De 4d pretscho was echt superrr mooi nu duren die 10 weken wel heel erg lang Kan echt niet w8ten tot me kleine er is ..!
Je hebt wel veel foto's mee gekregen zeg, echt lief hoor vooral die ene waar hij/zij aan het duimen is!
Mooie foto's, Soms wil ik ook nog wel voor een pretecho Ik heb ook een foto van mij en mijn vriend geplaatst. Niet meer anoniem, , maar dat is niet zo heel erg. Hij is in het zwart wit, dat is nu even beter,
bosi leuke foto hoor Dientje ik heb gistere 12 echo foto's mee gekregen .. En heb de rest van de foto's op cd-rom laten zetten .. En die dvd heb ik nu wel 6 x gezien .. Ben echt helemaal verlieft...
Mooie foto's Renate. Ik blijf vandaag maar thuis. Gisteravond heel veel last van mijn buik gehad en hoewel het nu wel weer gaat blijf ik maar lekker thuis. Om 12.30 uur moet ik toch bij de fysio zijn, dus ik kan toch maar heel kort naar school en ik heb gen zin om heen en weer te vliegen. Ik heb gewoon te veel gedaan zaterdag. Ik heb niet zo veel gesjouwd, maar wel te veel trappen gelopen denk ik. De druk op mijn pezen was acht niet leuk gisteravond. Op naar de 900 pagina's hè dames
goeiemorgen! zo ben maar uit bed gegaan...het slapen lukt voor geen meter, weer een halve nacht wakker gelegen. Ik heb ook heel erg last van overtollig slijm in mijn keel zal ik daar mee naar de dokter gaan of is dat onzin? Loop er al een paar weken mee...erg irritant. @Loeki: verstandig om nu thuis te blijven, doe maar lekker rustig aan ivm je pezen anders wordt het alleen maar nog pijnlijker. @Bosi: Super leuke foto! @Renate: inderdaad de foto waar het duimpje in de mond zit...*zucht* wat lief! Ik wilde nooit een 3d echo...maar als ik deze zo zie. Maar is dat dan niet te laat met mijn 32 weken? Ik ga straks weer een babykleertjeswas draaien ( je had gelijk Loeki, ik had veel te weinig knijpers haha, en toen al die sokjes aan het lijntje hingen was ik wel ontroerd hoor ) Daarna de keuken schoonmaken. Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Hoi Evon, ik zou met dat slijm even langs je HA gaan, misschien is het heel onschuldig en zo verholpen. Ik begin ook steeds meer te denken, zou ik toch nog een 3D echo doen? Had er niet echt behoefte aan, maar als ik de fot's van anderen zie is het wel heel leuk hoor.
Ja ik ga mijn HA maar even bellen straks... Ik moet eigenlijk nog steeds een nieuwe zoeken want deze man is ontzettend nors en ik ben dan altijd helemaal gestressed als ik bij hem zit. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ga even kijken wat de prijzen van de 3d echo zijn hier in de buurt, volgens mij is het best duur..maarja zo'n echo is ook wel weer leuk..twijfel de twijfel
Missy, hoe gaat het nu met je, nog last van pijnlijke harde buiken? Evon, het is heel erg belangrijk dat je je bij een HA op je gemakt voelt.
Hoi dames, Daar ben ik weer. Gisteren ook niet geweest, want mijn man en ik hebben lekker een film avondje gehouden. We hebben nu 2 delen van Lord of teh Rings gezien en vanavond kijken we de laatste. Hier gaat verder alles wel zijn gangetje, op de normale, ondertussen standaart klachten na, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ga even alles doorlezen en probeer op zoveel mogelijk dingen antwoord te geven. Oh ja, we zijn in het kamertje wel ver gekomen, maar op een muur wil de verf niet blijven zitten. Deze wordt nu woensdag eerst behangen en dan weer overgeverfd. Daarna zijn de kozijnen en de plinten aan de beurt en dan is het verf werk klaar. Nog even een vloertje zoeken en dan mag de babykamer komen. Loeki, gefeliciteers met je 30 weken, het is echt een mijlpaal. shirtje is inderdaad heel erg leuk. Fijn he die apparatuur. Geniet maar lekker van je tum tum hoor, dat zou iok ook doen. Wij mogen nu frustratie voer. Ik heb geen idee wat dat van de afscheiding kan izjn, Jopie, Leuk hoor van die echo. Ze zeggen dat je met 3D echt al een beetje kan zien hoe je kindje wordt. Prdm: mooie muurschildering zeg. en kleertjes heb je altijd te veel, maar het is zo leuk. Em: je krijgt nu echt wel een buikje hoor. Dizzy, het slapen schiet bij jou ook niet op he. Ook daar wordt je moe van. Je wilt slapen, je moet slapen en dan lukt het niet. Dan ga je jezelf fdaar ook nog aan irriteren en dat helpt dan ook niet. Het is zo'n lastig verhaal. Bedankt voor je lijstje dizzy over het zuur branden. het begint bij mij ook echte te komen en misschien kan ik er wat mee. VAn je buik einderdaad even roepen bij de vk hoor. Misschien is het niks, maar je kan beter even zeker weten. Bosi, leuk he dat schoppen. Ik blijf het leuk vinden. zaterdag heeft die kleine mij zo hard geschopt dat mijn rib gewoon zeer deed en dat ik daar nu ook echt een beurs gevoel hebt. MIrtje, Mooie buik hoor Mirtje. Harde buiken doen bij mijn niet echt zeer, maar het voelt ook niet prettig. Grummelke, welkom op het april forum. Zorra, fijn zulke schoonouders. Ik heb geprobeerd op zoveel mogelijk dingen te reageren. Zou ik op 900 mogen posten of niet, ik ben benieuwd.
hee meiden, hier alles goed! hopelijk bij jullie ook allemaal. Wilde even laten weten dat we een 3/4D echo hebben laten maken. Foto's staan in mijn album! Zo ontzettend gaaf om te zien welk frummeltje ons leven nu al 7 maanden op de kop zet! Geweldig! Het kindje ligt al in de goede houding, maar ook al vrij laag. Vanwege mijn postuur, zei de echografiste. We konden dus niet het hele koppie zien, maar het was het meer dan waard! Heb mijn man nog nooit zó trots gezien! Morgen komt er iemand van de kraamzorg, nu begint alles erop te lijken he! Kamertje is zo goed als klaar, even wachten op mijn verlof en dan lekker tutten! Groetjes
Gaat er nog iemand naar de negenmaandenbeurs? (Misschien al wel geschreven hier, maar ben te lui om terug te lezen... hihi)