dat wist ik niet Loeki, . Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik dannu moet doen, ik bedoel ik heb ze natuurlijk niet continue maar vandaag al 6 pijnlijke dat ik weet gehad
ik vond dit net op baby info.nl De oefenweeën die je tussen de achtste week en de vierde week voor de bevalling hebt, worden ook wel indalingsweeën genoemd. Deze weeën zorgen er dan ook voor dat je baby met zijn hoofdje helemaal onder in je baarmoeder komt te liggen, zodat hij klaar ligt voor de geboorte. Tijdens de indalingsweeën voel je, behalve de golvende beweging van je spieren, een pijnlijk, trekkend gevoel in je onderbuik. zou natuurlijk ook kunnen maar ja wat is zeker...
Hellow Grummelke Welkom! Ik heb sinds eergister steeds last van een erge druk op me onderbuik en af en toe steekjes in mn vagina. Het is echt een rot gevoel en ik weet niet wat het is. Kheb een topic geplaatst in zwangerschap en sommige denken dat het indalen is, het kan natuurlijk wel omdat ik meerder verhalen heb gelezen dt het kindje vroeg is ingedaald, maar ja het kan ook wat anders zijn. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik zou ook zeggen indalen Dientje. Ik ervaar ook steeds meer druk op mijn bekkenbodem, hoort er bij schijnt het.
Ja loeki in ga dinsdag naar VK om 9 uur al, ik voel de kleine wel goed hoor dus daar maak ik me geen zorgen over maar wel over dat menstruatieachtige gevoel, overigens die steekjes in vagina heb ik ook gehad. ik dacht ook aan indalen, de VK kan het me dinsdag zeggen. ik heb besloten als ik me vanavond niet goed voel maar even te bellen, ik denk nl dat ze nu niet veel kunnen doen omdat er geen regelmaat in de harde buiken zit en ik geen vocht/bloed verlies en de kleine goed voel.
Dizzy verstandig van je dat je morgen even de vk gaat bellen, harde buiken die erg pijn doen is niet echt goed, gelukkig voel je je kleine wel goed!
Ja het zou hier ook eens gewoon een week zonder misselijkheid , hoofdpijn, buikpijn, ontstekingen, spanningen of ander dingen voorbij gaan, ik word er een beetje mistroostig van, wat nou roze wolk en fijne zwangerschap tntn heb ik alleen maar kwaaltjes en zorgen gehad, sorry moest er echt even uit. Thankks voor me aan te horen, nou ja lezen dan!
Gelukkig is mijn banner wel roze, dus toch beetje roze wolk, laten we het maar allemaal positief inzien. nog even en dan ben ik er doorheen en dan heb ik er toch iets unieks voor terug
Ik begrijp heel goed dat je er een beetje mistroostig van word hoor, maar het is idd voor een goed doel als je kleine er is ben je al die pijn vergeten denk ik.
Missy het is goed dat je de kleine voelt en dat je geen bloedverlies of zo hebt, maar ik zou het wel in de gaten houden. Regelmaat in de harde buiken is idd foute boel, maar ook pijn bij harde buiken is neit goed hoor, nog niet tenminste. Als het inet gaat morgeochtend gewoon even bellen. Mijn VK vond het de eerste keer ook eigenlijk onzin dat ik met een beetje buikpijn een eerdere afspraak wilde en moet je zien in welke medische molen ik nu beland ben. Had ze me toen serieus genomen dan was ik eerder verwezen naar de gyn en had ik misschien nog wel medicijnen kunnen krijgen voor mijn ontsteking. Nu was het allemaal te laat en zat ik al in het 3e trimester en kan ik dus niet meer slikken. Ik heb trouwens enorm pijn in mijn bekken, nou ja, de aanhechting van mijn pezen, er staat heel veel druk op. Misschien ook wel indalen, wie weet, maar prettig is echt anders.
Meiden bedankt voor de steun , ga offline even naar mijn ouders toe op andere gedachten komen. Manlief heeft vandaag veel gestressd omtrent werk dus die is erg geladen, kan ik even nu niet hebben. tot morgen denk ik!
Welkom alle nieuwelingen, veel kletsplezier nog gewenst op ons gezellige forum! Dizzy, mijn gyn. zegt altijd; bij twijfel gewoon bellen, daar zijn we voor. En dat mag jij ook van je VK verwachten. Misschien zijn het idd indalingsweeen maar dit gaat volgens mij niet echt gepaard met pijnlijke harde buiken maar meer met een drukkend gevoel onderin wat soms pijnlijk aan kan voelen. Maar schroom niet om je VK te bellen hoor! Loeki, ik hoop dat het vanavond wat gezelliger voor je word. Verder ben ik het vergeten, sorry Avondje op school was erg leuk, mn dochter had veel plezier. De activiteiten waren verspreid over het schoolgebouw dus ik heb best wel wat moeten lopen, maar gelukkig stonden er in de klassen wel wat stoelen en kon ik af en toe even bijtanken. Maar na 2 uur kon ik amper meer lopen dus zijn we naar huis gegaan, gelukkig was ons meisje ook erg moe en wilde ze maar wat graag naar dr bedje. Vandaag ledikantje en matrasje gekocht voor in onze slaapkamer, wel zo makkelijk met borstvoeding geven s'nachts. Mn schoonvader en zn vriendin kwamen gisteren langs en die vertelde ons dat we voor 200 euro spullen mochten uitzoeken Echt super lief!
@ Zorra, Fijn dat je een leuke avond gehad hebt. Ja een bed in de slaapkamer is idd handig. We hebben een ledikant in de babykamer, maar de wieg staat bij ons in de slaapkamer zolang ik BV geef. @ Missy, fijne avond en bij twijfel gewoon bellen hoor.
Net even bij de mei mama's gekeken wie er nou al bevallen was, en mn voorgevoel was juist, mama van Janelle (iemand had hier geschreven dat het kindje maar 9 mnd scheelde met haar zoontje, en toen drong het tot me door dat zij het weleens zou kunnen zijn) Ik heb nl. een tijdje mailcontact gehad met haar aangezien ze bij haar 1e ook Hellp heeft gehad. Daarna de shock dat ze na 2 maanden alweer zwanger was van nr. 3 en dan nu een vroeggeboorte en de baby ook nog een veel te laag geboortegewicht Ze had tijdens deze zw. schap al een keer in het zkh. gelegen, maar daarna leek het toch wel weer goed te gaan. Gelukkig is het een meisje, deze staan bekend om hun vechterslust (werd mij in het zkh. door kinderartsen verteld) en ik hoop echt voor ze dat het allemaal goed gaat komen. Loeki, ik wilde eerst ook een wieg maar kon er helaas geen een van iemand lenen en om er nu een te kopen (ik vind ze vrij prijzig)......Want in de meesten passen ze maar tot 3 maanden in en sommige tot 6 mnd en we willen de baby misschien het 1e jaar bij ons s'nachts op de kamer laten slapen en overdag in het eigen kamertje.
eng wat er met die mei mama gebeurt is daar ben ik dus zo bang voor dat mijn placenta los laat, nou was ze ook nog niet zo ver bah ik hoop dat alles goed gaat met het kleintje.
Dag allemaal, Ik zal morgen even alles lezen, nu heb ik daar de puf niet voor. Ik ben erg moe geweest. Lekker ook geslapen vanmiddag. Dus neem het me niet kwalijk,
Loesje, je bent al een stuk verder dan mvjanelle en bij iedere week verhoog je de kans dat je kleine het overleeft. Jouw kleintje is als het goed is al meer dan 1000 gr en de overlevingskansen van jouw kleine zijn daarme al 2x zo groot als die van Benthe, dus we duimen natuurlijk allemaal dat het goed komt, maar laat jezelf er niet gek door maken. Met onze kleintjes gaat het nu goed en laten we allemaal van het positieve uit gaan.