Loeki, ik wist dus niet meer of rompers met korte mouw ook voldoende zijn, heb er nl. nog veel van mn dochter maar in maat 62 maar 2 met lange mouw. Ik hou het maar gewoon zo, want mn dochter heeft bij nader inzien ook meer met korte mouw rompers gelopen dan met lange mouw en dat was in de winter en ze had het nooit koud.
a neeeeee Ik lig net heerlijk te slapen. terwijl ik aan het wassen ben. Hoor een hele harde knal... Denk... he er valt iets en slaap verder. Is het mn megafles witte reus, net nieuw, zonder dop. Die ook nog eens het wasmiddel van de baby heeft meegenomen. maw: 10! Liter vloeibaar wasmiddel op de grond.... Ik baal als een stekker... oja. ik haat spinnen ook... en vliegen en muggen... En wij gaan ook die alecto kopen...
Ik heb die Alecto laats ergens in de aanbieding gezien, maar weet niet waar. Zou wel bij de Makro geweest kunnen zijn hoor. Ze hebben deze week wel de Pampers in de aanbieding. Ik ben niet bang voor kruipbeestjes, oorkruipers en duizendpoten vind ik wel vies, maar meer niet, alleen naaktslakken in mijn keuken, dat vind ik echt niet fijn, komen op de kattenbrokken af.
Ik vind vliegen dus helemaal niet irritant, vroeger liet ik ze altijd op mn hand zitten en waren het mn vriendjes (ik hield ook altijd slakkenraces op de tuintafel )Ik maak ze ook nooit dood, ik vang ze stuk voor stuk in een glas en laat ze dan los, erg he. Misschien ben ik in mn vorige leven wel zo'n monnik geweest die geen dieren mogen dood maken Maar mn vriend gaat er achter aan met dat knetter ding en mn kat vind ze heerlijk
Ik zou graag nog een echo willen voor de bevallign om te kijken of de navelstreng rond het nekje zit. Wordt dat gedaan bij jullie vk/gyn?
bij die van mij iig niet janne... Maar misschien als je er om vraagt wel? Ik krijg de rekening en het kost 35 euro... een echo bij de vk. Niet echt duur dus
Ach Mo, 10 liter wasmiddel. Over wasmiddel gesproken ik was altijd met Robijn en nu heeft mijn man al een hele tijd last van jeuk, hij vermoed dat het aan het wasmiddel ligt, ik heb alle wasverzachter al gebannen, maar hij blijft jeuk houden. Dus mijn vraag, welk wasmiddel gebruiken jullie?
Aaaaah balen Mo, zonde van het wasmiddel maar ook een rotklus om op te ruimen. Mocht je niet tegen die geur kunnen, Dizzy steekt haar neus dan in een koffieblik (foto volgt misschien nog) Janne, een echo voor de bevalling word volgens mij niet standaard gedaan, helemaal niet bij de VK. Ik denk ook niet dat ze het om die reden snel zullen doen, maar vragen kan natuurlijk altijd.
Als Frummel vieze ppotjes heeft omdat ie in de tuin heeft gelopen en vervolgens gaat kruipen, vind ik hem nog steeds heeeeel lief. Sorry flauw grapje
Loeki, het zou misschien ook een voedingsallergie kunnen zijn. Je kan eens een ander merk proberen (bijv. iets van Neutral of iets dergelijks, speciaal voor de gevoelige huid) Maar hij zou ook een allergietest kunnen laten doen.
Loeki ik heb ook robijn en witte reus. Mijn moeder gebruikt Neutral omdat mn zus een parfumallergie heeft
Zolang frummel niet jeukt als ie op je zit zal het idd wel mevallen he! Ja, ik ben vakkundig mn snor aan het drukken... Manlief is over half uurtje thuis en ik heb bi dus ik mag niet zo lang op de grond zitten
Mn hubbie is thuis. Ik ga eten koken want we moeten op tijd weg. Ik zie jullie morgen wel weer! Fijne avond enne niet de 1000 halen zonder mij hoor!
Hehe eindelijk heb ik jullie ingehaald. Ik heb Dato en eigen merk van C1000. En wasverzachter heb ik robijn en silan.
Nou wil het toeval dat mijn zusje 15 minuten geleden aan mijn vroeg wanneer ik de volgende echo kreeg. Dus ik uitleggen dat ik al 2 echo's gehad heb en dus niet meer krijg. Bij haar VK was het standaard om in week 36 nog een echo te doen om te kijken of de kleine goed lag en zo, dus het gebeurt weldegelijk.