April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    welkom konzijntje en ik ben er ook eentje uit belgie, en wees gerust er komen hier nog een aantal dingen voor die wij in belgie nie hebben.Maar anders zijn het opperbeste meiden hoor waar je u hart gelijk wanneer kunt tegen uitstorten, het is hier een echte babbelboel.

Tof van die waarzegster echt waar heb al zitten denken zouden ze ook kunnen pendelen waneer de geboorte plaats vindt?

Tot straks nog eens nu wil mijn zoontje even op de pc

Annabel

2. Niet meer actief

Ik zou me ook bedenken als ik nog eens zwanger wil worden ik vind dat deze een enorme inpakt op mijn lijf heeft. ik bedoel al 6 maanden thuis zitten en niets doen is wel heftig vind ik, maar ik wist het vooraf niet ik denk dat het voor jouw misschien nog wat moeilijker is zorra omdat je weet dat jouw klachten er al waren zijn en waarschijnlijk niet overgaan, is masaage een optie voor je rug?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil wel graag een tweede en tot nu toe is het niet prettig, maar draagbaar en veel van mijn klachten kunnen waarschijnlijk ook vóór een tweede zwangerschap behandeld worden zodat ik er dan minder last van heb.

4. Niet meer actief

Nee dat heb ik dus ook.

Enne als je de 18e niet wilt ;) Ik hou me aanbevolen.

5. Niet meer actief

Meiden ik ga er een eindje aan breien voor vandaag.

Dalijk eten , douchen en heerlijk de mol kijken.

Mss ben ik er morgen niet. En dan is het weekend, dan probeer ik wel me even te melden, al is het alleen: hallo.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier nog een die wel wil gaan. ;)

7. Niet meer actief

Nou ik wilde toch echt zelf gaan, eerste uitje in 6 maanden dus laat het aub doorgaan. oj a nog een dingetje volgens een voorspelster komt er rond 16 febr. of de week erna precies kon ze het niet zeggen een 11 stedentocht en ze heeft het altijd goed gehad qua voorspellingen, ook de zachte winter tnt had zo voorspeld, ben benieuwd of het gaat kloppen :)

8. Niet meer actief

help ik zit ineens aan de chips :pale: kan er niet afblijven en ik ben al misselijk erg he :) :)

9. Niet meer actief

Nou wat een respons hier ga van ellende de chips maar wegleggen op eigenkracht :) :)
    allemaal fijne avond mocht zich nog iemand melden, tot later

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, nou dan heb ik ook iets om mijn ouders jaloers te maken. Mijn zusje woont langs de route, dus dan gaan we gezellig daar kijken.

Nou heb je voor een 11stedentocht minimaal 10 dagen vorst nodig en dat zit er voor 16 februari denk ik niet in, 16 maart zou wel kunnen.

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zou ook nog wel even weg willen maar zit er niet in denk ik. Dat weekendje van jou lijkt mij ook heerlijk hoor dizzy.
    Ik ga er ook een einde aam breien. Ga zo eten en dan de ghost whisperer en house kijken en dan lekker slaapie doen. Misschien voel ik me morgen wat beter.

tot morgen en prettige avond

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wilook nog wel weg, maar dat is geen geheim volgens mij.

Ik wilgraag in bad vanavond, zou ik hem vóór 8 uur aanzetten, stel dat de stroom uit valt. :evil:

13. Niet meer actief

Ben ik weer even, nou mocht de stroom uitvallen dan doen we toch een kaarsje aan, lekker romantisch (in mijn eentje op de bank)
    dan zal de 11 stedentocht wel later zijn na 16 feb. ben toch wel benieuwd want zo zou ik zeggen het voorjaar gaat beginnen.
    ben dus nu erg misselijk de tol van de chips.
    Ik vond het zo lief vanmijn man dat hij speciaal een hotel heeft uitgezocht die extra lief zijn voor een zwangere met massage ed.

14. Niet meer actief

zo te zien is iedereen vandaag de hort op :) , dan ga ik ook maar weer wat anders doen, tv kijken ofzo.
    tot morgen allemaal!

15. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja kom ook nog even iedereen slaapwel wensen...
    kga ook in mijn zetemke kruipen en nog beke tv zien met de kids en dan nog even als de kids gaan slapen zijn knuffelen met mijn vriend...

slaapwel en tot morgen

Annabel

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben moe , verdorie, nacht is te kort geweest.

Stroom is niet uitgevallen dus ik kan zo lekker in bad.

17. Harley: ik kreeg die spuit inderdaad in m'n bovenbeen. Kreeg daarna wel een mooie Teigetje pleister, dat maakte alles goed natuurlijk :)

Loeki: gele vla helpt ook goed tegen maagzuur.

ga lekker slapen. Gaat een stuk fijner zonder al dat gehoest.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé Em, heb jij al weer eens buikfoto's ben heel benieuwd hoe het er bij jou nu uit ziet, je had ook zo weinig buik.

Vanillevla, ach wat een straf ;)

19. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ik neem een pepermuntje tegen het zuur, of een glas melk, dan zakt het bij mij ook aardig weg.
    Hier komt eindelijk het einde in zicht van de verbouwing van de badkamer. Met een beetje mazzel kunnen we zaterdag weer thuis douchen sinds kerst JIPPIE!
    En dan nog de grote schoonmaak (leuk zo'n verbouwing, maar ALLES wordt stoffig) PFFffffffff.

20. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie allemaal. Ik kom me ook eindelijk weer even melden. Ik heb een paar blz. terug gelezen. Alles terug lezen is echt heeel erg veel. Ik heb nog geen last van brandend maagzuur, lijkt me idd wel erg vervelend. Verder gaat alles goed, ik ben deze week erg veel gegroeid. Ik zal snel wat foto's erop zetten. De hele week aan t werk, morgen lekker vrij... dus heerlijk genieten van vrije dagje.

Hebben jullie alles al in huis? Ik heb nog steeds niet alles, moet nog best een hoop... dus heb nog wel wat te doen.

Deel Deze Pagina