Moet ook weer even 25 pagina's teruglezen.... Vanochtend rhesus spuit gehad. Brand lekker na zeg in je been! Op dit moment kun je door m'n t-shirt heen zien dat de kleine de hik heeft.
Em kreeg jij die spuit in je been? Ik moest 'm in mn bil! Hai Dientje! Missy is 'ie te laat dan? Loeki wat fijn dat je je beter voelt! En mooi dat je de stoel hebt! Ik ben niet gebeld door het KV/VF ik vind de 8e/9e maand wel laat trouwens. Wat betreft de bevallingsdatum, ik ga ook voor eerder. Mijn man en ik hebben allebei zo'n voorgevoel en anderen zeggen het ook vaak dat ze denken dat het eerder komt. Ik zit al een tijdje met 21 maart in mn hoofd. Ben benieuwd, zal je zien dat de kleine pas op het laatste moment komt Ik ben vandaag weer bij de fysio geweest. Ik moet toch aan de bekkenband, moet straks even een verklaring van de huisarts ophalen en dan kan ik m morgen bij de trias ophalen. Ik ga maandag ook met mn baas overleggen of ik niet 100% in de ziektewet kan. Ik voelde me gisteren helemaal niet goed. Ik had geen oog dicht gedaan van de pijn in mn bekken en buik en toen moest ik dus gaan werken. Ik ben dus 1 1/2 uur eerder naar huis gegaan. De hele dag was een grote harde buik en mn energie was 0,0. Ik kwam helemaal in tranen en oververmoeid thuis. Gelukkig heeft de fysio het een beetje los kunnen maken waardoor de pijn wat dragelijker is maar ik ben echt aan het eind van mn latijn. De fysio vind het ook niet verantwoord om nog langer door te werken. Helaas zal ik zaterdag nog moeten werken, ik zie mn baas pas maandag weer en met een beetje mazzel is dat dan mn laatste werkdag.
Och Harley toch, gewoon stoppen als het werken niet meer gaat, meld je desnoods ziek tot je voor 100% in de ziektewet zit. Als ik mijn gevoel echt zou volgen en een schatting van mijn bevallingsdatum moet geven dan zeg ik 1 mei, maar ik denk niet dat ze me zo lang door laten lopen, dus heb ik als alternatieven 13 en 25 april. Ik heb heel sterk het gevoel dat het een stiertje gaat worden en dat ik net als mijn moeder em zusje ver, heel ver overtijd pas beval of dat ze het na ruim 2 weken inleiden. Ook verwacht ik geen kindje onder de 7 á 8 pond, het zal wel een flinke dame worden al loop ik nu heel ietsiepietsie achter op schema. Ik ga weer naar huis, lekker van mijn schommel stoel genieten, want die schoolstoelen zijn echt 3x niks
Trouwens, als we allemaal toch in een andere maand gaan bevallen, blijven we dan wel samen in een topic? Lijkt me niet. Dan wordt harley een maart mama, en loeki een mei mama, Ik zou dat toch echt zonde vinden eigenlijk,
Jeetje Harley wat rot. Ik vroeg me ook al af hoe je van de week lopend naar het station ging. Ik zei nog tegen mijn man: hoe kan ze dat? Ik red nog geen 100m.
Nee de stoelen op mijn werk zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Wat is dat toch raar eigenlijk, laat ze een beetje investeren in hun personeel! Ik ga denk ik maar even bellen met mn baas, dan is ze vast voorbereid. Eigenlijk ben ik er wel uit dat ik me ziek ga melden, ik ga zo kapot. He Bosi wat denk jij nou! Ik laat me toch zeker niet tegenhouden door een kleinigheidje als een andere bevallingsmaand? Ik ben en blijf een aprilmama hoor! Met jullie heb ik lief en leed gedeeld en dus kom ik staks lekker bij jullie in het zelfde topic!
Janne een stukje lopen kan ik nog wel hoor maar als ik ga werken dan heb ik geen kans meer om ervan bij te komen en dan begint de ellende. Als ik thuis ben kan ik gewoon lekker even gaan liggen en dan gaat het wel.
Nou en dan durft mijn VK nog te zeggen : ach bi ach ja iedere vrouw heeft een vorm van bi, anders kan het kind niet geboren worden. En ik denk niet dat jij bi heb. Ze zijn echt gek! Ergens kan ik me er heel boos om maken. Maar aan de andere kant denk ik: bekijk het maar. Ik heb het er met de fysio over en vraag wat ik moet doen of juist niet tijdens de bevalling. Ze hebben trouwens bij de vk niet eens naar mijn rug gekeken.
Tja maar de pest is dat ik dan moet afsluiten, er is niemand anders die dat kan overnemen. We zijn gelukkig met genoeg mensen dus ik kan wel wat extra pauze nemen. Nog ff een dagje doorbijten maar.
En anders ga je toch alleen voor het openen en afsluiten. Ga je met de auto of je laat je man je brengen en kan je makkelijk bij je werk neerzetten en even wachten. Hoef je ook niet zover te lopen.