April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zo ik ben tol aan het betalen voor alle indrukken van gisteren, lief hoor dat iedereen toch me even wilde feliciteren kortom 20 mensen die even langs kwamen en 20 mensen aan de telefoon (uiteraard weer veel van mijn werk zingend enal die lieve mafkezen). Kreeg ook veel kaarten die zijn niet zo vermoeiend als langskomen..
    Ben dus nu helemaal kapot rest mij dus niets dan verder deze week maar niets te doen.

Ik heb wel al veel spullen die op de lijstjes staan en ik ga ook pas in februari alles wassen. Heb via marktplaats 2 leuke lampen gekocht dus als die binnen zijn dan is de kamer zo goed als klaar.

Het bedje is gisteren al uitgeprobeerd door mijn neefje van 3 maanden zo schattig. :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha, het naai vrouwtje. Leuk joh, naar de bioscoop, doen wij eigenlijk nooit.

Ik ga zo met de hond wandelen ( uurtje)

en daarna studeren. Ik moet een stuk schrijven over politieke denkers. Sociale denkers. 8)

Is jopie hier gister nog geweest?

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik weet eigenlijk niet of jopie nog is geweest, ik dacht van wel, maar zeker weet ik het niet

4. Niet meer actief

Ja Jopie was er nog maar moest deze week 4 dagen werken dus heeft het waarschijnlijk erg druk.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ok gelukkig maar.

6. Niet meer actief

vandaag zelfs nog dus daar geen problemen hoor!

7. Niet meer actief

Ze was er vanochtend toch nog?

8. Niet meer actief

9. Niet meer actief

:) :) Hadden wij het al niet vaker gehad dat we hetzelfde zeieden?

10. Niet meer actief

Ja ! Janne dat komt vaker voor, zielsverwanten :(: :(: :(:
    :) :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik moet mezelf een beetje bezig houden hè. Het is vooral veel drukte in de middag. We weten nog niet waar we naar toe gaan vanavond. Ik hoopte nog dat de tennisles niet door zou gaan zoals de afgelopen 2 weken, maar helaas voor mij is het redelijk weer vandaag.

12. Niet meer actief

Nou dat kan ik dus echt niet ik moet echt plannen wanneer ik wat doe en daarna ook echt rust in plannen, zal wel al voorbereiding zijn op wat gaat komen als de kleine er is. Zoveel op 1 dag en dan kun je me wegleggen in bed voor onbepaalde tijd :)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik heb met veel dingen gewoon geen keus die gaan door...of ik dat nu wil of niet en ik wil ook wel weer eens iets met mijn man samen gaan doen.

Zo Bosi, je gaat er op het zwangerschap-forum wel weer hard tegen aan en gelijk heb je hoor. Mensen mogen hun menig best geven, maar niet ales kan en je moet geen verhaal ophangen als je de feiten niet kent.

meiden ik moet er vandoor, wordt lek geprikt :(

Tot laters.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    in welk topic is er nu weer een dicussie

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow is er weer sensatie? :)

@Janne,vind het toch wel raar hoor dat je vk er zo luchtig over doet!
    Verwaarloosde BI kan hele grote gevolgen hebben en dan zo'n reactie...
    Gelukkig loop je wel bij de fysio.

Zo heb net ff onze kledingkast onder handen genomen want die puilde helemaal uit.
    Er kan zo een vuilniszak naar die kledingbak.
    En vraag me toch heel erg af of ik bepaalde kleren nog wel aankan na de bevalling :(
    Volgens mij zijn mijn heupen breder geworden,maar niet door vet ofzo,maar gewoon breder... :(

16. Niet meer actief

Ik pakte vanochtend de verkeerde spijkerbroek, die van mijn man dus, nog we schelen 15 kilo dus broek veel te klein, gelukkig ben ik zwanger anders was de confrontatie te groot denk ik :) ,
    Hij maakte ook al een verkeerde opmerking vanochtend, had mij niet horen opstaan en hoorde op gegeven moment wat wat denk je dat hij zegt.

IK DACHT DAT ER EEN ZWARE VRACHTAUTO VOORBIJ REED.
    Gelukkig meende hij het niet zoals hij het zei moest er zelf wel om lachen wat een flapuit.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik studeer niet voor niks Bestuurskunde, ;) Daar is discussieren een vak,

Nee ik vind het soms vervelend als andere mensen onjuist bejegend worden. Ik zeg graag wat ik denk, maar ik probeer altijd fatsoenlijk te blijven. En ik heb het ook weleens mis hoor,

Janne: ja ik vind het ook vreemd van je VK. :(

Pientje: daar zat ik dus net aan te denken, om de kledingkast eens flink aan te pakken.

18. Niet meer actief

Oei lijkt me erg krap hihihihi :)
    Sorry ben ik even tussendoor, heb niet veel tijd.
    Als mijn kleine meid zo terug komt gaan we verder met haar kamer. Ze heeft een nieuwe kledinkast gehad, een driedeurs. Haar babykast werd te klein :( kleine meisjes worden te snel groot. Ik kreeg steeds meer moeite om haar kleding in de kast te krijgen.Maar ja wat wil je als mama elke keer weer wat nieuws maakt :)
    Ja ja de nesteldrang is toegeslagen ook op de rest van het huis.
    O ze is thuis. Dan gaan we een bammetje eten en beginnen maar.......
    groetjes doeggg

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    welk topic is dat dan?
    Las wel weer iets over roken en zwangerschap,bedoelen jullie die?
    Ik moet zeggen dat ik die ASO club wel een beetje triest vind :rolleyes:
    Zo kinderachtig vind ik dat.
    Ik vind dat hoe ze sommige dingen laten overkomen dat ze het alleen maar bagatelliseren.
    Maarja das mijn mening...laat ik dat maar snel erachteraan zeggen anders krijg ik die "aso's" over me heen :) :) :)

20. Niet meer actief

Ik ben ook blij dat wij niet van die discussie's ( of personen ) hebben in onze groep.

Ik vind dat we het erg met elkaar getroffen hebben.

Au au au, mijn ribben zitten daar hoor!

Deel Deze Pagina