Ik heb enkele blz hiervoor ergens een link geplaatst waar je per maand kunt laten uitrekenen wat bij jouw lengte en startgewicht ideaal aankomen is per iedere zwangerschapsmaand. en ik was niet dik maar woog toch 77 kilo en nu dus nog na 7 maanden, ik denk echt dat ik een zwaar gestel heb ook al schijnt dat officeel niet te bestaan
Een winkeltje hier twee straten verder. Het is echt een babyzaak, alleen dan echt een eenmanszaakje. Humpty dumpty heet het. Ik ga even opzoek naar de link die je hebt geplaatst,
Ok ik mag 12 kg aankomen. Ik hoop dat ik daar op uitkom. Bij 30 weken was ik 8 kg aangekomen, volgende week wordt ik weer gewogen. Ik denk dat ik het wel haal. Tot nu toe zit ik redelijk op schema.
ow mijn aanbevolen gewichtstoename is 15 kg, dus max. 68 kg wegen. Nou 68 vind ik echt te veel Tot nu toe 6 kg aangekomen. Dus dan mag ik de laatste 11 weken nog 9 kilo aankomen nou....doe maar niet...
Ach het hoeft niet toch? 6kg tot nu toe is toch netjes? Dientje wat die infoavond betreft, het was een initiatief van dit ziekenhuis, Ik weet niet of er meer ziekenhuizen dit doen. Ik zou het even navragen bij het ziekenhuis bij jou in de buurt.
meiden, het is serie avond vandaag, dus ik hga lekker stoppen. Ik ben er morgen weer. prettige avond.
zo lekker gekookt voor de mannen, of is er voor jullie gekookt ik ben klaar en we gaan nu opruimen en dan ga ik lekker languit op de bank hangen uitbuiken of zoiets dergelijks want zo zitten met ook nog vollere maag vind de kleine ook minder
Ik mag in totaal 14 kilo aankomen. 72 kilo mag ik wegen. Ik heb nu al 11 kilo, dus daar ga ik wel overheen. Ik ben nu 2 kilo zwaarder dan ze op het lijstje adviseren. Nou ja, ik heb het niet in de hand. Ik loop elke dag een uur, en ik eet netjes met weinig tot geen tussendoortjes. Ja een koekje bij de thee in de avond, een appel, sinaasappel.
Uitbuik ze Dizzy! Bosi ik zou me er ook niet teveel op vastpinnen hoor. Je weet zelf wel of je goed eet tenslotte.
Dames het was weer gezellig vandaag ik ga offline, idd uitbuiken heb ik besloten. en dan zalig in mijn bedje met fris ongeparfumeerd beddengoed, (en nee ik heb nog steeds de foto niet gezien hihi) doei fijne avond allemaal.
Zit nu aan mijn 1e zelfgemaakte chocolade milkshake...ja zo ga ik die laatste 9 kilo wel halen Heb alleen teveel melk gedaan,moet iets dikker. Volgende poging beter... Ik probeer wel altijd na het avondeten niet meer te eten,want ik kan niet netjes 1 koekje nemen ofzo...
Je mag de rest van me hebben...oef...heb een paar slokjes op,maar word net als bij gewone chocomel misselijk....
Nou wij hadden dus frietjes, want dat vind mijn zusje zo lekker. Vanavond naar partneravond van Mensendieck, samen met mijn man, heeft hij helemaal geen zin in, maar goed, hij zal er toch aan moeten geloven. Mij kleine lag net weer stevig in mijn zij te duwen, dus ben ook weer een beetje gerustgesteld, maar morgen wel even melden dat ze veel minder bewegenlijk is dan ze een week geleden was. Ook even melden dat ik zo'n last heb van maagzuur, vooral in de loop van de middag en avond.
Er schijnt toch ook een speciale zogenaamde Moxa therapie te zijn? Voor als het kindje in stuit ligt? www.stuitlig.nl volgens mij,zal ff zoeken.