Hebben jullie ook last van maagzuur. Ik word er soms helemaal niet lekker van. Rennies zijn (naast pcm) mijn beste vriendjes geworden, maar wil er niet te veel van eten, wat help goed tegen maagzuur?
Renate, fijn dat alles goed was. Wel apart dat je VK zo'n schatting kan maken van lengte en gewicht. 1750 gram is toch al wel aardig zwaar voor een baby van bijna 30 weken? Ik lees overal dat ze nu rond de 950 gram wegen en 36 cm zijn
Zorra, in je eigen banner staat dat je kindje nu ongeveer 1500 gram weegt, dus 950 lijkt me dat wat weinig.
@zorra ja ik vind het ook raar :S maar me schoonmoeder die vroeg het aan de vk en toen zei ze dat maar ik vraag het zaterdag wel bij de pret echo daar kunnen ze meer zien
hey allemaal, ik hoop dat ik ni stoor ik ben nieuw hier alléé ben al een tijdje aan het mee lezen ik ga normaal gezien ook een april mama worde maar ik heb er nog mijn twijfels over maja we zullen wel zien ik heb al een hele moeilijke zwangerschap achter de rug en ik hoop hier met er beetje te kunne over prate een beetje steun te vinden en alles goed hier met alle april mama's? wonen jullie allemaal in nederland? en dan nog e vraagske ,(misschien een domme vraag maja) wat is het kraampakket juist? groetjes
Hoi tkonzijntje, Welkom bij de april mama's. Verevelend dat je zwangerschap niet zo vlekkeloos verloopt als we graag allemaal zouden zien, maar troost je, je bent hiet niet de enige, we hebben hier veel dames die lopen de kwakkelen met hun gezondheid hoor. Lucht gerust je hart, daar zijn we voor. Een kraampakket krijg je in Nederland van je zorgverzekeraar en beval eigenllijk alles wat je voor een thuisbevalling nodigg hebt. Liefs Loeki
Fijn Renate dat alles goed was! Tkonzijntje welkom en hier kan iedereen zijn verhaal doen en krijgt ook steun vind ik, er is er nog een uit belgie hoor! Janne je schreef ik wil frummel voelen, is dat nu al gebeurd inmiddels, hoef me toch geen zorgen gaan maken toch : Harley denk aan jezelf meid! werken kun je nog jaren hoor! Zorra gaat het weer een beetje met je? en heb je nog gekeken voor de gordijnen? Loeki wat was je kadootje vandaag, (ik ga dit nu natuurlijk steeds vragen als echte nieuwsgier!) Zo baas is weg bleef 2 uur hier... was wel hartelijk en had bloemen mee! Ik dacht bij HP aan het nieuwste model HP Photosmart camera maar kwartje is nu gevallen hoor!
Loeki ik heb geen last van brandend maagzuur maar hoger in bed liggen zou helpen en een beker warme melk voor het slapen gaan ook. ja en rennies natuurlijk
Missy, ik had het dacht ik al gemeld, zo niet bij deze. Vandaag hadden we een autostoelwarmer voor de (kinder)autostoel.
Missy, voor 's nachts weet ik wel wat ik doen moet, maar het komt ook gewoon opzetten als ik op de bank zit. Mijn hele slokdarm stroomd dan vol en ik krijg moeite met slikken, heel vervelend. Nou ja, als er niets anders is dan gewoon Rennies nemen.
Nou misschien ben ik het wel vergeten te melden hoor. Morgen is er een pakketje op datum ds die MOET morgen open, ik ben heel benieuwd, volgens mij is het een boekje of zo.
Zo mis je ze natuurlijk wel heel erg maar wat ontzettend lief zeg! Ik kreeg net brief van RDW dat mijn auto onverzekerd rondrijdt, nou niet dus , heeft Verzekering het dus niet doorgegeven ik bedoel waar zijn ze dan voor, moet je danalles zelf doen. O en bij de post zat mijn via marktplaats bemachtigde badpak, 5 euro is niet te duur he! leuk blauw met donkerblauw heel neutraal en ach voor die paar keer nog dat ik ga zwemmen is het prima, mijn eigen bikini ziet niet meer uit, zo'n geval van tjee is ze te dik of is ze misschien zwanger..
Dat is vreemd Missy, heb je de verzekering al gebelt hierover? Er zijn sinds kort nieuwe regels, kreeg daar laatst een brief over. geld 1 dag te laat binnen en je word onmiddelijk uit je verzekering geknikkerd. Dus even heel goed informeren, want onverzekerd rondrijden kan je heel erg veel geld kosten. Ja ik mis mijn ouders nu wel heel erg, maar ieder ochtend een pakje is wel heel erg leuk wakker worden heer
Ik heb ook prikogen, maar draag wel lenzen. En blijf dat ook stug doen, omdat ik mijn bril zo stom vind staan. Hoezo ijdel? Loeki, moet de HA dan ook afweten van mijn BI? Ik heb ook dat mijn buik soms zeer doet. Maar dat is de rand van mijn bm. Waar zit het precies bij jou? Ik heb al vanaf dag 1 last van maagzuur. Bij mij helpen amandelen ongezouten heel goed. Gewoon een paar amandeltjes kauwen, doorslikken en het vervelende gevoel is weer weg. Waar ik het van krijg is thee. Raar maar waar. Tascha hoe is je bloeddruk? Daar kun je ook duizelig van worden he. Anders even de HA bellen. Renate hebben ze bij jouw een buisje afgenomen voor je ijzer. Ik kreeg slechts een prikje in mijn vinger. Wel fijn dat alles oke was. Ik las ook dat een baby van 30 weken nu 1300 gr moest wegen en 40 cm zou zijn. Zorra jouw rug gaat ook lekker he! Dizzy, ik voel Frummel niet zo heel vaak maar. Het is nu mss eens op een middag terwijl dat eerst heel de dag door was. Daarnet draaide die, heel mijn buik ging op en neer. Ik denk dat ik nog zenuwslopende weken met meemaken op deze manier. Ik ben iemand die liever een ferme dreun krijg. Volgens mij had je het ook niet gemeld hoor Loeki. Het klinkt mij niet bekend iig. Wanneer ga je zwemmen Dizzy?
Janne, fijn dat de kleine beweegt, we maakten ons zorgen. Amandelen heb ik wel in huis, kilo's zelfs.Zal het eens proberen. Ik dacht het gemeld te hebben, maar dan was het ergens anders. Nee je HA hoeft niet te weten van je BI, maar ik dacht dat je daar al geweest was. Zo niet, dan zou ik het lekker zo laten. Ik heb mijn HA wel gebeld en hem gevraagd naar mijn onderzoeken, maar hij kon me ook niet helpen.
Ja ik werd al gedreigd met in bewaringstelling en heb net VZ gebeld. Ze zouden er achter aan gaan en bellen nog terug, ze verzekerder me dat ik wel verzekerd ben sinds de aanschaf van de auto. Dus zal wel los lopen denk ik. Janne ik ga als alles goed is 18 feb. een weekend naar zee in een hotel met spa, heb ik van mijn man voor verjaardag gekregen. en daar krijg in naast gezicht enzo ook een massage voor mama en kind speciaal voor zwangeren! ik ga denk ik binnekort ook gewoon even zwemmen, op vrijdag is bij ons zwangerschapszwemmen en nu ik weer standaard een auto heb kan dat wel. fietsen 10 km lukt me echt niet nu
Loeki, ik zag mn banner later pas, ook nog even gegoogled en echt zoveel sites zeggen weer wat anders hoeveel je baby nu zou wegen. Mn dochter woog met 34 weken 1820 gram, maar dat was voor haar leeftijd te weinig, maar hoeveel ze dan had moeten wegen? Janne eet ongezouten amandels en dat helpt haar wat tegen brandend maagzuur. Gele vla moet ook helpen. Dizzy, nee het gaat helaas nog steeds niet goed met me, maar ja ik wist het dat ik aan mn zw. schap begon dat het zwaar voor me zou worden, de neuroloog en pijnpoli had het me niet voor niets afgeraden om zwanger te worden, dus even doorbijten en hopelijk wordt de pijn na de bevalling dragelijker. De gordijnen die ik heb gevonden kosten incl. verduisterend maken 202 euro, we gaan van t weekend nog even samen kijken, maar ik denk dat het deze wel worden (lijken op die van jou) Het staaltje stond iig erg mooi, lekker fris en niet te zwaar. Janne heb je Frummel nog gevoeld? Hoe lang heb je ém niet gevoeld dan? tkozijntje, welkom hier. Je hart hier luchten mag altijd, er lopen hier nog meerdere rond waarbij de zw. schap niet vlekkeloos gaat en we hebben veel steun aan elkaar.
Ja janne van mij mag de kleine ook mijn buik verbouwen dat liever dan die stilte kan ik ook niet mee overweg