April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oja en ik wil best als eerste bevallen zo rond half maart zou ik prima vinden, blijf toch april mama in hart en nieren dan ;)

2. Niet meer actief

O kreeg net via post de op marktplaats gekochte lampjes voor op de babykamer, erg leuk met beertjes blauw en groen met ballonnen, in de winkel snel 60 euro en verzonden en al op MP 15 euro super :)

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai Dames

Jullie hebben gelijk hoor ik wacht wel gewoon met de kinderkamer we halen natuurlijk wel alvast de meubels maar gaan verder niet echt verfen ofzo.

@Loeki Verhalen van anderen kunnen je echt gek maken hoor, en daarom maak je je misschien ook druk.
    Als je het echt niet vertrouwd zou ik wel even de VK bellen als ik jou was.

@Tascha Leuk hoor sneeuw wil ik ook wel!

@Zorra Gelukkig heeft die fysio theapie ene beetje geholpen! hahaha jezelf slaan is niet zo handig he

@Harley Dat wil ik ook zo een info dag moet ik dat zelf aanvragen?

@Dizzy Gelukkig weet je nu waar de pijn vandaan komt.

@Pientje Lekker hor een chocolade milkshake daar heb ik nu ook wel trek in!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Leuk dizzy, als je tijd hebt plaats een foto van de lampjes in je album. vind ik altijd erg leuk om te bekijken, ;)

Pientje: wij maken altijd met de blender een smoothy aardbei.

1 banaan,
    bakje aardbeien
    yogurt
    schepje suiker
    honing ( 3 eetlepels ongeveer)
    scheutje jus'organge

Je kunt ook de yogurt vervangen door vanille ijs en de jus weglaten. Ook erg lekker.

Dientje: ik zou misschien wel iets doen voor de baby als extra omdat je de kamer niet doet. Misschien kun je de wieg extra mooi maken. Met extra mooie lakentjes enz...

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, zoonder honing gaat dat er bij mij ook best in nu.

JA verhalen van anderen zijn niet best nu, maar ik voel de kleine wel, alleen zo heel erg veel minder en morgen moet ik naar de VK dus dan hoor ik vast wel hoe en wat, als ze het niet vertrouwd word ik wel doorgestuurd. Kan er dan ook nog wel bij :(

6. Niet meer actief

Bosi ik heb ze er in gezet echter niet zo duidelijk maar het zijn beertjes met ballonnen in groen en blauw. een wandlampje ,zo´n halve ronde, en een plafoniere.

Loeki ik voel de kleine sinds 2 weken minder ivm minder ruimte en het aannemen vandef. houding volgens de VK. de baby schopt ook steeds op de zelfde plaats en gelukkig is dat niet tegen mijn ribben :)

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    je krijgt een mooi buikje dizzy.

8. Niet meer actief

Dank je Tascha maar dat mag ook wel he na 7 maanden, gaat het een beetje met jouw met alle vocht dat je vasthoudt, beperkt het je niet te veel in je dagelijkse doen :(:

9. Niet meer actief

Zo even pag voor pag.

Hier geen sneeuw en geen zon. Ja een grijze massa met wat motregen.

Mo, ik zou een kaartje sturen met een lieve tekst erin en eventueel nog een roos geven. Geen bloemen, dat vond ik te feestelijk. Gewoon 1 roos daar put je meer kracht uit.
    Of stuur/ geef een hele mooie kaars met een gedichtje.

Ik vroeg gister nog aan mijn man wat hij van de namen vond en hij vind ze nog steeds leuk. logisch want we hadden ze al voor ons 1e kindje dus we hebben helaas tijd genoeg gehad om erover na te denken.

Zorra, hihihahaha ( sorry)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dizzy: Leuk zijn ze. Kleine foto, maar ik kan het wel goed zien. Ballonetjes op de lamp, :p

Loeki: gewoon jezelf even geruststellen. Waarschijnlijk is er gewoon alleen minder ruimte.

De baby trapt bij mij gelukkig ook nog niet tegen de ribben aan. Maar de VK zei dat mijn buik nog verder omhoog zal gaan. Dus misschien gaat hij/zij dan wel meer daar trappelen.

11. Niet meer actief

Hoi janne alles goed met jullie :)

12. Niet meer actief

Bosi, fijn dat alles weer oke was.

Loeki, ik voel frummel zinds vorige week ook veel minder. Krijg af en toe een schop en dat is het. Terwijl hij normaal de hele dag doorging. ( en het was echt de hele dag) Ik maak me er ook ongerust over. Maar de vk zei dat dat kwam omdat hij steeds groter wordt en dus steeds minder ruimte krijgt. ik voelde hem de hele dag door, omdat ik veel vruchtwater heb. ( ik vond ook al dat ik zoooo dik was)

Ik had van de week gegoogled op hypermobiliteit en bevalling het 1e wat je ziet is jouw EDS.
    Wat een verhaal zeg. Hoe weet je nu het verschil tussen EDS en hyper?

Dizzy fijn dat alles goed was en dat de beeb al goed ligt.

Ik ben zo bang voor een stuit. Wat moet ik daar nu mee. draaien willen we niet, maar is een stuit gevaarlijk om zo te bevallen. Ben zelf ook wel een stuitkindje. Maar kan het zo zijn dat de beeb dan minder zuurstof krijgt?
    Ik zal me er eens in verdiepen.

13. Niet meer actief

Janne een stuit bevalling hoeft niet per def. gevaarlijker te zijn, mits je weet hoe de beentjes liggen maar dat zullen ze wel nog goed controleren. indien de beentjes onder billen zitten dan wordt het een keizersnede, anders hoeft dat niet en zou de baby gewoon met extra alertheid geborenkunnen worden zonder dat dat voor de baby risicovoller is dan bijv. voor een hoofdligging.
    toevallig gisteren op cursus gehad over complicaties :)

14. Niet meer actief

Hoi,

Ik zou dus 22 kg aankomen! Nou dat hoop ik toch niet. Ik vind de 10 die er nu is mooi, dus 15 in totaal.

De beentjes onder de billen? Hoe moet ik dat zien? Zelf kwam ik ( en mijn man trouwens ook) eruit zoals op mijn avater.

Oke je hebt me wel weer meer gerustgesteld. Dat zijn dus echt dingen waar ik niet met de vk over kan praten.

15. Niet meer actief

En toen was ik hier weer alleen.

16. Niet meer actief

ik ben er weer

17. Niet meer actief

alleen heb ik niet zoveel verstand van stuitbevallingen...

Ik weet alleen dat de kleintjes tot op het laatst nog goed kunnen draaien als het zo mocht zijn...

Janne, mag ik vragen hoever jij was toen je je mk had?

18. Niet meer actief

Hoi ik ben er ook nog.

19. Niet meer actief

Als de voetjes onder de billen zich zouden strekken dan zouden de beentjes eerst geboren kunnen worden en dat willen ze liever niet ivm de spildraai die elk kindje moet maken in het baringskanaal, het zou dan lastig zijn om hulp te bieden aan de baby als de beentjes er al uit zijn en het bredere dikkere deel nog moet, daarom is dan keizersnede volgens mij beter. In stuit gewoon bevallen kan zoals jij zelf bent geboren eerst de billen dan dubbengevouwen de benen op de buik en dan hoofdje. Ik ben geen VK maar ik heb wel opgelet gisteren :) , toen wist ik nog niet dat die van mij al ingedaald zat :)

20. Niet meer actief

rustig zeg ben heel epistel voor jouw aan het schrijven geweest hihihi :) :)

Deel Deze Pagina