Zit nu achter de pc en voel van die zenuwtrekjes in mijn buik. Wat is dat? Dat kan toch al niet die kleine zijn? Mijn darmen zijn het zeker niet, die heb ik de laatste tijd zoveel gevoeld, dat ik het verschil wel voel. Het is net een vlinder. Ik had dat ook bij mijn mk-en alleen zat het toen lager. Dit zit ongeveer 3 vingers onder mijn navel. Ik ga me gelijk weer zorgen maken. Wet iemand hier een antwoord op?
Hallo!!! Ik ben net terug en alles is goed!!! De datum blijft staan en het is er gelukkig maar 1!!!! De kleine worm lag alleen diep in slaap, dus we hebben het niet zien spartelen. Maar toch wel erg mooi om te zien dat er zo'n klein mensje in me woont!!! Janne, ik dnek toch dat het je darmen zijn... Als ik zie waar de verloskundige keek naar het kindje, kan het dat nooit zijn. Die komt net boven je schaambeen uit! Misschien zijn het wel je banden! Zou me niet te druk maken als ik jou was!!!
Hoi Mo, Heb je ook een echo mee gekregen? Plaats je hem in je album? Ik weet het niet wat mezelf betreft, maar ik hou het uit tot maandag. Proberen dan he. Zolang ik het maar niet vaker ga voelen.
hallo, mo066 tof daje goeie echo gehad heb ben blij voor u! Ik heb vandaag het bellytalk systeem ontvangen en heb op zoek gegaan naar hartslag denk dat ik het gevonden heb want het klopte nogal snel om de mijnne te zijn vannavond ne keer testen met mijn ventje. groetjes, Annabel
Hallo allemaal, @Mo, Fijn dat alles goed is @Janne, Misschien is het bandenpijn en als je het niet vertrouwt gewoon bellen naar de VK. Groetjes Gerda
gaaf joh mo dat je je beebje heb gezien!!! ik had dus een intake, maar echt zonder echo... MAAR heb nu een afspraak voor morgen om kwart voor 3 en dan krijg ik mijn kleine frummel te zien!!!! \/ ps. ik mis loeki al een paar dagen... iemand enig idee :
Mo fijn dat je echo goed was. Heb je een foto? Meliske fijn dat je morgen een echo hebt, weg met alle onzekerheid! Spannend meid! Janne wat jij beschrijft heb ik ook een keer gehad. Was een darmstuipje niks ernstigs. Annabel lijkt me zo leuk zo'n apparaatje. Misschien ga ik er ook wel eentje aanschaffen.
op www.babysound.nl heb je er een voor maar 44,50 dus das nie zo duur, heb er al aan zitten denken om die ook te kopen als ik 12 weken ben. je kan er ook mee opnemen!!
He goeie tip Meliske! Als mn echo goed is dinsdag ga ik m meteen aanschaffen als cadeautje voor mezelf.
Ja heb een foto! Maar geen scanner, dus ga hem vrijdagavond bij m'n schoonmoeder scannen!! Ik mis Loeki idd ook, misschien is ze van het mooie weer aan het genieten? LOEKI WAAR BEN JE??? En Meliske, fijn dat je morgen de echo hebt!! Het is zo'n opluchting!!!
Ik zat net in de tuin en dacht ook al dat ik Loeki een paar dagen niet had gezien. Jeetje er zal toch niets zijn? Of heeft ze mss vakantie?
Had t even nagekeken, maar ze is net terug van vakantie en kon ook niks vinden waarin ze zei dat ze er even niet zou zijn... Misschien is ze wel gewoon druk, want ze heeft nergens geschreven...
Nou dan wachten we gewoon op haar. Als haar koffers uit gepakt zijn zal ze vanzelf wel weer komen. KOM LOEKI
@Lieverdje welkom bij de april mamma''s @Pientje ik weet echt niet of fleece bekleding te warm is voor de kleine. @Harley ik weet zeker dat je dinsdag een pracht echo krijgt te zien! @Mo wat fijn dat alles goed gaat met je beeb! Dames ik heb maandag ook een intake bij de vk maar hoe gaat dat in zijn werk wat gaat ze allemaal doen?
Harley, succes met je echo volgende week! Mo, goed gevoel zeker!! Dientje, als het alleen een intake gesprek is, vraagt de vk je het hemd van je lijf. Je eigen gezondheid, die van je man/vriend, van je familie, of je drinkt, rookt, of je foliumzuur slikt, dat soort dingen. Het is eigenlijk meer een administratief gebeuren. En je bloed wordt geprikt. Dat gaan ze onderzoeken op verschillende dingen en ze controleren gelijk je HB. Succes!
Hallo dames, ik leef nog hoor en alles is goed, maar ik heb het op dit moment zo verschrikkelijk druk dat ik helaas weinig tijd heb om jullie verhalen te lezen. Nu weet ik weer wat meer dan een fulltime baan hebben betekend. Volgende week ben ik trouwens weg, ga 6 dagen op werkweek naar Polen. Als ik terug kom zitten de eerste 12 weken er al bijna op. Ik ben niet zo moe meer (geen tijd voor denk ik) misschien dat de Roosvicé Ferro wel helpt. Heb helemaal geen kwaaltjes, ja voel me snel leeg en moet dan even iets eten, daarna is dat ook weer over. Is volgens de VK heel normaal. mijn (.)(.) zijn bij aanraking wel erg gevoelig. Ben ik de enige met zo weinig klachten, of hebben jullie ook nergens last van? Liefs Loeki
ik ben er ook weer eens. ik had gewoon geen zin meer om te internetten; nou da's echt raar want ik ben zo'n verslaafde. heb ook al een paar dagen geen zwangerschapsverschijnselen meer, dus begin me af te vragen of ik nog wel zwanger ben. heb morgen wel het intake-gesprek voor de combinatietest, misschien kunnen ze me nog geruststellen op de een of andere manier (even echo'tje, of naar hartje luisteren). afgelopen week hebben we het onze ouders verteld, en die waren hartstikke blij, zaten helemaal te shaken. bij de een kregen we een fles port (maar daar moet ik dus nog heel lang op wachten) en bij de ander een klein beertje. dat beertje had ze misschien al wel 5 jaar en nam ze steeds me als ze op bezoek kwam. want ja, stel je voor ik ben zwanger, dan zit ze met lege handen. maar nu kon ze het eindelijk geven!
zohoo... loekie is populair de misselijkheid wordt met de dag erger. vanaf wanneer werden juliie eigenlijk misselijk ? liefs iris
ah, jullie waren alweer een pagina verder,loekie is er weer. hai loekie,ik had net als jij ook weinig symptomen maar ook wel steeds groter en gevoeliger wordende borsten.snel leeg gevoel dan gouw weer wat eten,wat zijn vruchten afwerpt ik ben volgens mij al aardig aangekomen.ik heb ook een fulltime baan en merk toch echt wel dat ik steeds sneller moe ben.maar ik word jammer genoeg ook steeds misselijker ik hoop dat dat niet al teveel door blijft zetten want ik wil me niet ziek melden en ik wil graag zo lang mogelijk door blijven werken zodat ik meer weken over heb na de bevalling. liefs irisje