@Harley: Is idd niet leuk nee, ze kon er altijd al voor zorgen dat ik me snel opwond maar nu hoef ik haar naam maar te horen en dan gaan mn haren al overeind staan, die hormonen werken nu dus ook niet echt mee. Ik probeer nu echt afstand te nemen, ik heb al tegen mn vriend gezegd dat we er voorlopig niet naar toe gaan en hij de tel. gesprekken mag afhandelen. Nu heeft ze de afgelopen dagen al tig keer gebeld, als ik dan het nummer zie dan maak ik me meteen druk. Gelukkig heb ik ook nog een stief schoonmoeder en die is hartstikke lief
Nou ik heb hetzelfde met mijn schoonmoeder. Ik word echt helemaal gek van dat mens. Ze dringt zich op en probeert ons hele leven voor ons te plannen. Alles wat niet in haar straatje past daar krijgen we commentaar op en dan gaat mn schoonvader vaak ook nog eens lekker meedoen. Het zijn ook echte doemdenkers, ze zien alleen maar problemen. Ik weet dus hoe je je voelt. Gelukkig heb je wel een leuke stiefschoonmoeder dat scheelt. Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer je niet teveel op te winden. Daar heb je alleen jezelf maar mee helaas.
Ik probeer het elke keer naast me neer te leggen. S**t nu ik dit typ belt ze weer!!!!! Pffff ik word er gewoon even niet goed van Ik heb er nu denk ik nog meer last van omdat ik erg misselijk ben en dus niet zo lekker in mn vel zit. Hopelijk voel ik me morgen wat beter.
Ik hoop het ook voor je en anders kom je hier gewoon lekker je hart uitstorten. Als je dat vervelend vindt mag je me ook een pb sturen dan kunnen we ervaringen uitwisselen.
hihihi had net mijn schoonmoeder aan de telefoon en heb haar ff flink op een dwaalspoor gezet....we hadden het erover dat onze dochter steeds om een broertje en een zusje vraagt en zo gingen we dus verder op in over een 2e en nu denkt ze dat we daar niet mee bezig zijn. Ze denkt nl. dat mijn man (haar zoon) geen 2e wil. Dat was toendertijd echt zo,( en had hij ook heel duidelijk gezegd tegen haar)maar vorig jaar juli hadden we besloten toch voor een 2e te gaan. Hihi nu zal ze extra verrast zijn als we het goede nieuws brengen. nog 4 weken en dan kunnen we het goeie nieuws vertellen
Ik heb trouwens hele lieve schoonouders. Zo ging ik nietsvermoedend gister internetbankieren en zag ineens dat er 800,- was gestort met de boodschap "extraatje" Dat was dus van hun. Echt lief!! Daar gaan we de bugaboo kinderwagen van kopen Ze zei nl. aan de telefoon dat dat ze het wel heel erg leuk zou vinden als er nog een kleintje zou komen,maar dat ze zich daar niet mee bemoeit,omdat dat onze keuze is.....SURPRISE SURPRISE Zal ze wel leuk vinden als ze hoort watvoor bestemming het geld heeft.
hallo, toffe schoonmama heb jij, pientje! Wij mogen eigenlijk ook niet klagen ze heeft een mooi extraatje gestort na het aankopen van onze woning en nu krijgen we nog onze regenput cadeau...dus weer centjes uitgespaard. Voor de bevalling krijgen we van haar de wandelwagen compleet van zijn oma de slaapkamer van mijn ma de wastafel, eetstoel.. dus wel tof zo. Gisteren met mijn ma gaan winkelen en wat denk je pyjamatje en kleinne t-shirts gekregen en bodyhemdjes, mijn ma kan het gewoon niet laten ik had nogthans gezegd tot na de verhuis koop ik niks maja vond het wel leuk hoor gisteren. En er zo even tussenuit heeft deugd gedaan wel heb ik het vandaag beetje bekocht heb zowat de ganse dag geslapen... * gerda ga straks je verhaal eens lezen maar weet altijd welkom om te babbelen é!! Annabel
Pientje en Annabel wat lieve schoonouders hebben jullie! Wij gaan trouwens ook een bugaboo halen ben namelijk helamaal verliefd op die wagen!!! groetjes nandine
Lieverdjuh gefeliciteerd meid! Geniet ervan en kom maar lekker meebabbelen! Annabel leuk zo'n dagje shoppen, nu maar bijkomen dan he. Pientje leuke verrassing voor je schoonmoeder dan! Fijn dat je zo goed met haar op kan schieten. Die bugaboo vind ik ook leuk maar mn man vindt er niks aan. We hebben nog wel een andere leuke gezien. Die gaan we halen als volgende week dinsdag de echo goed is. Nog 5 nachtjes slapen! Oeioei!
@Harley: als ik hier over mn schoonmoeder ga vertellen dan zitten we meteen over de 500 pagina's Als het me even te hoog zit dan zal ik je zeker even pbén, kunnen we even tegen elkaar aan klagen @Pientje: Wow, 800 euro, dat is nog eens een leuke verrassing. Straks kunnen jullie hun een onbetaalbare verrassing geven, leuk is dat om naar uit te kijken he! @Lieverdjuh: Gefeliciteerd en gezellig dat je met ons mee komt kletsen Wij hebben een hele gave kinderwagen gezien, weet alleen niet meer hoe die heet En super mooie autostoeltjes bij de Prenatal, in hele gave kleuren!! Helaas hebben we alles nog van onze dochter en dat is gewoon nog in nieuwstaat, dus zonde om weer zoveel geld uit te gaan geven. Maar wel jammer hoor, je ziet nu weer zoveel leuke dingen. Maar onze kinderwagen vinden we gelukkig nog steeds mooi, kan niet wachten om ém weer van zolder te halen
Ja leuk is die heh...hij rijd zo ontzettend lekker!! Wij nemen de fel rode met voor een meisje de roze bekleding en voor een jongen de oranje bekleding. Wat ik me wel afvraag,die bekleding is volgens mij van fleece,is dat niet te warm voor in de zomer?
Mogge meiden!! Kijk eens naar de datum... JA VANDAAG IS HET ZOVER JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE Had nooit verwacht dat het ooit nog 13 September zou worden. Nu nog wachten tot het 12.15 is.... Zorra, als je je hartje wil luchten mag je ook mij pben hoor, ik heb zelf een scheet van een schoonmoeder, maar mijn eigen moeder is netzo als jij beschijft!! Ik heb me nog heel niet verdiept in een kinderwagen. Mijn man kon er een krijgen van een collega. Die man heeft het breed hangen, dus ik denk dat daar wel een goede uitkomt. Eerst maar eens om een fotootje vragen!! En gerda, ik reageer gewoon op je topic meid! Ga d'r gelijk naartoe. Vind het heel lief van je dat je zo'n rekening met ons wil houden! Dikke knuffel daarvoor!! Meiden, ik ga me aankleden en wachten tot het 12.15 is!!!
pientje - nou dat is nog is een verassing!! lievertjuh - gefeliciteerd! mijn schoonouders zijn echt niet van die lievertjes... ze bemoeien zich overal mee! maja ik heb me lieve eigen pap en mam! brrr.. ik ga over 5 minuten na de VK! ben zooo zenuwachtig!!!! hoop zo dat ik een echo krijg, maja weet het niet zeker. jullie horen het straks! mo heel veel suc6 vandaag!!!!!
he ladiezzz... nog ff terugkomen op het eten, ik denk de hele dag aan wokken ( in een wokrestaurant ) en dan vooral aan gambas wokken !!! namen ; we hebben al een jongensnaam alleen mijn vriend wil dat het eindigt op een k of een q maar ik wil dat ie eindigt op een c ??? gerda ; keep up the good mood schoonmoederzzz jaja die van mij is zo ouderwets in sommige dingen.ik weet soms meer over zwangerschappen en de gang van zaken ondertussen dan zij door internet en dat vind ze helelmaal niks. groetjes iris
Bedankt voor het aanbod Mo Lijkt me nog erger als je eigen moeder zo is Wat spannend dat je straks je echo hebt! Wel snel laten weten hoe het is geweest he @Pientje: Misschien is er voor de bugaboo ook nog een lentezak te krijgen? Een fleecezak zal misschien idd erg warm zijn. @Meliske: Hopelijk krijg je vandaag ook een echo, kan je ook even naar je wondertje kijken. Veel plezier
nee het is geen zak,maar de bekleding,ik was niet van plan mijn kind in de zomer in een zak te stoppen