Ik ga zo ook naar beneden. De pc staat weer op zolder en om nu de hele dag hier te blijven zitten schiet ook niet op.
Ow balen Mo,dat is zo'n rotklus om op te ruimen. Heb een keer een fles olijfolie laten vallen...nog erger om op te ruimen! Ik weet nu trouwens wat jullie gaan krijgen kwa geslacht leuk hoor!
Ja ik zit lekker met delaptop op schoot, maar ik moet zo naar Pilates, dus ga jullie zo ook weer verlaten. Ik zal eens Neutral kopen, kijken of dat helpt. En mijn man naar de HA krijgen...als hij op sterven na dood is misschien, oh ja en als hij bij tennis zijn voet verstuikt.
Ja Janne, hier volgens mij ook, maar het verschild dus blijkbaar per praktijk. Ik zou een 3e echo wel leuk vinden hoor, maar hoeft niet perse, nog even gedult hebben en we hebben ons kleine wurm in onze armen, dat is toch nog vele malen mooier.
aan de hand van dat verhaal van vernoemen. Daar had je ooit eens een keer een topic over geopend. Weet ook welke naam het betreft van de overleden persoon in kwestie. Sjonge dat ik dat nog weet zeg...alles vergeet ik,maar dat... Ik ga ff opruimen en koken,heb nog niks gedaan vandaag,op boodschappen doen na oja en een adressenlijst op de pc gemaakt.
Nou gaan jullie allemaal weg? Mooi is dat! Loeki, met 36 weken heeft het iig geen nut om te kijken of navelstreng om het nekje zit want dat kunnen ze nog vlak voor bevalling voor elkaar krijgen. En met 36 weken kunnen ze het toch ook voelen hoe de baby ligt? Maar altijd leuk zo'n extra echo.
hahaha nou het zal wel! Weet je jullie mogen het van mij ook wel weten hoor! Maar mn vriendin schrijft ook op dit forum en voor haar hou ik het liever nog ff geheim!
Ja, ik weet er het fijne niet van hoor dames. Bij mij kunnen ze niet zo goed voelen, want alles doet zeer misschien dat ze dan wel een echo doen om te kijken hoe de kleine er voor ligt.
Mo heeft het gehad over het kindje van haar tante, ik heb geen zoon gelezen hoor. Dat andere topic kan ik me niet meer herinneren.
owjeeee als je vriendin nu maar niet dat topic gaat zoeken... Of dat ze dat nog weet...oops...ik heb niks gezegd!
ik wel! Dat ging over een andere tante (er zijn een boel overledenen de revu gepasseerd!) Maar daar gaan we het niet naar vernoemen! Maar nu ga ik echt weg! Want ik verspreek me zo nog en dan heb ik binnen 10 min. Pinguin72 aan de telefoon! Doeiiiiii
Naar mate de baby groter wordt zullen ze het bij jou denk ik ook wel moeten kunnen voelen Loeki, maar misschien maken ze tegen die tijd voor de zekerheid wel even een echo.