April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb verder momenteel weinig sociaal leven, kom het huis amper uit.
    dus als dit het enige is wat ik lees sla ik het wel op hihihi..

ga zo bij kruidvat een campingbedje halen is korting op 25 % en het kostte sowieso maar 30 euro toch meegenomen.

2. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    goedemiddag allemaal

@tacha ik zag op jouw pretechofoto's dat je ze in haaksbergen heb laten maken ik werk in haaksbergen ik wist niet eens dat daar ook kon erg mooi geworden hoor.

en van de rest ook die pretechofoto's heeft laten maken ik weet zo niet meer wie.

oh ik wou dat het april was 8-[

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    loesje, ik denk dat je iemand anders bedoeld, want ik heb geen pretecho's laten maken

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dat zit ik me nu ook te bedenken :oops: ik bedoel carol

5. Niet meer actief

Loesje ik wil ook dat het april is en dat de kleine gezond en wel in onze armen ligt...en het duurt nog en duurt nog...

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja als je in maanden telt duurt het nog zooooooo lang maar als ik in weken tel denk ach het valt eigenlijk wel mee.

7. Niet meer actief

Nou ik ben overgestapt op dagen 59 nog maar tot Delivery /day! :p

8. Niet meer actief

Ben offline ga eten en boodschappen halen
    doei tot later

9. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    tot straks

10. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

amaai wat is er weer wat afgebabbel, heb net alles bijgelezen.
    Amaai voor die mei mama dan denk je toch bij jezelf dat het nog maar beetje blijft zitten het zit daar zo goed warm...

kga even niet reageren want heb niet veel tijd, kids hebben geen school vandaag en moet binnen uurtje naar de zaal om alles af te spreken voor volgende week...amaai heb nog zoveel te doen, kga proberen af en toe te komen piepen want zit wel veel op pc alles in te typen voor huwelijk maar geraak soms niet op de site.
    Ik heb in het weekend redelijk veel last gehad van harde buiken denk dat de stress er beetje teveel aan wordn, kga toch blij als ik volgende dinsdag weer naar gyn mag en de kleine ga kunnen zien.

alle tot later,
    Annabel

11. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    niet te druk maken hoor annabel ook nog een beetje genieten van alle voorbereidingen :)

12. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    @ evon ..
    Je kan een pretecho laten maken tot en met 34 weken later kan niet meer werd er tegen mij gezegt.!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ik kom net bij de fysio weg, echt de pijnlijkste behandeling tot nu toe. Oh wat deed het zeer, ze is niet eens aan mijn buik toegekomen, mijn pezen waren zo stijf dat ze daar echt een half uur mee bezig geweest is :confused: Ik zag er ook slecht uit volgens haar, moe. Ik heb daar werkelijk liggen puffen op de bank, want ik had het even niet meer.

Alles wijst er ook op dat mijn kleine aan het indalen is. Meer pijn in mijn onderbuik en bekken, meer spanning op mijn pezen, veel minder last van maagzuur :) en ook minder beweging van de kleine meid. Gaat dus al lekker.

Ook ben ik even naar de apotheek gegaan ivm de ladder in mijn steunkousen en ik kreeg zo een paar nieuwe, nee zelfs 2 paar, want een paar was natuurlijk toch te weinig. Dat ze afzakken is normaal, na een tijdje moet er vocht uit je benen verdwijnen en dan worden ze dus smaller. Een kleinere maat kon helaas niet, want dan werden ze weer té klein.

Nu brand mijn bekkenrand echt verschrikkelijk, ga zo maar even liggen denk ik.

14. Niet meer actief

Hoi meiden!

Jeetje wat zijn jullie druk geweest dit weekend zeg!
    Ik heb net zitten lezen, maar ben het allemaal alweer kwijt...

Loeki, doe maar lekker rustig aan! Heb je verder nog een leuk weekend gehad? Of ben je te druk geweest met je bobbel in het behang? :)

prdm: Mooie muurschildering zeg! Erg leuk!

Harley: Heb je je nog ziek gemeld?

en de rest: sorry, ik weet t echt niet meer... Heb een boel leuke nieuwe foto's in albums gezien! Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Wat zielig zeg, dat die mei mama al is bevallen. Hoop voor dr dat het allemaal goed komt!

Nou mijn weekend was druk... Vrijdag was dus die vriend van mn man hier, die jongen heeft psychische problemen, al jaren en dit weekend was ie echt vreselijk. pfff alsof je een klein kind op visite hebt, maar dan erger.
    Gelukkig had mn man in de gaten dat ik echt gek werd van die gozer en hij heeft m vakkundig verteld dat ie niet kon blijven slapen en toch echt weer met de trein naar huis moest...

Zaterdag zijn we dus naar babypark kesteren geweest. Jee wat is dat groot zeg. Wel erg duur. Maar ze hebben alles, dus we zijn nu klaar... Alleen nog 1 keertje naar de hema... Dan ben ik echt klaar!
    We hebben een superlief setje gekocht voor als het kleintje geboren is. Ik ga het zo gelijk wassen... O ik kan niet wachten...

s avonds dus dat gedoe in de crazy piano's. Na het eten zijn we gelijk weer weggegaan, wat een drukke toko zeg. Mensen stonden gewoon tegen de tafels aan te dansen. (mijn man had een meisje met een heeel kort rokje in zn nek, dus die vond t niet zo erg)

Zondag (leuk he, dat ik ALLES vertel ;) ) zijn we heerlijk naar het bos geweest. Het was zo lekker. Veels te veel gelopen natuurlijk, maar goed. Daarna zijn we verder gegaan met het geboortekaartje. En hij is af! Totaal anders geworden dan de bedoeling was, maar wel erg leuk!

Manlief was dit weekend weer superlief. Ik heb zelfs al een kadootje gehad voor valentijn, omdat ie niet kon wachten! *zucht* wat een lieffie....

O ja en voor wie het onthouden heeft... Morgen gaan we eindelijk naar zn tante om te vragen of we die naam mogen gebruiken! Spannend dus! Om 20.00 uur hebben we afgesproken! Duimen jullie voor me?

Nou dit was weer een hele brief! Sorry.....

Liefs Mo

15. Niet meer actief

Hee Loeki! Jij ook hier!

Balen zeg dat t zo'n pijn deed! Rust maar goed uit hoor!

Is er nou al iets bekend over hoe je moet bevallen? want ik begin me een beetje zorgen te maken, als ik zo hoor dat t kleintje al aan het indalen is....
    (maar goed, lijkt me dat jij je meer zorgen maakt, maar toch)

Wel relaxed dat je nieuwe steunkousen hebt gekregen!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :) :) :) :) :) :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Mo ik ook hier ;)

Ik maak me niet zo heel druk over de bevalling, indalen kan al beginnen in week 28 en dat zegt helemaal niets over de bevalling gelukkig. Ik moet woensdagochtend weer naar de VK en dan hoor ik het wel.

... even jouw verhaal terug lezen ...

zo idd een druk weekend gehad lees ik. Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn. Wij doen niet echt aan Valentijnsdag, maar ik laat me de 14e lekker verrassen, weet ook al dat mijn ouders iets voor ons geplant hebben voor die dag...spannend.

Ik duim vanavond voor je hoor. Maar zou die tante zich niet vereerd voelen om vernoemd te worden? Lijkt mij een hele eer.

18. Niet meer actief

Nee we willen de baby vernoemen naar haar overleden kindje...

Dus het kan heel gevoelig liggen...
    Maar het klopt gewoon.

Kindje was geboren in April. gestorven op de verjaardag van mn man. t is nu precies 20 jaar geleden. En we hebben positief getest op de verjaardag van mn man. En het is ook nog eens hetzelfde geslacht. Plus dat zn tante zn peettante is.

Dus het MOET gewoon. We kunnen ook echt geen andere leuke naam verzinnen...

Enne morgen pas duimen hoor!

Wel lief van je ouders zeg! Hoe is het eigenlijk met je kadootjes! Zaten er nog leuke dingen bij?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, nu snap ik het Mo. ja, dan zou ik het idd even netjes vragen. Ik zal MORGEN voor je duimen oké.

Met mijn cadeautjes gaat het goed, gister en bandaag 2 jeugdboeken gekregen, dus mijn eigen boeken netjes weer ingepakt ;) Ja zo kom je wel aan 42 cadeautjes, maar het blijf leuk.

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi hoi!

Wil er iemand zo lief zijn om een updateje te geven van de ontwikkelingen van het weekend? Ik heb niet de puf om 14 pagina's te lezen.

Nou ik heb het gedaan hoor, ik heb me ziek gemeld. Het was nog een heel gedoe want mn FM wilde dat ik eerst het hoofd personeelszaken en de arbo belde om te kijken of zij akkoord gingen. Gelukkig was dat zo dus nu is het rond. Zat helemaal te trillen toen ik de telefoon ophing.
    Nu moet ik alleen nog as maandag de ochtend komen voor een werkoverleg en mijn jaarlijkse beoordeling en dan is het echt klaar.
    Bedabkt voor jullie steun meiden, jullie zijn lief!

Deel Deze Pagina