April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Meiden,

Helaas moet ik jullie gaan verlaten;

Heb vandaag een echo in het ziekenhuis gehad waar blijkt dat ons kindje niet meer leeft.

In de topic "Zwangerschap" -tot wanneer innestelingsbloed; kun je evt. het verhaal lezen want ik ga jullie blijde verwachtingen niet moedwillig verstoren door een minder leuk verhaal.

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap toe en dat er maar heel veel gezonde april kindjes mogen komen in 2007;

Wellicht kom ik een van jullie op een ander forum nog eens tegen?

Gr,Corine

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hè meid wat vreselijk. Heel veel sterkte, ook voor je man.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He bah wat een verschrikkelijk nieuws Corine, wat een verdriet zullen jullie hebben. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Virtuele knuffel van mij!!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    CVW - meid ik heb je topic niet gelezen, maar wil je toch heel veel sterkte wensen!

5. Niet meer actief

Heel veel sterkte de komende tijd.
    Ik denk aan jullie.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat een naar bericht weer zeg :( wens jullie veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies...hoop dat jullie weer gauw geluk mogen ervaren!

Pffff vandaag voel ik me erg onzeker.
    Zo misselijk dat ik vrijdag was,zo goed voel ik me nu al voor 3 dagen.
    3 dagen lang ben ik gewoon niet misselijk geweest.
    En af en toe een beetje buikpijn.
    Maak me echt zorgen :( Voel me nu niet zwanger.....hopelijk vliegt de tijd om naar 22 sept voor de 2e echo....

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Irisje: Ze dachten bij mij dat ik langer zwanger was daarom heb ik eerder een echo gekregen.

@Gerda wat vervelend dat er zo veel weken verschil in zit , maar gelukkig klopt het hartje.

@Corina wat een naar vehaal zeg ik wens jullie heel erg veel sterkte.

@Pientje t komt allemaal goed meid je hoeft niet elke dag het zelfde te voelen.

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

* corina meisje toch heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!! dikke knuf

* gerda hopelijk krijg je morgen een antwoord op al je vragen maar zolang het hartkje klopt...mss ga je gewoon een klein babytje hebben en er is een minder verschil dan 4 weken, sterkte morgen we denken aan u!!!

* Pientje ik heb dat ook hoor meid soms kunnen er vijf dagne tussen zitten en dan moet ik plots terug overgeven 's morgens...probeer een beetje te genieten...

* janne mss is het juist door veel te kletsen dat we elkaar zo goed begrijpen, vind het wel tof zo...

nu bedje binnen tot morgen,
    slaapwel,
    Annabel

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel veel sterkte corine

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    morge ladiezzz...

gerda; hoe voel je je vandaag?

cvw; wat naar voor jullie.heb je topic gelezen ,veel sterkte.

vandaag zoals eerder deze week had ik een druppie lichtbruine afscheiding. voel me echt wel zwanger maar ben een zenuwenpees en ben zooo bang voor een miskraam (puur, omdat ik er teveel over gelezen heb ) zucht...voel me niet zo happy dus vandaag.

liefs iris

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi Irisje zolang het bruin is moet je je niet teveel zorgen maken meid. Dan is het oud. Als het helderrood wordt dan moet je je HA of VK bellen. Maar alles gaat vast goed hoor, een beetje bruinverlies komt vaker voor.

CVW ik heb je topic gelezen, wat vreselijk meid. Ik voel met je mee.

Pientje kop op meid!

Dientje mooi dat je echo zo goed was! Ik ben benieuwd naar je foto!

Gerda succes vandaag bij de VK ik denk aan je!

Ik heb gisteren en vannacht toch zo'n steken in mn linkerlies gehad echt niet te harden, zal wel bandenpijn zijn. Auw!

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

@Gerda: Succes vandaag!
    @Pientje: Bij mij zijn de symptomen ook per dag verschillend hoor, en heb af en toe nog een zeurderig gevoel in mn buik. Ik kijk ook al uit naar 20 september, mn 2e echo.
    @Harley: Pijn in mn lies heb ik nog niet gehad, maar kan idd bandenpijn zijn of bekkenpijn (blijk je allebei in je lies te kunnen voelen, uitstralend naar je been/benen)

Vannacht had mn dochtertje weer een ongelukje in bed, ik wilde opstaan om haar bed te verschonen en mn borsten deden me toch zeer, au au au au. Het lijkt nu wel of mn borsten in 1 nacht een cup gegroeid zijn :confused:

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh zorra heb ik ook! Ik voel me net Pamela Anderson hihi!

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Trouwens hebben jullie al over namen nagedacht? Ik vind het moeilijk!

15. Niet meer actief

Oh telkens zo'n pijn aan de rechterkant van mijn buik. Ga gelijk over een blindedarmontsteking nadenkien. Help wat dan?

Vannacht ook al zo rot geslapen, omdat ik zo'n pijn mijn rug had.

Lekker he dat geklaag, nou nee eigenlijk maak ik me een beetje zorgen.

Harley, namen hebben wij al. Die hadden wij al bij de 1e. Dus ja die blijven gewoon staan.

16. Niet meer actief

Jeetje Corine, wat erg voor je! Heel veel sterkte!
    Gerda Succes vandaag!! Hoop voor je dat het goed komt!
    Irisje, heb je de verloskundige gebelt? Wat zegt zij d'r van.

Ook ik heb 's nachts erg veel pijn in mn borsten, als ik op sta moet ik ze echt vasthouden haha Manlief zegt dan heel slaperig: zal ik het ff doen schat!!
    Gelukkig hoef ik 's nachts niet honderd keer te plassen!

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Janne zullem wel groeipijnen zijn, je beeb wordt groot en sterk! Probeer je niet teveel zorgen te maken.

Mo666 haha die man van jou! Die van mij zou dat ook wel willen!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    namen, we hebben denk ik 10 jongensnamen op het lijstje staan en 15 meisjesnamen, we kunnen niet kiezen....

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi...

nee, nog niet gebeld het verlies is ook minimaal,volgens mij had ik het een week geleden ook (1 druppie)ik moet me ook niet zo druk maken,denk ik.ik voel me ook alweer zwangerder dan vanmorgen.

irissie

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @harley: na mn bevalling van mn dochter had ik het idee dat ik Pamela Anderson oversteeg, als ik nog foto's zie dan verbaas ik me hoe die dingen groeien als je borstvoeding geeft, nu zijn ze al groter dan met de zw. schap van mn dochter, ben dus benieuwd of ik straks na de bevalling nog wel kan lopen :)
    Namen hebben we nog niet, moeten we binnenkort wel aan gaan beginnen want dat heeft bij ons dochtertje ook maaaaanden geduurd voordat we erover uit waren. Ik heb toen hele namenlijsten van internet afgehaald en mn vriend streepte alles lekker weg, super frustrerend! Geboortekaartjes waren ook zo'n ramp, we vonden niks leuk, nu kwamen per toeval een kaartje tegen die we erg leuk vonden, deze was alleen meer geschikt voor als je een jongetje krijgt dus mocht het een jongetje worden dan gaan we denk ik voor dat kaartje, voor een meisje zullen we dan nog verder moeten kijken.

@Janne: Die buikpijn kan heel goed van je baarmoeder afkomen, maar als je er echt last van hebt dan zou ik je gyn. even bellen, misschien kan hij je geruststellen of doorsturen voor verder onderzoek mocht het niks met de zw. schap te maken hebben. In ieder geval niet rond mee blijven lopen als je er erg druk om maakt, stress is weer niet goed voor de baby.

@Irisje: Heb je soms last van obstipatie? Dat je daarom op de wc teveel perst? Of pas seks gehad? Wanneer het meer gebeurt zou ik wel even de VK bellen voor geruststelling, anders blijf je er maar druk om maken.

Deel Deze Pagina