April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja mijn chef was zo medelevend dar hij dat met de chef daarboven spontaan geregeld heeft en zeg dan maar eens nee, maar zijn wel leuke mensen maar is toch je werk he.

2. Niet meer actief

Oja ik wil dat tel abbo ook niet maar nu weet ik dankzij die belmiep wel dat het pakket er een keer aan zit te komen, ik dacht dat het nooit meer kwam. En ik ben niet vanplan het na 38 weken pas te moeten gaan halen, mogelijk is de kleine er dan al!
    ZO ga douchen , huis opruimen, luchten, enz...

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Precies, ik vind het heel fijn dat ze allemaal zo met me meeleven, maar goed, als mijn chef komt moet ik het huis op gaan ruimen en zo. Laat je dan ook de babykamer zien en zo? Vind dat zo iets persoonlijks.

4. Niet meer actief

Daar werd ik dus van de week over gebeld over die tlefoon.
    Domdomdom, ik had mijn telnr ingevuld.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben volgens mij al 1.5 maand geleden gebeld door een meneer over die aanbieding van vodafone. Ik heb het toen ook gelijk afgeketst en kwam wel van de babydoos vandaan

6. Niet meer actief

Nee ik ben niet van plan de babykamer te laten zien, ik bedoel eerst mijn fam. en vrienden en als de baby er is en ze komen nog eens oke maar niet nu. Ik ruim alleen beneden op hihihi.

Janne ik had dus ook mijn tel nummer ingevuld dus ik vrees dat ik nog wel een hoop telefoontjes krijg over vanalles en nog wat :(

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ze weten je dan wel te vinden, geen idee of ik mijn tel nr ingevuld heb, het is al zo lang geleden

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dag dames,

Ik ben ook al gebeld over de aanbieding. Mijn vriend heeft al een vodafone abonnement, al vanaf 1999, nooit veranderd. En ik heb zelf twee bij vodafone, :confused:

En hij belde me ook nog op mijn vodafone nummer. Je zou toch denken dat ze dat moeten weten voor ze je bellen.

Dizzy: dus het ging verder niet over het aanleggen en de technieken bij borstvoeding?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha Bosi, ja dat is mooi dom, zo word ik steeds lastig gevallen door KPN met een mooie aanbieding voor hun klanten, laten we nu sinds oktober al helemaal geen klant van KPN meer zijn, dus ik kap dat ook gelijk af.

Ik ben op zich niet ontevreden over Vodafone, maar toen we mijn man zijn abbo om wilde zetten in een prepaid hebben ze daar zo verschrikkelijk moeilijk over gedaan en echt maanden te veel geld afgeschreven naar onze mening dat ik het een beetje gehad heb met ze. We hebben wel geklaagd, maar meer dan een brief met 'we nemen uw klacht in behandeling' hebben we nooit ontvangen. We hebben het er na veel schrijven en bellen ook maar bij laten zitten.

10. Niet meer actief

Jawel Bosi, we hebben info gekregen over houdingen, het aanleggen borstontstekingen eigenlijk alles, maar ik had me er al in verdiept dus wist ik het meeste al. Het komt er op neer dat alle houdingen goed zijn waarbij jezelf de baby ondersteund. mn billetjes tegen jou aandrukken, huid op huid contact de borstvoeding stimuleert, de baby zelf laat happen naar de tepel en niet zijn gezichtje in de richting duwt. De baby dus onder de tepel de borst aanbieden en dan zou ie vanzelf de tepel ruiken en vasthappen. hij moet de tepel geheel in naar binnen zuigen dus lippen tegen tepelhof.
    en mocht iemand een rode pijnlijke plek krijgen op de borst dan goe dmasseren en dan zeker door gaan met voeden, zou je dan stoppen wordt het erger. belangrijk is na de bevalling de baby direct aan te leggen ook al hapt hij dan nog niet efficient de voeding is dan zo eneergie rijk dat hij genoeg heeft aan paar slokjes. ook als je flesvoeding gaat gevenis dit belangrijk omdat door aanleggen oxitocine vrijkomt wat ervoor zorgt dat je baarmoeder beter gaat samentrekken en dus de placenta eerder loskomt.
    iemand nog vragen ik hoor het wel zit nog vers in mijn geheugen :)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Elke grote organisatie heeft die mankementen. Ik heb dat met essent gehad. Toen we net waren verhuisd is alles mis gegaan wat maar mis kon gaan. Dit terwijl ik alles al maanden van te voren heb geregeld ( in ben een controle freak, en ik moet alles al in de puntjes hebben verzorgt)
    Om het dan weer recht te krijgen moet je echt vanalles doen.
    Terwijl ik anders nooit problemen met ze heb.

Komt gewoon omdat ze zo groot zijn, :(

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bedankt dizzy, :thumup:

Mag ik vragen waarom jij het niet gaat doen? Hoeft niet hoor, ik ken veel die het niet willen. Maar ik ben altijd benieuwd waarom dat is.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Missy,ik heb die voorlichting idd ook gehad.

Bosi, hoe groter hoe makkelijker er fouten gemaakt worden.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga wel BV geven, hoef pas 5 maanden na de geboorte weer aan het werk, dus ik heb er lekker alle tijd voor.

15. Niet meer actief

tuurlijk vragen staat vrij zeg ik altijd maar.

Ik heb nooit wat gehad met zwangerschappen, borstvoeding ed. als mijn man zwanger had kunnen worden had ik het hem graag laten doen. Daarbij is de zwangerschap me erg tegengevallen veel problemen met voeding ed. ik heb er nog niet 1 dag echt van kunnen genieten zonder misselijk te zijn ofzo.
    Als de baby geboren is wil ik zo snel mogelijk mezelf weer worden ik heb nogal veel energie en weerstand ingeleverd de laatste maanden. Als ik BV zou gaan geven vergt dit weer veel energie van mij en ik heb geen reserve nu. (ben nog geen kilo bijgekomen) Ik denk als ik dan vanalles ga eten wat ik nu al maanden niet doe krijgt de baby hier ook weer last van, die is nu niets gewend. Dus eigenlijk voor mezelf en de baby.

En gisteren zeiden ze ook dat het beste is een half jaar te voeden, dat wilde ik sowieso niet, ik ga na 10 weken weer 80 % werken dus dat zou voor mij niet handig zijn als ik danal weer moet kolven. voel ik niets voor en ik denk dat dan ook niet lukt als je er niet helemaal achter staat.

wat een verhaal weer :) :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik denk dat BV heel persoonlijk is en als je idd al geen reserves opgebouwd hebt, dan wordt het lastig.

17. Niet meer actief

Ik denk dat ik blij ben als ik niet vermoeid ben als ik me gewassen heb, kost me nu allemaal enorm veel energie. maar over 2 maanden dan hoop ik weer wat energie terug te krijgen. :)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het ook voor je Missy, zou acu niet iets voor jou zijn, ik barst echt van de energie

19. Niet meer actief

Ja maar ik heb niets met naalden :(
    en ik vraag me dan ook direct af of dit in dit stadium dan nog helpt.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb er na 2x al baat bij en ik voel me heerlijk op dat gebied, beter dan de afgelopen 7 maanden.

Ik heb het ook niet op naalden, maar heb dat gewoon aangegeven bij de intake. Ik kan al flauw vallen als ik een spuit zie.

Deel Deze Pagina