April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zou er niet aan kunnen wennen, geloof ik zonder douche in huis. En inderdaad, je gaat niet iedere keer ergens andeers douchen.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy, In de loop van de ochtend gaat het meestal wel redelijk, maar tegen het middaguur begint de pijn vaak heftiger te worden en het einde van de dag en sávonds is het het ergst. Maar deze ochtend doe ik lekker niks, want vanmiddag is mn dochter vrij en dan moeten we om 5 uur weer op school zijn voor een feest, waar wss. weinig tot geen zitplaatsen zijn dus ik hoop maar dat ik het volhou.

3. Niet meer actief

Zorra ze kunnen daar toch wel zeker voor een hoogzwangere vrouw een stoel regelen, :eek:
    dat zou ik bijna super vanzelfsprekend vinden :)
    En anders vraag je vriendelijk even voor de directiestoel, die zijn meestal van leer en wat breder en dus meer comfort ;)

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja inderdaad hoor zorra, zou toch zeker wel om een stoel vragen.

Vanaf wanner ben je iegenlijk hoogzwanger?

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Goedemorgen allemaal,

Gelukkig is er niet al teveel gekletst,

Tascha: goed dat je vanmiddag naar de HA kunt. Inderdaad kun je nu beter te vaak gaan dan te weinig.

Zorra: erg vervelend die rug, ik heb ook af en toe last, maar waarschijnlijk niet zo veel als jij. Ik zou op dat feestje eerst een stoel voor mezelf reserveren. Met kussen, voor in de rug!

Loeki: wat leuk van dat boekje, :p

Ik heb gister gekeken naar matrasjes. Nou daar komt nog best veel bij kijken. Ik dacht ik koop er wel even eentje bij ikea, maar dat is natuurlijk niet goed. Ze slapen er veel op, en soms wel tot ze 3 jaar zijn. Dat was ik even vergeten, :oops: Ik voelde me gelijk een slechte moeder. Nu maar even een goed matras zoeken,

6. Niet meer actief

Bosi de matrassen van de ikea zijn niet slecht hoor maar hebben een andere afmeting en die past niet in een standaard 60X120 bedje, en ik heb ook zoiets van toch maar een degelijk matras halen ze liggen er toch veel op.

Tascha volgens mij mag je je vanaf 32 weken hoogzwanger noemen. zal zo eens even googlen voor de fun

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    bosi, je kan ook je matrasje halen bij een babywinkel. die hebben goeie en al vanaf 20 euro (babydump).

8. Niet meer actief

in de van dale staat hoogzwanger is de laatste maanden en dat zijn er dan 2 dus vanaf zeven maanden is 31 weken ong. ;)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In de winkel lieten ze me duidelijk merken dat die van ikea maar slecht waren, echt voor een logeerbed, dan was het prima.

Natuurlijk hebben ze er ook belang bij dat je ze daar niet koopt, dat is natuurlijk ook wel zo.

dus vanaf 31 weken al hoogzwanger, :p

10. Niet meer actief

Ik ben er pas geweest bij de ikea en het ziet er allemaal leuk uit hoor maarik twijfel ook aan de kwaliteit. Maar volgens een babyzaak hier in de buurt was het niet per def. slecht maar verkochten de echte babyzaken vele betere

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb gewoon een Ikea matrasje hoor, is prima, tuurlijk zullen ze in andere zaken zeggen dat ze niet goed zijn, maar al 5 jaar maakt Ikea de beste matrassen (beste koop consumentenbond) voor volwassenen dus ik twijfel er niet aan dat ze ook voor kinderen gewoon goed zijn.

@ Tascha, fijn dat je zo snel terecht kunt. Beter 10x te veel dan 1x te weinig.

Ik ben net weer bij de fysio geweest, ze schrok van de stijfe spieren in mijn rechter zijde, waar het gisteren dus zo zeer deed. De kleine drukt zich daar helemaal in mijn zij en daarom voel ik dus steken en druk.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien is dat ook wel weer zo loeki, pfff ik twijfel nu heel erg. :oops:

Welk matras heb je loeki van de ikea? Hoe heet die?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje, heb hem vorig jaar gekocht, weet het echt niet meer. Was iets van 30 euro geloof ik, maar kan ook 40 geweest zijn.

maar is hetzelfde met die Traveller die ik wilde. Winkels die hem niet hadden bestempelden het zitjes als ONVEILIG.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Jammer,

:(

Even over wat anders,

Heb je nu al wat gehoord over hoe je straks moet bevallen loeki?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, helemaal niet. Ik word er helemaal niets wijzer van. Ik moet woensdag weer naar de VK en zal haar eens vragen naar de mogelijkheden. Ook wacht ik nog steeds op de oproep van het ziekenhuis. Ze hebben daar blijkbaar geen haast met het onderzoek, ben ondertussen een maand verder sinds EDS in beeld kwam en er is nog helemaal niets gebeurt.

Verder vlieg ik de komende week van afspraak naar afspraak.

maandag - fysio + pilates
    dinsdag - mensendieck
    woensdag - VK + acu
    donderdag - fysio

Ik word er soms echt knetter gek van hoor.

he moet jij niet naar L'warden?

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lijkt me ook niet bevordelijk voor je spieren, zoveel drukte.

Lastig dat je nog niks weet. Misschien moet je er nu zelf vaart bij zetten en zelf een afspraak regelen. Duurt wel erg lang vind ik.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je hebt het maar druk he loeki

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar ik weet niet eens met WIE of WAT ik een afspraak moet maken en bij de KG kom je alleen binnen met een verwijzing, dus je kunt niet even bellen 'ik wil mijn genen even laten onderzoeken' ;)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Tascha, maar het houd me wel op de been en sommige dingen, zeker fysio en acu zijn ook heerlijk hoor. Lekkere massage en rust van de acu doen me erg goed, maar het is zo veel geplan de hele week.

Ik ga lesgeven, laters.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja het is inderdaad een hele planning. maar van de acu heb je in ieder geval voordelen, als ik jou zo hoor.

Deel Deze Pagina