April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dag allemaal,

Ik heb besloten om niet alles terug te lezen, dat is denk ik echt teveel.

Evon: gewoon even langs de HA,

Tascha: vervelend dat die verf niet blijft zitten. Wij hadden dit met de balken op het plafond. Die zijn wel 4 keer gedaan. Het wou gewoon niet dekken.

Loeki: ja als ik die mooie plaatjes zie van de 3d echo's heb ik er ook wel zin in. Nou heel misschien...

Carol: mooie foto's ook. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Dat vind ik denk ik te zwaar. Teveel lopen kan ik niet goed meer. Dan krijg ik last van mijn rug.

Ik wil heel graag de box neerzetten, maar mijn vriend vindt het te vroeg. Is dat ook zo? Lijkt me zo gezellig staan in de kamer.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mij was het de kerstboom er uit en de box er in ;), staat hier dus al bijna een maand te pronken. Katten komen er gelukkig niet in, dus dat scheelt. Hebben ze sneller afgeleerd dan ik verwacht had.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ga mijn box eind maart neerzetten

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach hij staat ons totaal niet in de weg. en zeker als je huisdieren hebt zou ik ze er op tijd aan laten wennen er is al zo veel dat bij de geboorte gaat veranderen dat je beter dingen als de box e.d op tijd neer kan zetten. Wij zijn misschien wel heel erg vroeg, maar liever dat ik mijn katers er nu 10x uit moet sturen dan als de kleine er straks is. Er ligt nu nog folie in maar dat ga ik er uit halen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lastig..

Ik wil de box nu wel eigenlijk. Ik begin steeds meer zin te krijgen dat de baby komt ( had ik eerst niet zo), dus het lijkt me leuk staan.

Eerst dacht ik ook dat ik misschien geen verlof nodig had, maar ook daar kijk ik nu wel naar uit. Ik ga nu nog 6 keer naar school, en daarna lekker niks meer doen.

Ja heel misschien tentamens in april, maar alleen als mijn vriend me haalt en brengt. Ik denk namelijk echt dat ik met 38 weken ga bevallen ( ongeveer)

6. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Hihi, dat hebik nou ook Bosi. Gevoel dat je eerder bevalt dan je datum! Helemaal na die echo, dat ze zeiden dat het kindje al zo laag ligt. Slaat nergens op, maar is gewoon zo'n gevoel!

Ik wil de box eigenlijk ook wel in de kamer, ook ivm huisdieren en zo, maar aan de andere kant vind ik het vrij vroeg. En daarbij, wij nemen hem over van iemand, en haar kindje is er nog niet uit, dus het kan niet eens. Maar ik zie 'm al zo staan!

Heeft iemand trouwens een leuk idee voor een zin op het geboortekaartje, waarin je aangeeft dat je een kraamschuddag wilt houden? Wij willen namelijk twee verschillende kaartjes sturen. Eentje voor echt leuke mensen, en eentje voor mensen waar je niet onderuit kunt, maar die zich toch geroepen voelen om te komen, omdat ze een kaartje hebben gekregen. Voor die laatste groep willen we dus een bepaalde dag iets doen.
    Ideëen voor tekst op de kaart en invulling van zo'n middag? En na hoeveel weken zou je zoiets plannen?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    een kraamschuddag? Een geboortefeest is dat toch?

Een nicht van ons heeft bij het kaartje een apart klein kaarte met een uitnodiging gestuurd. Daarop gaf ze aan dat er een kraamfeest zou komen en de tijd enz... Dus echt een apart klein kaartje. Die kun je dan bij de mensen meesturen die je wel leuk vindt en bij de ander niet.

maar teksten ben ik niet zo goed in..

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk niet dat mijn kleintje eerder gaat komen. Ik ga uit van 42 tot 43 weken en alles wat mijn kleine meid eerder komt valt dan mee, als ik me nu in stel op 38 weken en het worden er 42, dan moet je een maand wachten en dan is iedere dag er eentje te veel. Nee, ik zeg nog steeds dat ik 3 maanden voor de boeg heb, dan kan het alleen maar mee vallen.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dubbele post.

10. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Oh, maar daar stel ik me ook wel op in, dat het heel lang op zich laat wachten, maar ik zorg wel dat alles op tijd in orde is... ;)

11. Niet meer actief

Hoi even een berichtje van mij,

Loeki ik heb me gisteravond en vanmorgen zeer rustig gehouden(platgelegen)en daardoor zijn de harde pijnlijke buiken weg, ze zijn nu nog hard. heb gisteren even gebeld met iemand die ook veel van zwangerschappen weet en die zei ook bij onrust bellen maar met rust moeten ze ook over gaan en aangezien ik morgenvroeg naar VK moet wacht ik heel even af, zij dacht dat de baby aan het indalen was, en mijn buik aan het groeien. Nou ik moet zeggen ik weet niet wat er allemaal gebeurd is dit weekend maar ik heb dus nu eenechte zwangere dikke buik :) dus waarschijnlijk toch groei geweest extreme spurt terwijl mijn spieren dit niet willen :(: .

Bosi leuke foto, ik vind vaak z/w nog mooier wil een van de baby later ophangen in de trapopgang ofzo.

zo de kleine trappelt lekker, als ik het fototoestel vind (geen idee waar het is) dan maak ik even nieuwe buikfoto en anders morgen!

12. Niet meer actief

Jeetje zit ik alles te lezen , ben ik alles weer vergeten.

Leuke foto's van iedereen.

Ik ga niet naar de beurs.

Uh wat stond er nog meer....?

Dizzy, ik heb gisteravond een kaakje op na het zuur en dat werkte ook. dank je voor de tip.

Tascha hoe is het met de taxichauffeur afgelopen?

13. Niet meer actief

Carol ik zou het iig niet binnen 6 weken plannen, dan heb je het al zo druk met bezoek en wennen aan nieuw ritme en je eigen lichaam heeft ook even de tijd nodig om te herstellen (stel je moet een keizersnede).
    Als u dit leest vieren we samen over 6 weken feest,
    ik ben dan ook van de partij en U hoort daar ook bij!
    we zien ons dan met een lach,
    van .. tot ... uur op (datum) dat is een....dag

Zoiets misschien hihihi, echt geweldig rijmwerk maar ja! het is een poging

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dizzy: wat een mooie buik ineens, :p Wat geweldig zeg! Ja echt een zwangere buik.

Janne: je moet hier bijna aantekeningen maken, ;)

Ik ga me even aankleden, opmaken, en de hond uitlaten.

Vanmiddag weer aan de studie. Er moet nog een hoop af. Dan ook nog vanavond weer naar de pufclub, :( wel leuk, maar zo druk.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Van die taxichauffeur heb ik nog niks gehoord, behalve een bevestiging dat ze de klacht hadden binen gekregen. Ik heb ook niet meer gebeld, dat doe ik volgende week als ik dan verder nog niks gehoord heb.

16. Niet meer actief

goedzo tascha , belachelijk dat iemand zomaar even piest, moet nog lachen om Janne haar idee om het geval in een sinasflas te ik zal maar zeggen persen :)

17. Niet meer actief

Kreeg net bericht dat een meisje uit mijn cursus groep gisteren bevallen is van dochter, mooi thuis en op tijd 39 weken met alles erop en eraan, geweldig he! en hele lieve foto's, komt nu toch echt dichtbij :)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wow, dat je dat onthouden had Dizzy. Ik was het allang weer vergeten.

Mooie buiken hoor dames. Ik zal er ook weer een gaan maken. Mijn buik groeit nu ook hoor met alle gevolgen van dien helaas. Ben blij dat ik over een half uur naar de fysio kan.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij ons kwam er vorige week de kleine showen bij de zw-cursus. Bevallen met 41 weken dus helemaal compleet, ze had er wel 28 uur over gedaan :confused:

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zal binnenkort ook weer eens buikfoto's maken.
    Ik ga even medisch centrum en de uitslag van x factor kijken en dan ben ik straks weer terug

Deel Deze Pagina