Nee, niet echt, ja je word wat actiever en dat vinden mijn spieren dan weer niet zo, maar dat is niet zo heel erg, even wennen aan de nieuwe balans.
Misschien toch eens bellen om af te spreken. ik ga me haren fohnen en kammen (lang haar blijft lang nat) tot straks
HALLO? k heb net gedaan met heel mijn huis schoon te maken en de kleine is er precies blij om want ie beweegt nogal nu tegen mijn ribben, ie denkt waarschijnlijk k heb lang genoeg stil gezeten.. Ben blij dat het alweer gebeurd is het geeft telkens zo goed gevoel als het huis net gepoetst is maar ben nu wel moe... k hoop dat mijn energie er maar snel terug aankomt. Gisteren wad het hier bij ons terug bevalling op tv en er was een dame die van in het begin van haar zwangerschap had gezegd dat ze de 17april ging bevallen als was de bevalling pas voor mei voorzien en wat raad je haar water is de 17 gebroken en kwart voor twaalf 's nachts is ze bevallen toeval ofnie..? Hebben jullie ook zo'n gevoel van ik ga die of die dag bevallen of ga je gewoon voort op de datum van de gyn?, en dizzy is het haar gedroogd? loeki veel plezier op je korte werkdag. Als je de baby toch nog te weinig voelt naar u goesting gewoon weer bellen é en anders eens naar spoed gaan voor echo dan zie je u kleine spruit nog eens en geeft dat ook nog een beter gevoel... Annabel
@Janne Ja het kan idd zijn dat ze nu wat minder ruimte hebben, maar maak me wel zorgen als ik een dag niks voel. @Dizzy Ik ben ook gebeld door die mensen van vodafoon alleen ga ik geen gebruik maken van die aanbieding, abonnementen zijn echt niet goed voor mij kreeg altijd hoge rekeningen. @Annabel Ik heb het gevoel dat mijn kindje op 15 april komt.
Het schijnt dat 80% van de as moeders denkt dat het kindje eerder komt waaronder ik dus ook, ik hoop eind maart ergens.
Ik krijgt binnenkort van een soort van helderziende te horen wanneer ik ong. ga bevallen, zo ergens half februari bekijkt ze het even, handig schijnt toch heel vaak te kloppen
Je placenta is toch de nabevalling. Die komt er direct na. Je bm gaat samentrekken dat klopt, maar je bent weer sneller de oude. Je valt sneller af en je bm is sneller weer normaal. Maar van die placenta dacht ik echt dat dat de nageboorte is.
Dizzy: dank je voor je antwoord. Ik begrijp je heel goed, vooral als je al snel weer aan het werk gaat, lijkt het me ook niet handig. Ik heb 4 a 5 maanden, dus ook alle tijd na de bevalling. Ook ik heb een helderziende gevraagt, En ik had zelf het gevoel bij 38 weken, en de helderziende zag volgens mij ergens tussen de 36 en de 37 weken. Dus mijn datum zal zijn: 9 april,
Janne de placenta is de nageboorte dat klopt, maat door oxytoxine kmot het eerder los, bij sommigen kan dit niet loskomen en moet je ervoor naar zh toe om onder narcose dit te laten doen en dan is het handig om te weten dat aanleggen vd baby ook kan helpen.
Ja, maar het zou de eerste in in onze familie zijn die dan een dag te vroeg komt. Daarom gok ik op de 25e.