna wel boodschappen doen. Voor de tweede keer.

Ja als hij z'n bankpas niet heeft, dan moet hij dus thuis liggen en dan kan ik daarmee wel boodschappen doen

MANNEN :evil:

8. Niet meer actief

maar wat ik niet zo goed snap is dat als je nog 2 keer 3 weken hebt...

Dan ben je al bij de 2 weken voor de uitgerekende datum...

en dan moet je toch juist weer iedere week?

Ik snap het denk ik nooit...

Mijn vk wilde me juist vaker zien doordat ik b.i. heb....

(maar die van mij zit ook om de hoek)

Lig ze meis!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach PDRM< wat doet de kleine je aan zeg.

Nee, een maand is geen 4 weken, want dan zouden we 10 maanden zwanger zijn ipv 9, met 30,5 week ben je 7 maanden, maar voor het gemak houd ik gewoon 30 weken aan.

10. Niet meer actief

O loeki, dat is ook echt balen zeg!

Heb je je helemaal naar de supermarkt gesleept. (vind ik echt vreselijk, boodschappen doen)

Moet je nog een keer....
    Kan je het niet uitstellen tot morgen?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mo, ik heb de vraag een gesteld op het zwangerschap-forum, amar er zitten hele grote verschillen tussen het aantalbezoekjes per VK.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou als ik heel eerlijk moet zijn heb ik eerst mijn saldo bekeken voor ik deze fout zou maken, want ik had al een vermoeden dat mijn man het geld niet over gemaakt had, nou ik stond dus nu al weer 1100 in de min :confused: Hoezo kinderen zijn duur, dus hij moet echt rap de boel overmaken, zodat ik weer boodschappen kan doen

Ja het is echt wel nodig, want er is nog maar 1 rol wc-papier en ik heb 2 wc's :p

13. Niet meer actief

:) :) ja, dan heb je wel een probleem!

Ja kinderen zijn duur... (en we hebben ze nog geeneens)

Wilde vandaag beddengoed bestellen... 100 euro...
    Daar wacht ik dus maar even mee...

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, het gaat zo verschrikkelijk hard allemaal. Maar als die oelewapper van me dan ook nog zijn salaris op de verkeerde rekening laat staan, dan houd ik natuurlijk niet veel meer over.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Janne, volgens jouw berekening ben ik 8-2 dan 7 maanden zwanger, want 8-7 was mn laatste ongi :( Ach iig ben ik vlg. week 7 maanden zwanger :)

Mo, ja dat rustige dagje moet ik toch echt eens aan gaan werken, ik weet niet hoe het komt maar nu ik zwanger ben ben ik drukker dan anders lijkt wel (of ik maak me drukker :) ) De frequentie van bezoeken verschilt volgens mij erg per VK, ik ga nu om de 2 weken, maar tot hoe lang dat is? Volgens mij ga je vanaf 37 weken elke week.
    Ik ben trouwens nooit bij de Crazy Piano geweest. Misschien vind je hier de info die je zoekt:
    http://www.crazypianos.com/

Loeki, tsja mannen.......

PRDM, fijn dat alles weer goed ging met de kleine. En niet zo druk maken om die bezoekjes hoor, je voelt de kleine goed dus vertrouwen hebben!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    100 euro voor beddengoed Mo :confused: Voor de baby? Of voor jullie zelf?

Vanmiddag trouwens een bekeuring binnen voor mn vriend, 52 euro, zonde van het geld :(

17. Niet meer actief

bedankt zorra... Maar had al op de site gekeken... Werd er niks wijzer van... Behalve dat we een lopend buffet krijgen...

Ik ga weer even wat aan het huishouden doen...
    Spreek jullie later weer!

Doeiiiii

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé, je krijgt bij Kruidvat nu een avondkaartje vor de 9-maanden-beurs gratis, voor degene die willen gaan misschien interessant.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo die is ook niet misselijk, te hard gereden bij wegwerkzaamheden? Wij hebben bezwaar aangetekend tegen die van ons, moeten tussen nu en 2 weken antwoord krijgen, ben heel benieuwd.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dat is mooi meegenomen voor degene die willen gaan, volgens mij wilde iig Natanya gaan.

Deel Deze Pagina