April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heerlijk hè Harley, zou Harry dood gaan in het laatste deel denk je? Ik hoop van niet.

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Kan ikme niet voorstellen, dat zou ik zo'n anticlimax vinden!
    6 boeken lang moet die jongen vechten voor zijn bestaan om dan in het 7e om te komen? Zou ik echt enorm van balen!

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil het mijn kleine ook tzt voorlezen, dat is niet leuk als je dan al weet hoe het afloopt.

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi het blijft leuk. Ik heb alle boeken al ik weet niet hoe vaak gelezen en ik blijf ervan genieten! EN tegen de tijd dat onze kleintjes oud genoeg zijn voor HP dan zijn we vast alweer de helft vergeten.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tascha: we hebben dezelfde doos, ;)
    Doe maar rustig aan, geef aan je lichaam toe als het zegt: nu even niet!

Ja loeki ik heb soms rare ideeen, :oops:
    Ik denk dat je een blindedarmonsteking wel kunt onderscheiden van andere pijnen. Ik geloof dat daar ook braken en hoge koorts bij komt kijken.

Ik moest echt even nadenken wat je nou bedoelde met HP. Kan vanalles zijn natuurlijk. Maar het is Harry Potter, :)
    Leuk! Gaat hij in dit deel nou dood?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het niet Bosi.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Loeki en ik hopen van niet Bosi!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi Loeki zelfde gedachte!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou wel een hele grote anticlimax zijn. Ik denk zelfs dat Dumbledore en Sirius nog terug komen ;)

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou ja ze komen helaas niet tot leven dat heeft JKR zelf gezegd maar die tweeweg spiegel die harry van sirius heeft gehad gaat nog wel een rol spelen en als sirius die bij zich had toen hij door die boog viel dan kan hij misschien nog een manier vinden om contact te krijgen met mensen die in het dodenrijk zijn zeg maar.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man en ik zijn er van overtuigd dat Dumbledore niet dood is.

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dat dacht ik eerst ook maar ze heeft het gezegd in een intervieuw dat hij echt dood is. Als hij er nog zou zijn zou harry zich achter zijn mentor kunnen blijven verschuilen, nu moet hij zelf de kracht opbrengen om zijn queeste te volbrengen. Het verlies van zijn "ouder" figuren staalt hem als het ware om het aan te kunnen.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik moet het nog zien. Dumbledore kan alleen dood zijn als Sneep dat uit de grond van zijn hart wenste, anders werkt zijn spreuk niet en wij twijfelen daar aan.

15. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    vandaag weer na de vk geweest..:)
    Alles ging goed met de kleine..
    ut is nu ongeveer 40 cm en 1750 gram zij de vk.
    Kreeg vandaag ook 3 prikken ..:(
    1tje voor het rhesusfactor , bloedprikken 1 buisje om te kijken of ik weerstand heb opgebouwt en de laaste voor of mijn ijzergehalte wel goed was maar die was gelukkig goed..

Morgen lekker uit eten met jesie van de mei mama's en Zaterdag een pretecho laten maken.. kan niet w8ten ik vind het echt zo spannend om me kleine weer te zien op echo ..

@ tascha ik las net dat je je kraampakket binnen had gekregen maar je zei dat je het wel vroeg vond omdat je nog geen 7 maanden zwanger bent maar dat had ik ook en heb toen ook na gevraagt waarom ik hem zo vroeg kreeg maar toen zei die vrouw tegen me dat dat standaard is dat je die pakket 3 maanden voor de bevalling thuis gestuurt krijg.. Ik kreeg ook die knuffeldoek [een aapje] en een badcape van het zelfde merk echt leuk:)

Liefs Renate

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn dat alles goed is Renate en heel veel plezier morgen en zaterdag.

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Fijn dat alles goed was Renate!

We zullen het snel weten Loeki, ik ben erg benieuwd! Ik heb er wel een theorietje over maar dan wordt het zo'n verhaal en we weten het toch niet.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hallo meiden, hier ben ik ook weer even.
    Tascha, kijk je het niet te lang aan? Ik voel niet wat jij voelt, maar de symptomen die je beschrijft kunnen bij een beginnende zw. schapsvergiftiging horen, beter dit even uit laten sluiten dan doormodderen en dat het straks fout gaat.
    Loeki, het kunnen ook je darmen zijn die van slag zijn, ik krijg tijdens mn zw. schap ook regelmatig aan de zijkant steken en soms echt een zeurende buikpijn, wanneer ik dan naar de wc ben geweest is het al een stuk minder.
    Harley, groot gelijk dat je je ziek wil melden, als het niet meer gaat dan gaat het gewoon niet meer. Je gezondheid en dat van je kind gaat voor.
    Dientje, bel gewoon je VK nog een keer dat je je zorgen maakt, misschien mag je voor een echo komen.

Voor de rest weet ik het niet meer. Mijn rug doet nog steeds verschrikkelijk zeer, vanmorgen fysio doorverwijzing aangevraagd bij HA, ben benieuwd wanneer ik ém binnenkrijg en wanneer ik dan bij fysio terecht kan. Voor de rest geen nieuws......

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He zorra! Ik hoop echt dat de fysio iets voor je kan doen. Echt :c: dat je je zo rot bij blijft voelen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra, je hebt voor de fysio geen verwijzing nodig hoor. Je kunt gewoon de fysio bellen en gelijk een afspraak maken.

Ja, het kunnen idd ook gewoon mijn darmen zijn, ik weet het nu ondertussen allemaa niet meer.

Deel Deze Pagina