Nou en dan alleen tijdens het openen en sluiten. Kan je de rest van de dag gewoon in huis een beetje rommelen.
Ik ga ook weer liggen, zitten, hangen. Mss kom ik vanavond nog even langs en anders morgen mss. Ik wil Frummel VOELEN!
Ik kijk het wel aan, dank je Janne. Ik ga even langs de HA, ik ben straks weer terug. Ik laat wel mn pc aanstaan, ben te lui om heb op te ruimen en straks weer aan te zetten
Wel voorzichtig blijven doen hoor harley. Soms willen vrouwen nog wel eens te ver gaan( ik ook hoor) maar soms moet je onderkennen dat het niet meer zo lekker gaat. Net als janne zegt, toch ziekmelden. Maar goed, het verandwoordelijkheidsgevoel blijft natuurlijk knagen. Janne: je wordt tegenwoordig inderdaad snel weggestuurd dat het wel wat meevalt. De begeleidster van onze cursus zegt hierover dat we toch echt moeten blijven aandringen. Het is jou pijn, jou kind en jou zwangerschap. Niemand kan op 1 grote hoop worden gegooit. Als er meerdere vrouwen zijn, dat is prima, maar daar hoef jij geen boodschap aan te hebben. Leuk dat zij het ook hebben, maar daar gaat het niet om, het gaat om jou.
Dat zijn ferme woorden Bosi! Zo de verklaring heb ik opgehaald nu morgen mn mannetje die band laten halen bij het kantoor van Trias. En hij kan dan als 'ie toch in de buurt is meteen ff mn bestelde voedings bh ophalen dan hoef ik er niet voor de deur uit.
@ Harley gewoon doen waar je je goed bij voelt en dan bedoel ik niet je plichtsgevoel naar je baas. Daar ben ik ondertussen ook achter hoor. @ Bosi, wat heb jij gekke ideeën we hebben al een tijd geleden afgesproken om allemaal april mama's te worden, of de kleine nu in maart, april of mei komt, zelfs mama's uit februari zijn welkom (sluiten niets uit) We sluiten dit topic gewoon op 1 mei en gaan dan allemaal tegelijk naar het andere forum of zo. @ Janne, ik vind het echt een hele vreemde reactie van jouw VK, goed contact houden met je fysio en HA hier over lijkt mij en desnoods een andere VK zoeken, je moet je straks bij de bevalling wel op je gemak voelen hoor, anders wordt het heel zwaar.
Loeki Trouwens ik heb sinds een week of 2 enorme prikogen en ik loop de hele dag te "janken" kent iemand dit?
Nou, je kunt idd last van je ogen krijgen zeker als je lenzen draagt, je maakt meer eiwit aan dat op je ogen kan 'slaan' daardoor krijg je sneller ast van droge ogen. Weet niet of dat het is hoor, maar zou kunnen. Ik heb ook best wel snel droge ogen.
Ja, ik heb gewoon beide, dus nu draag ik gewoon mijn bril, heb daar geen problemen mee, het is eerder luiheid, hb gewoon geen zin om m'n lenzen in te doen.
Ik wil wel graag lenzen maar op de ene of andere manier komt het er nooit van en blijf ik maar aan die bril hangen. Ach nu komt het wel goed uit. Zal ook wel luiheid zijn denk ik.
mijn kraampakket is binnen. Vin dik wel vroeg trouwens, ik ben nog geen 7 maanden, maar ja maakt niet uit. Er zaten gewoon de standaard spullen in en die zaten heel erg netjes in een curver doos. Dus die zet ik zo weg en dan heb ik alles bij elkaar. Als extra zat er een knuffeldoekje bij die ook gebruikt kan worden als spuugdoekje en een boekje met alle gevaren waar je op moet letten thuis en onderweg. Ga ik nog wel eens op mijn gemakje door lezen. Verder heb ik niet helemaal mijn dag vandaag. Ben enorm moe en duizelig en het kotm niet van het niet eten of zo. Ik kijk het wel even aan en anders ga ik even naar de huisarts morgen. Ik zou zo bij mijn schoonmoeder gaan eten, maar ik denk dat ik even lekker thuis blijf. Ik blijf natuurlijk ook een april mama al heb ik het idee dat ik in mei ga bevallen. Ik beval of op koningingen dag of op 5 mei zegt mijn gevoel. Maar ik heb nu zoveel met jullie gedeeld dat ik dat wil blijven doen.
Hmm pas je wel op Tascha hou je ook nog zoveel vocht vast? Beter een keertje teveel naar de dokter dan een keertje te weinig. Wel fijn dat je kraampakket er is. Dan heb je het maar vast in huis he. Best handig zo'n boekje.
Vervelend Tascha. Het kraampakket omt meestal als je 27 weken zwanger bent, dus klopt als een bus. Ik heb vandaag erg veel buikpijn. Ben soms bang dat het meer is dan alleen mijn spieren, wat als ik nu een blindedarmontsteking of zo krijg en ik voel het niet? Dat vraag ik me wel eens af hoor.
Voelt de buikpijn hetzelfde aan als je spieren, zo niet, zou ik het toch even in de gaten houden hoor. Het is wel waar, dat als je al zo lang klachten hebt, dat je het soms niet meer kan onderscheiden van elkaar. Maar volgens mij ga je echt door de grond van de pijn en kun je niet meer rechtop staan met een blindedarm ontsteking, dus ik weet het eigenlijk ook niet.
\/ De laatste HP komt op 21 juli uit, hoef ik me niet te vervelen deze zomer, \/ (alsof dat zou kunnen)
Eh ja goede vraag. Weet ik eigenlijk geen antwoord op, als je het niet vertrouwd gewoon na laten kijken.
Ja, ik voel steken in mijn zij, maar kan nu echt van alles zijn, moet morgenochtend weer naar de fysio, zal haar even laten voelen.