Bosi dan voel ik regelmatige schokjes in mn buik, een beetje alsof je zelf de hik hebt maar dan op een iets andere plaats. KAn soms wel 10 minuten of langer duren! Van de week had 'ie ook de hik 's nachts en toen lag 'ie heel laag en ver naar achteren het was net alsof mn kont de hik had haha!
Bosi, bij de hik voel je met regelmaat soort klopjes/plopjes in je buik, die van mij kreeg vorige week pas voor het eerst de hik (iig dat ik het voelde)
Ik ken de unicefkaartjes ook nite. mijn man wil er zelf een maken, leuk maar ik denk ook dat het best duur wordt, er moet dan nl veel kleuren gebruikt worden en gestansd in het voorvel (dit klinkt ineens wel heel gek ) en je moet dan maar afwachten hoe het wordt. ga toch ook even op unicef site kijken.
Ga jij die grotere dan nog halen Bosi? Ik denk dat ik het hierbij gewoon laat, het kraampakket is samengesteld door VK's en gyn.'s dus zal toch wel goed zijn lijkt me.
Dizzy Missy is wel leuk zelf maken maar zo te horen word dat een heel project! Zorra ik weet eigenlijk niet wat voor gaasjes er in mijn kraampakket zitten, heb niet zo nauw gekeken naar al die verbandmiddelen.
Dizzy, je kan de kaartjes ook op verschillende sites zelf ontwerpen en dan door hun laten afdrukken. Ook kan je een proefdruk opvragen om de kwaliteit te beoordelen. Deze kaartjes zijn over het algemeen zelfs goedkoper dan de kaartjes die je bij de drukkerij kan bestellen.
Harley shake that bodie! Bosi ik dnek dat ze bij de ZV wel weten dat 8,5 ook genoeg is anders duwden ze het toch niet standaard in het pakket. dat is echt wel goed hoor.
Dan heeft mijn baby ook weleens de hik, Leuk hoor, Zorra: nee ik ga niks bijhalen. Ik wacht even tot de kraamhulp voor een intake is geweest, en dan vraag ik het even.
Ja maar mijn man wil dan totaal eigen getekend ontwerp met diepere gedachten blablabla( sorry schat) en handmade dus niet op de PC . Ik laat hem maar even, eens kijken wat hij voor idee heeft en anders is er snel ene besteld ik heb er 1 op het oog van collectie klijntje.
Het zal wel, zoals Dizzy al aangeeft, vast wel goed zijn. Maar ik zal het ook wel even aan kraamzorg vragen. Harley, ik heb toevallig vandaag het lijstje van de kraamzorg nagelopen of ik alles in huis heb. Ik heb blijkbaar toch nog wat rompertjes maat 62 nodig. Heb er nog wel van mn dochter die een jongen ook aan kan, maar deze hebben allemaal korte mouwen, ik weet niet meer of dat ook goed is?
Hihi doe ik Missy! Ik ga toch in het Zh bevallen dus ik maak me niet te druk over die gaasjes, grote kans dat ik het grootste deel van het pakket over houd. Bosi ik ben benieuwd of je beeb er ook zo over denkt Die van mij raakt er aardig gefrustreerd van in elk geval.
ik hoop toch van wel want ik heb ook alleen maar rompers korte mouw, en ik dacht het is al juni/juli als de kleine deze aan heeft, met iets erover is dat toch warm genoeg?
Dizzy, misschien kan hij het dan na het ontwerp op papier gemaakt te hebben inscannen en in zo'n kaartje voegen op internet? Je kan nl. ook foto's en plaatjes uploaden op zo'n site dus zo'n tekening vast ook wel. Maar dan mag hij nu wel gaan beginnen dan......
zeg ik ben de hort op, dwz de bank ga wat liggen want zo op de stoel zitten vind mijn kindje uiteindelijk niet zo geslaagd. Ben nu al moe en ik moet nog koken naar cursus en oja bed opmaken... ach een nachtje langer in slaapzak kan ook
Ik ga weer even aan de studie, een uurtje, Ik heb van alle maten rompertjes ( 50/56 en 62 ) en zowel korte als lange mouw. Ik moet er nog twee met lange mouw van 62. Ik haal het wel voor de zekerheid. Ja als de baby hikt is hij/zij wel ineens druk aan het trappelen, dus misschien vinden ze het niet erg prettig,
Ja laat he, ik heb al gezegd dat ik niet langer wil wachten maar gelukkig zijn we sinds zaterdag uit de namen en wat er op het kaartje moet komen dus dat scheelt al. en we moeten nog vanalles maar ja heb nog wel even de tijd hoor. elke dag iets.
En maat 56 dan? Hebben jullie die allemaal met lange mouwen? Ik kan er ook niks over vinden zeg, wat stom. Ik heb nl. best veel rompertjes met korte mouwen, zonde om dat niet te gebruiken maar ik weet wel dat baby's een of 2 lagen meer aan moeten dan jijzelf (weet ik ook niet meer precies, schiet lekker op, en dat is al een keer moeder geworden )
Bosi studeer ze! Missy rust maar ff lekker uit. Ik zou eigenlijk ook ff moeten gaan liggen, wordt een lange avond maar ik heb geen zin
tot vanavond of morgen. morgen eerst VK om 9 uur en dan denk ik even langs op werk ben dan toch onderweg.