Hihi Zorra ik zou me er niet te druk over maken. Ik heb meer met korte mouwen dan met lange mouwen maar als het nodig is zijn er zo bijgehaald hoor als de kleine er eenmaal is. Ik stuur gewoon mn man even op pad dan.
Bosi studeer ze en Dizzy ga maar lekker uitrusten, enne een slaapzak slaapt toch ook lekker? Koffieblik er naast en je komt de nacht wel door Harley, ik rust bijna nooit, achter de computer is rusten voor mij sÁvonds ben ik vaak dan ook echt uitgeteld, eigenwijs maar ja...
Eigenwijs? Wie is er eigenwijs? Wij toch zeker niet? Hihi ik vind het hier veel te leuk om te gaan liggen!
Hihi ik ook. Ik heb een afknipkalender gemaakt en nu knip ik elke dag een stukje af. ( lekker kinderachtig he )
Succes morgen bij de VK dizzy mocht ik je vandaag niet meer spreken! Harley, nu ik terugdenk denk ik dat korte mouwen ook wel goed zijn want mn dochter is in september geboren en kon pas rond december/januari maat 50 aan, en toen was het winter en ik heb van haar eigenlijk bijna alleen maar korte mouwen, dus zal wel goed zijn
Tegen mij werd gezegd tot het einde alleen kan het zijn dat de kleine al ver ingedaald is en dan zie je dus niets.
Het is hier ook veel te leuk Harley En Janne komt ons kletsteam nu versterken dus op naar de 1000 En Janne, ik heb ook aan zo'n kalender zitten denken (zou het met onze lijstjes tik te maken hebben? Dingen afstrepen/afknippen? ) Maar vond het aantal dagen nu nog teveel daarvoor dus ik wacht nog even en dan doe ik lekker kinderachtig met je mee
Jeetje, ben ik de hele dag online, ga ik even een uurtje liggen en moet ik 5 pagina's terug lezen. Samenvatting graag.
Janne, ik denk dat je een 3 en 4 d echo ook tot het laatst kan doen, maar het is idd niet zo mooi omdat het hoofdje dan al wat ingedaald kan zijn en je dan een half hoofdje op de foto's ziet.
Hihi Loeki welkom terug! * dikke zwarte spinnen * blablabla * formaat gaasjes uit het kraampakket * blablabla * geboortekaartjes * blablabla * ehm meer blabla * rompertjes met lange of korte mouw Ik geloof dat dat het was
He Loeki, leuk dat je er bij komt, gezellig! We hebben het over spinnen gehad, Harley heeft er 1 (of 2 ) hele grote in huis lopen. We hebben het over rompertjes gehad, of rompers met korte mouwen ook mogen. Steriele wondkompressen in het kraampakket van mij zijn kleiner dan die in het kraamzorgboekje staan, of het dan wel goed is? Uuuuu even verder denken hoor
Sjonge tis weer druk! Ff proberen te reageren. @Zorra, ik zat toevallig van het weekend te snuffelen op internetnaar babyfoons en kwam ook uit op die alecto. Volgens de reviews op kieskeurig was het een goeie. Maar de prijzen schelen wel enorm zeg! Jij ging toch een geboortekaartje laten maken met foto's van je buik enzo? Ik heb trouwens haast alleen maar rompertjes zonder mouwen gebruikt toen bij Jennifer. @Harley, wat goed dat je vanaf nu rustig thuis kan blijven en niet meer hoeft te werken! @Bosi,wat een leuke foto van jou en je vriend! Succes met studeren. @Renate, wauw jouw 3D foto's zijn echt mega mooi en duidelijk! Lief! Heb het kraampakket ook binnen en moet zeggen dat die verzorgingsproducten best lekker ruiken! Wou nog een buikfoto maken,maar helaas is onze digitale camera overleden En wil toch echt wel een nieuwe voordat de baby er is! Dus dat wordt sparen!
Oja en dat de Alecto DBX 85 babyfoon hele goede reviews heeft en voor 60 euro af te halen is bij bobshop.nl of voor 70 euro opgestuurd kan worden (bij bijv. babydump 99,95 euro) De dbx 88 is 82 euro incl. verzendkosten. Verder was dat het wel geloof ik
ooooow hier nog zo'n liefhebber van spinnen brrrrr maar alles wat klein is en kruipt en van die vieze pootjes heeft en behoort tot de categorie insecten of wat dan ook, heb ik een gruwelijke hekel aan!
Yep ik dus ook! Maar niet alleen wat klein is en kruipt, ook wat niet zo klein is en kruipt! Als het een klein spinnetje is is het toch minder erg.
Oké, nu kan ik iets bondiger reageren, bedankt dames. 1. Ik ben niet bang voor spinne gelukkig, als er een in huis loopt is mijn man degene die er hard voor weg loopt. Ik laat ze meestal buiten los of als ik te laat ben heeft de kat ze al te pakken. 2. Ik heb zowel rompertjes met als zonder mouwtjes, is er iets mis met de mouwtjes dan? De meeste zijn zonder overigens. 3.Ik zou me niet te druk maken om de gaascompressen, zal heus wel voldoende zijn en denk dat de kraamzorg altijd wel wat reserves bij zich hebben. @ Pientje, wat zonde van je camera.
Jeetje dat is balen zeg Pientje, gelukkig dat het nu gebeurt en niet tijdens of vlak na bevalling, maar wel weer een aardige kostenpost. En ja de prijzen van die Alecto babyfoon scheelt echt enorm, ik had gelezen dat de Makro ze ook (weleens) verkocht/verkoopt voor 45 euro, ga ik van t weekend even kijken (kan een pasje lenen)
Wat ik ook zo super irritant vind, zijn vliegen die de hele tijd in je huis rond vliegen,daar kan ik zo gek van worden! Waar halen ze het lef vandaan om op mijn tafel te lopen of aanrecht grrr,gelukkig heb ik nu een electrische vliegenmepper