nog even dan, ja van de acu krijg ik echt energie (was ook haar opzet dus het werkt) en dat is heerlijk, alleen is de balans er even uit, want ik heb wel meer energie, maar mijn spieren kunnen die extra activiteit niet altijd even goed aan Ben nu echt weg, moet naar een ander lokaal en weet niet of ik daar in kan loggen.
Goedemorgen dames! Tascha: succes bij de dokter vanmiddag! Zorra: ze zullen toch wel een stoel voor je regelen op school? Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt! Loeki: Wat een lief boekje zeg! Je hebt wel een druk programma zeg! Maar ja, zoals je zegt lucht t op... Bosi: de moeder van een vriend van mij is kraamverzorgster. Zij drukte mij op het hart dat ik het beste matras moest kopen dat er is. Ik heb nu de therno huppeldepup van de prenetal gekocht. Die was goed zei ze. Maar kost wel 140 euri... Ik begin nu trouwens wel zenuwachtig te worden hoor! Ik moet nog best veel kopen en regelen en ik heb nog maar 8 weken, misschien zelfs wel 5... Manlief is het hele gebeuren kotszat. helpt ook niet mee. Zodra ik het woord baby in mn mond neem zie ik m helemaal verkrimpen. Het lijkt wel, des te dichter we bij april komen, des te minder blij hij er mee is. Hij is ook ineens heel druk met allemaal dingen plannen en afspreken met vrienden en dat allemaal in de kritieke periode. En als ik dan zeg: ja maar dan is de kleine misschien pas 10 dagen oud zegt ie: nou en, je kan toch wel een avondje alleen zijn? En als ik zeg dat dat misschien niet het geval is, zegt ie nou dta zien we dan wel weer. Dan zeg ik het dan wel af. Maar dat ie mij helemaal in de stress helpt, boeit m niet. Ik heb er echt geen zin in, dat als zo mn vliezen breken en meneer is bij een of ander suf concert aan de andere kant van nederland, met de TREIN... Of als dat kleintje er net is en ik met mn bi in mn eentje alles moet gaan lopen regelen... We krijgen ook heel veel kraamvisite, maar dat boeit m ook niks... Dan komen ze maar een andere keer, want IK ben er niet... Sorry voor het lange verhaal, maar ik word er echt een beetje wanhopig van.
Mo: Ik denk dat je man nu ook nerveus begint te worden. Het heeft volgens mij niks te maken met dat hij het niet leuk vindt. Hij groeit er anders in dan wij. Mijn vriend is erg makkelijk, en als ik die alles zou moeten laten regelen, dan is het 21 april klaar, de dag voordat ik uitgerekend zou zijn, Ik denk dat hij al die afspraken wel afzegt hoor, als de baby er eenmaal is. Nu heeft hij nog een beetje het idee dat hij zijn vrijheid nog heeft. Gewoon meegaan in zijn ding, hij moet er straks toch echt wel op terugkomen. Niet te verdrietig zijn hoor, mannen zijn nu eenmaal anders, kunnen ze allemaal niks aan doen,
Dank je bosi... Ik word er echt gek van. Snap ook niet zo goed dat hij het relaxed vindt om mij een hele dag in mn eentje te laten nu...(of met 38 weken) Weet je, het zijn zoveel van die dingen... Ik heb bijv. het boek veilig bevallen en wil dat hij die ook gaat lezen. Maar dat wil hij niet. Vindt ie onzin. Hij gaat toch niet bevallen. Wedden dat ie zich kapot schrikt als het zover is. En ik alleen maar druk met hem ben als de weeen beginnen... Soms is het zo'n flapdrol.... Weet je, als ik mee ga in zijn ding, dan heb ik hier stapels concertkaarten liggen. Gaat ie lekker met zn vrienden stappen en zuipen als ze bellen. En kan ik geeneens meer de nodige spullen kopen voor de baby, omdat het geld op is. Soms heb ik wel eens het idee dat ik er een klein kind bij krijg ipv dat WE ouders worden...
Erg lastig inderdaad. Hij is echt een beetje rebels aan het doen. Dat kan echt zijn omdat het allemaal dichtbij gaat komen. Praten heeft waarschijnlijk geen zin. Dat werkt misschien helemaal de verkeerde kant op. Mijn vriend leest ook niks, maar gaat mee naar de cursus. Misschien moet je eens flink gaan huilen en je frustratie ineens aan hem laten zien. Misschien dat hij dan inziet dat het toch menens is.
Zo even pag voor pag. Loeki ik bedoel dat het in maart altijd sneeuwt hier in NL. Leuk boekje. Zorra een stoel is toch niet zo moeilijk? Tascha succes bij de ha. Die matrasjes van 20,= zijn niet zoveel hoor. Dat zijn meer matrasjes voor een enkele keer om op te slapen. Ze zijn heel erg zacht . Dus wordt het neusje platgedrukt met alle gevolgen van dien.
Jeetje Mo, ja ik kan je niet helpen. Mijn man is juist superoverbezorgd en supervaderlijk aan het doen en hij kan niet wachten tot het april is. Ik heb trouwens voor ons matras 120,= betaald
Ik had bij een babyzaak verschillende matrasjes gezien. De duurste daar was 90 euro, dat was een comfort matrasje. Ik denk dat het die wordt, ik heb daar ook een folder van, en het lijkt een goede keus
Hoi meiden... ik ben een soort van terug van weggeweest en kom weer een beetje met jullie mee kletsen! Ik had me dus al eens eerder hier voorgesteld maar kon het niet zo goed bij houden en bleef een beetje weg hier, en naarmate de tijd verstreek werd het steeds een beetje enger me hier weer te melden, want ik wil af en toe toch graag mee kletsen Stom eigenlijk wel maar ik ben vaak erg terughoudend. @Mo: kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt Zou ik ook doen, ook al is zijn gedrag misschien te relativeren, tis gewoon niet wat je kunt gebruiken deze laatste maanden. Ik probeer met je mee te denken wat je eventueel zou kunnen proberen. Als ik iets weet laat ik van me horen. Spannend he? die laatste maanden....er lijkt soms geen einde te komen aan al het geregel. Wij hebben 90% in orde nu, maar er moeten nog wel wat puntjes op de i gezet worden. Naar buiten gaan doe ik steeds minder graag, hebben jullie dat ook? Wil alleen maar een nestje bouwen en daar bij blijven Onze auto had een kapotte koppakking en we kregen bericht van de garage dat er heel veel meer mis blijkt te zijn met de auto Het zou echt meer als 1000 euro gaan kosten. NEE HE, niet nu! Gelukkig is het ondekt natuurlijk maar qua geld is het een behoorlijke tegenvaller. Heb alweer de nodige tranen laten gaan haha Ach ja dat soort dingen komen nu eenmaal altijd ongelegen. Tascha: ik wens je ook veel succes vanmiddag! Loeki: wat een afspraken allemaal!, ik hoop dat het z'n vruchten afwerpt voor je. Vind het ook zo vervelend voor je dat je zo lang moet wachten voor dat onderzoek. Heb je al eens gebeld met het ZH om te melden dat er wat haast bij geboden is ivm je zwangerschap? Fijne dag allemaal! ps: tis een heel verhaal geworden zie ik..sorry
Een goede middag! Heb ik net alles terug ziten lezen kan ik me er toch niks meer van herinneren! Ik kan wel merken dat de koek op is qua energiereserve en concentratie. Ik ben gewoon nog steeds niet bijgekomen van het werken van woensdag. En dan moet ik morgen weer pff. Ik heb mn baas gebeld en ik ben maandag in elk geval vrij (had ik eigenlijk moeten werken) dan is zij wel weer op de zaak en dan bellen we over hoe nu verder. Ze heeft nu nl vakantie. Ik ga me dus maandag echt ziekmelden. Ik ben eruit, nu nog de moed opbrengen. Mijn man belde net, die was met mn verwijzing van de HA naar het kantoor van trias geweest om mn bekkenband op te halen kreeg 'ie hem niet mee! Stelletje :c: Nu heeft hij een nieuw formulier meegekregen wat ik weer mee moet nemen naar de fysio en dat moet zij dan invullen en dan kan ik m pas ophalen, nu werkt mijn fysio maar 2 dagen in de week en ik zie haar pas dinsdag weer dus ik heb mn band pas woensdag in huis! Ik kan hier zo kwaad van worden! Als ik zelf bel krijg ik te horen dat de fysio een verwijzing moet geven, als zij vervolgens belt blijkt dat niet de bedoeling en moet het via de HA en nu blijkt het toch via de fysio te gaan. Mijn hoofd tolt er helemaal van. Sorry dat ik even niet op jullie reageer. Ff dipje. Ik ga maar een broodje smeren.
Niks soory hoor Evon. Ik ga niet meer naar buiten, gewon omdat dat niet gaat. Nu ben ik ook een erge huismus, dus zo erg is het. Balen van je auto.
Bosi, het belangrijkste van een matrasje is dat het minimaal 8 cm dik is, polyether wordt aangeraden door kraamzorginstanties en andere organisaties. Prenatal had pas geleden matrasjes in de aanbieding, waren 40 euro, zijn goed stevig, van polyether en anti allergisch. ze hebben die aanbieding al een aantal weken, dus misschien liggen ze er nog. De matrasjes van de babydump van 20 euro zijn logeermatrasjes, zoals Janne al aangeeft veel te dun en meer voor incidenteel gebruik. Ikea heeft idd andere maten, dus als je daar geen ledikantje hebt gekocht past het matrasje niet in je ledikant. Ze hebben daar best goede matrassen, maar je moet dan niet de goedkoopste nemen want dat is dus ook meer een logeermatras. Tascha, hoe was het bij de dokter? Janne, het is vanavond een spelletjeskermis waar de kinderen over heen kunnen lopen, er zullen dan allemaal kraampjes e.d. staan, en aangezien het niet een erg grote school is zullen de zitmogelijkheden erg beperkt zijn. Op zich is een stoel altijd wel te regelen, maar als mn vriend niet op tijd thuis kan zijn zal ik alleen met mn dochter moeten gaan en dan dus al die kraampjes met spellen af met dr, en daar zie ik dus tegenop, want de kans is denk ik wel erg groot dat het hem niet lukt om op tijd thuis te komen. Al zn collega's gaan nl. op personeelsreisje straks, en hij is dan alleen nog over met 1 collega om de deadline te halen (hebben ze lekker rekening mee gehouden, maar goed.....) Mo, ik begrijp je helemaal hoor. Mn vriend is nu alleen maar druk met zn werk, belooft elke keer om me te helpen in het huishouden maar ik sta er continue alleen voor. Gelukkig is het kamertje zo goed als af, maar nu zouden we zaterdag voor gordijnen kijken en dan maakt hij een afspraak met zn vader en vriendin, daar baal ik gewoon van. Gordijnen hebben ook een levertijd en ik wil alles klaar hebben.....Geboortekaartje hebben we ook nog niet, kijkt hij ook helemaal niet naar, ik zoek me suf op internet en laat elke keer wat zien en meneer vind het dan niks, maar zelf op zoek gaan? Nee, af en toe kan ik ém ook wel hoor. Hij kan heel lief zijn en bezorgd, maar ik moet meestal er helemaal door heen zitten en goed huilen wil hij in zien dat hij ook wel wat kan doen.(werkt dan maar ook heel kort....) Goede tips heb ik dus helaas niet voor je, ja hier je hart luchten, da's het enigste
Harley wat balen. Het is wel leuk Zorra vanavond, alleen niet erg praktisch voor jou. Jeetje wat bof ik toch met mijn man. Nu we afspraken gemaakt hebben voor het overwerk, werkt het eigenlijk allemaal heel goed voor ons beiden.
Je mag altijd langskomen om te kletsen Evon, ook al ben je een tijdje weggeweest hoor! Zal je altijd zien als het niet uitkomt dat er wat stuk gaat wat veel geld kost, kan me de tranen goed voorstellen. Heb ik van de week gehad met 2 bekeuringen van mn vriend, is wel geen 1000 euro maar tís zo zonde van het geld en we hebben al dure maanden genoeg (gehad). Harley, ik stuur je wat moed toe! Meld je ziek!
Dank je Zorra, ik zal het bewaren en opkweken zodat het maandag een hele berg moed is Heeft iemand Minyaweth nog gezien op het forum? Ik heb haar al een tijdje niet gezien.
Pfff Zorra,dat wordt een drukke avond...de rest van de dag toch wel rustig aan gedaan heh? @Harley,leuk heh die instanties die steeds wat anders zeggen. Ben wel benieuwd of die band verlichting gaat geven. @Mo, sjee lastig van je man. Mijn man heeft ook niks gelezen hoor,dat hoeft van mij echt niet,maar enige betrokkenheid zou wel fijn zijn natuurlijk. Gelukkig hoef ik daar niet voor te klagen,want die van mij kan juist niet wachten! Maar als hij er niet naar zou omkijken dan zou ik dat hem ff flink laten weten! Maar dit is ons 2e kindje,dat scheelt denk ik ook. Kan je verder geen advies geven,want ik weet niet of het averechts zou werken. Maar om te beginnen zou praten/huilen goed zijn. Succes ermee! @Evon,welkom welkom! Zonde van het geld heh...1000 euro is ook niet niks...als je bedenkt watvoor leuke dingen je ervan kan kopen... Maarja je moet wel veilig de weg op kunnen Hmm ja matrasje,die moeten wij ook nog. Vorige hebben we weggegooid,een nieuwe frisse leek mij toch wel fijn. Nou zag ik toevallig dat ze hier ook matrasjes verkopen en in de aanbieding. http://www.grenenstunter.nl/babykamers.htm (naar beneden scrollen) Hier nog meer info http://www.bedopmaat.nl/baby%20en%20juniormatrasjes.htm Weet niet of je ze ook kan kopen als je geen kamertje bij ze koopt,ze bezorgen geloof ik wel. Ik zal ze eens mailen.
Ow je hoeft niet een babykamer daar te kopen wil je een matrasje kopen,maar zag dat de bezorgkosten wel 20 euro zijn. Je kan ook afhale in Tilburg. Ik ga ff stofzuigen...ongelukje met beschuit met muisjes gehad...liggen nu overal...
Ik heb een matrasje van de babydump, was iets van 60.- Ik ga even slapen, ik weet niet of ik nog terugkom vandaag. Zo niet zien jullie me na het weekend weer verschijnen. Morhen werken en zondag komen mn ouders en zus dus het wordt weer druk zat.
Allemaal bedankt voor jullie tips over een matrasje. Ik zal nu gewoon goed om te heen kijken, en in elk geval niet voor een logeermatrasje kiezen. Evon, leuk dat je er ook weer bent. Niemand kan het hier bijhouden, tenzij je hier erg vaak bent. Zonde van het geld trouwens, Harley: je hoeft echt niet te reageren hoor, no problem. Goede keuze om je nu echt ziek te melden. janne: zoals ik het lees heb je het inderdaad erg getroffen met je man, Ik heb ook geen klagen hoor, mijn vriend stofzuigt nu alles en doet de zware klusjes ( badkamer, bed en boodschappen) nou en dat is al erg veel voor hem,