April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ga ik zo doe Harley.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oké, de samenvatting.

- mannen die onmogelijk doen en maar niet mee willen werken en zich niets van ons aan trekken (oh wat zijn we zielig)
    - blablabla
    - Dizzy had last van pijnlijke harde buiken.
    - Mo's verhaal staat hier gelijk boven.
    - blablabla
    - kleintjes die al indalen
    - 3/4D echo's en de resultaten
    - blablabla
    - veel nieuwe foto's van babykamers, buiken en echo's
    - nog een aantal nieuwe dames
    - blablabla

Geloof dat dat het wel zo'n beetje was voor vandaag.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb heel even pauze, :(

Loeki: je bent dus weer flink onderhanden genomen,
    wel leuk dat je kindje al aan het indalen is. Hoe merk je zoiets eigenlijk?

Mo: wat een mooie gedachte, om je tante te vernoemen en de reden daarachter, :p .
    Wij hoeven ook niet zoveel meer te kopen. Wel nog een paar dingen bij de hema. Voedingsbeha's o.a.
    En een maxi cosie moet ook nog, :confused: dat moet dit weekend.

Harley: goed dat je je hebt ziekgemeld. Altijd vervelend en kan zenuwslopend zijn. Gelukkig ben je daar nu vanaf.

Ik kan je niet helpen aan een samenvatting, want ik heb zelf ook veel gemist dit weekend. Jopie, renate en carol hebben mooie foto's van hun kindje geplaatst. Dat weet ik wel, :p

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, Prenatal had voedingsbeha's in de opruiming. Ook nog hele leuke. Ik heb er vrijdag 1 gekocht voor € 17,95. Bij de Hema hebben ze van die saaie witte voor € 11,95.

Vanavond ga ik uitgebreid reageren op iedereen!

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    He Loeki bedankt voor je samenvatting! Trouwens ik heb gehoord dat verse meloen ook helpt tegen zuurbranden.

Jopie wat een heerlijke foto's van je kleintje!

Mo ik hoop dat het lukt met vernoemen, het past idd wel heel mooi he.

Ik was ff weg even de auditie van mn vriendin bij de lama's kijken via de site. Was niet uitgezonden ivm hele rare gozer erbij. Ze heeft het tot de laatste 45 gered maar daarna niet meer helaas.

Gisteren nog 2 babypyjamaatjes gekocht en een nijntje knuffel en bal en klok. Hihi ik was er wel erg moe van maar het was het waard.
    Ik heb de pyjama's al weer in de handwas staan.

Vanavond infoavond bevallen in het ZH ben benieuwd!

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hmm ik tref het wel, nu zijn jullie weer weg.

Er is zeker nog geen nieuws van Meliske of wel?

En hoe is het met Dientje, alles goedgekomen? Zij voelde haar kleintje toch even niet?

Verder mis ik Minyaweth hier, is alles goed met haar?

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Harley ik ben er hoor :D

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik was even alles aan het teruglezen, goed dat je je ziek hebt gemeld, het zal je echt goed doen.

Mo, ik zal voor je duimen dat jullie de baby mogen vernoemen naar het overleden kindje van je tante.

Loeki, hopelijk zakt de pijn snel af.

Heel wat mooie foto's gezien van mooie kindjes!

Dizzy, gelukkig dat je harde buiken niet meer zo pijn doen, je buik is idd behoorlijk gegroeid.

Oja Harley van Meliske hebben we nog niks gehoord. Met Dientje gaat het geloof ik allemaal weer goed. En Minyaweth heb ik nog wel elders op de site gezien.

9. Niet meer actief

Hoi meiden, ben er ook weer. heb campingbedje gekocht bij kruidvat, moet nu wel no beter matrasje kopen bij een baby zaak en dan is dat ook weer klaar.

Harley goed hoor dat je nu ziek bent, welkom bij mijn clubje!

zorra vandaag wat minder pijn hoop ik!

Loeki en ik maar denken dat fysio je beter maakt arme jij :(

Jopie tot vanavond dan!

Bosi die maxicosi ja dat zou ik wel op tiid aanschaffen je weet maar nooit ;)

Annabel nog een week en dan is het zover he!, ik ben wel blij voor je dat het er nu op aankomt want het is wel kapotmakerij he, hoogzwanger en kids en trouwen regelen.

Ik las minyaweth nog elders op de site vh weekend heeft niet hier gepost.

over Meliske ze heeft niet meer deze site opgezocht tnt, ik denk dat ze het niet aan kan om ons op te zoeken, misschien in april als ze er dan klaar voor is haar verhaal te doen of later wie weet.

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi Zorra!

Bedankt voor je antwoorden ;)

Hoe voel je je? Gaat het alweer wat beter met je?

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    He Missy, had je niet gezien :oops:
    We hebben een clubje :)

12. Niet meer actief

Oja Mo ik was jouw vergeten en ik wilde nog even zeggen (schrijven dan ;) ) dat ik het wel een heel mooi idee vind enik dank als ik de tante was dat ik het wel goed zou vinden als er zo met respct met werd omgegaan. succes en laat even weten of het mag, ben erg benieuwd :)

13. Niet meer actief

geeft niets, en ja de club van de ziekgemelden zal nog wel uitbreiden en ik ben hoofdoprichter met al 6 maanden thuis zitten.!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lief dat jullie het vragen, maar helaas vandaag ook weer veel pijn. Verder alles goed, wij moeten nog steeds een geboortekaartje, echt erg. Ben nu het internet aan het afstruinen, maar kan gewoon niks vinden :(

Hebben jullie trouwens al een babyfoon? Ik heb heel wat reviews gelezen en de Alecto DBX 85 komt op veel sites erg goed eruit, gemiddeld cijfer een 9,1. Bij bobshop.nl voor 60 euro te koop maar ik heb ook ergens gelezen dat de Makro ze weleens verkoopt voor 45 euro, dus daar ga ik van t weekend even kijken (pasje kunnen lenen :D )

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja jij bent de expert helaas, gelukkig komt het eind in zicht en weet je straks waar je het allemaal om gedaan hebt he.

Ik deel mijn huis trouwens nu met een gigantische zwarte spin.
    Het kreng zat zaterdag op de muur (ik op de tafel :) ) en tegen de tijd dat mn man thuiskwam (ja ik had gebeld dat 'ie op moest schieten)
    was de spin er alweer vandoor. Hij was onder het gordijn gekropen.
    Mijn man: waar is 'ie dan?
    Ik: Ja denk je dat ik er achteraan ga?!

Het hele huis overhoop gehaald geen spin te bekennen. Leuk hoor, ik weet dat 'ie er ergens is maar ik weet niet waar. Kan m dus elk moment weer tegenkomen :pale:

16. Niet meer actief

Zorra wij moeten ook nog het kaartje (onder andere)
    vervelend hoor steeds pijn.
    Ik wilde ook die babyfoon moet ik dus ook nog!

Harley spinnen IEK :confused: , ik ben er ook zon held mee, en het vieste vind ik idd als ik ze niet direct kan laten verwijderen waardoor je steeds zit op te letten dadelijk komt ie te voorschijn bah. Mijn man zet je altijd levend en wel weer buiten maar dan wel zeker 20 m van mijn huis. :)

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    haha als mijn man ze te pakken krijgt dan blijft er niet veel van ze over.

Zorra wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt.
    Ik heb een babyfoon van mn moeder gekregen, geen idee welke. Mijn zus gebruikte hem toen ze met haar kater aan het fokken was om te luisteren of alles goed ging op de zolderkamer (oh nee bruidssuite hihi) maar hij is nu een jeweetwelkater en dus hadden ze m niet meer nodig.

18. Niet meer actief

gisteren voor me zelf een blunder gemaakt. had in weekend nieuw beddegoe d gekocht, en lekker gewassen en op gedaan, wil ik gisteravond naar bed..
    ik ben nog niet op de overloop boven of ik ruik de wasverzachter al(fout gedoseerd en dus megaveel parfumlucht ik braak braak boven wc en manlief geur aan het verdrijven, uiteindelijk lag ik met slaapzak op matras (gezellig camping gevoel) en de koffieblik in de handen om aan te ruiken, dat is de enige geur die ik de hele zwangerschap wel lekker vind en ik drink nieteens koffie :) Hij heeft er uiteindelijk een foto van genomen zo grappig vond hij het. :)

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh Missy ik zie je al liggen! :) Sorry :oops:

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Harley, van grote spinnen zijn er meestal 2 :) Ooooo wat ben ik gemeen zeg, hihihihi. Ik ben gelukkig niet bang voor spinnen, maar ik moet ze niet in mn bed hebben ofzo. Vroeger een keer sóchtends wakker geworden en toen lag er een grote geplette spin op mn kussen :)

Dizzy, die Alecto babyfoon wordt veel aangeboden maar de prijzen verschillen enorm, bij baby dump bijv. nu in de aanbieding voor 99,95 euro! Terwijl bij bobshop.nl voor 60 euro (kan je ophalen in Almere maar kan ook bezorgd worden, wat kosten daar van zijn weet ik even niet meer)

Deel Deze Pagina