Hoi allemaal! @Loeki: ook hier is er spanning in huis, mijn vriend kan het allemaal even niet meer zo goed bij benen. Helaas gaat het om dingen waarbij ik hem echt niet helpen kan. Hij neemt buiten zijn werk om ook veel te veel hooi op zijn vork. Hij is ook muzikant en moet nog een nummer af hebben voor een platenlabel in Frankrijk en is al ruimschoots over de deadline heen Ik kan veel hebben maar zoals hij nu is...pfff...lekker weekend weer. Ik wens je sterkte vandaag, Mooie buik trouwens! Het strand is voor mij maar 10 minuten lopen dus daar ga ik straks lekker alleen heen. @Dizzy Mizzy: als ik zo dat lijstje bekijk is het niet raar dat ik zo'n last heb van maagzuur de laatste tijd. Ik drink echt heel veel melk. Verder slaap ik ook erg slecht ( 2 keer per uur wordt ik wakker! pfff) en heb snachts ook vaak last van harde buiken. Ik ga toch even navraag doen woensdag bij de VK. @Jopie: inderdaad een mooie buik! @Bosi333: leuk he dat getrappel! Nu ga je het steeds meer en beter voelen en voel je waarschijnlijk ook steeds meer gedraai. En de buik die heen en weer gaat enzo, haha echt superleuk. Maar ze is het er niet meer eens dat ik achter de laptop zit, dan gaat ze echt tegen mijn ribben duwen...niet echt een fijn gevoel Nou ik ga naar buiten, tot snel weer! Fijne dag allemaal
Nou evon wandel ze dan, laat die kerel evenlekker in zijn sop gaar koken. Leuke jurkjes in je album hoor!
Ha Dizzy, Met ons alles okidokie! Ik heb vandaag weer nieuwe buikfoto's gemaakt en van de muurschildering die nu af is...Zie album...De kwaaltjes blijven me aardig bespaard, wel veel meer slaap nodig en zere rug met slapen... Jij al thuis? Waar heb je last van? Liefs Mir
Ha Loes, Ja hier alles goed en met jou? Ik heb net weer nieuwe foto's geplaatst, moet elke keer weer nadenken hoe het moet....
Oh als je blieft niet, ik wil geen gamepc meer in de woonkamer. Als hij Doom 4 of een of ander vechtspel speelt erger ik me dood aan alle geluiden van moord en doodslag. Om over alle kabels e.d. nog maar te zwijgen Je kon met goed fatsoen geen klein kind rond laten kruipen zonder dat deze zich aan een of ander snoer op zou hangen. Nee, levens gevaarlijk voor een kind. Laat hem maar lekker op zijn eigen kamer knutselen met dat kreng. Wat we nu nog kunnen doen is ipv een draadloos netwerk een 2e HD-recorder kopen, want in zijn pc zat dus ook onze recorder en nu kan ik de Gilmore Girls van dinsdag niet meer terugkijken
Ik lees net dat jullie last van harde buiken hebben...Ik voel ze telkens alleen per toeval, als ik mijn buik aanraak...Doet het bij jullie echt zeer?
nou wel weer prima. wat een leuke muurschildering mirtje van kikker, dat zijn erg leuke boeken. Ik heb bijna dezelfde kleuren in mijn kamertje als jij, ik wou de meubeltjes ook white wash maken maar dat wou niet dus hebben we ze maar helemaal wit gemaakt maar ik heb wel een rode muur.
@ Loesje, mooie buik hoor. @ Mirtje, mooie schildering van KIKKER heb je die zelf gemaakt? @ Evon, ja ik kan mijn man ook niet helpen, alleen advies geven. Volgens mij werkt het apparaat wat hij gekocht heeft gewoon nie, dus terug brengen en als een nieuwe net zo stoord moeten we een andere oplossing zien te vinden. Gekke is dat je op internet hele positieve verhalen leest over deze ontvanger, dus ik vermoed dat het echt gewoon dit apparaat is en dat een andere misschien wel goed werkt, alleen jammer dat dat dus eerst mijn hele weekend moet verstieren.
hallo allemaal ik zie nu pas dat er ook een topic is voor april moeders (blond he) haha nou bij deze meld k me ook ben uitgerekend voor 20 april en kan niet wachten tot de kleine geboren is de zwangerschap gaat opzich goed alleen veel last van de bekken en rug maarja hoort erbij he groetjes grummelke
@Loes dankjewel! Leuk he die fellere kleurtjes! Heb je geen foto van het kamertje? @LoekieNee mijn schoonmoeder is zo creabea, dat is wel superleuk...Maar ze wilde niet eens haar naam in een hoekje zetten haha... @Loekie, je zelf niet te druk maken hoor! Is niet goed voor jou en niet voor het beebje!
Welkom Grummelke. Vraag me toch steeds af waarom iedereen die zich hier meld met het excuus komt dat ze blond zijn, heeft toch niets met ons topic te maken @ Mirtje, nee ik zal me niet te druk maken, erger me alleen wel eens dood aan zo'n vent. Als hij ook zo doet waar de kleine straks bij is, dan neemt ze dat aso gedrag van hem over en dat wil ik niet. Hij is werkelijk niet voor rede vatbaar als hij zo'n bui heeft. Jammer dat je schoonmoeder haar naam er niet onder wil zetten.
Mooie muurschildering mirtje, en ik ben allang thuis met vanalles en nog wat, zeg maar alg. malaise door zwangerschap. Loesje mooi kamertje. Grummelke welkom, het lijkt wel ineens of er uit het niets tig nieuwe zwangeren voor april opduiken, waar waren jullie eigenlijk de afgelopen 7 maanden hihihi Loeki Oke dan snap ik het idd geen kabels ed in de woonkamer en zeker geen moordgeluiden ofzo. Wordt dat lekker rustig bij jullie. Oja en die harde buiken ja die doen echt wel zeer. weinig aan te doen helaas.
Missy, als harde buiken zeer gaan doen is het echt tijd om aan de bel te trekken, het kunnen oefenweeën zijn en het kan ook gebeuren dat daarbij je baarmoedermond al helemaal verstrijkt en je ontsluiting krijgt. Harde buiken mogen NOOIT ZEER DOEN, ongeacht hoeveel je er op een dag hebt.
en de bobbel weg werken Manlief heeft zich ondertussen boven verschanst en is daar aan het rotzooien, ik laat hem maar even zijn gang gaan.