April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja lekker Pientje!

He janne jij ook weer hier :)

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Loeki misschien vindt hij het wel meevallen als hij er eenmaal is. Dat is vaak zo met mannen. Eerst even lekker mokken.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja die link klopt.

Ow ik heb ook 's avonds last van maagzuur.
    Meestal als ik in bed lig.
    En al helemaal als ik prik heb gedronken,dus dat doe ik niet meer.
    Of als ik salmiak op heb.

Ow mijn man heeft vandaag een financiële meevaller gehad van een paar honderd euro,dus dat is voor onze nieuwe camera,dit keer wil ik een goeie!
    En een snelle, onze oude overleden camera was heel traag met foto's maken,errug irritant! steeds was ik te laat met leuke foto's maken.
    Dus kunnen we leuke foto's maken van de geboorte als het kindje eruit is dan heh...

4. Niet meer actief

Ja ik ging de was afhalen, dus kon ik gelijk even kijken wat er weer allemaal gekletst was.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi janne, natuurlijk denk ik aan je, wat denk jij dan :)

Zo nog even koffie drinken en dan weg. Hoop neit dat het erg glad wordt vanavond.

Morgen gaat mijn zusje mee naar de VK en dan zet ik haar daarna af op het station. Ben heel benieuwd wat ze morgen allemaal zeggen, mijn zusje gaat volgende week ook mee naar het ziekenhuis.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedeavond allemaal!

Ik ga niet kijken hoeveel ik aan mag komen. Daar ben ik vast al overheen :cry:

Missy, leuke lampjes!

Mo, de duimen draaien voor je!

Tascha, gelukkig kan je het nog van de zonnige kant bekijken. Het is wel erg vervelend. Ik hou ook vocht vast kwam ik achter. Het is nog niet zo heel erg gelukkig. Alleen m'n benen.

Loeki, morgen idd even met je vk bespreken. Gelukkig heeft je kleine meid zich net weer even gemeld :p

Zorra, moest erg lachen om je verhaal. Het zou mij ook kunnen gebeuren!

Pientje, wat jammer. Had je net zo'n zin in een choco milkshake.

Sorry voor wie ik vergeten ben.

7. Niet meer actief

Veel plezier vanavond Loeki.

Pientje bedankt voor die link heb hem gelijk opgeslagen.

Meiden ik ga er weer vandoor.

Doei

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoi meiden!

Heb nog niet alles terug gelezen, maar ik ben weer van de partij :)
    Deze week eigenlijk weinig tot niet op het forum geweest omdat ik weinig tijd had en niet zo lekker in mijn vel zat.
    Momenteel hebben we erg veel gezeur en gekut met onze woningstichting en ik ben ze zo verschrikkelijk spuugzat! We zijn zelfs op het punt gekomen om rechtsbijstand in te schakelen, dus deze week druk bezig geweest met brieven schrijven, bewijzen zoeken etc. (heel lang verhaal...)
    Jeetje, wat een stress brengt dit met zich mee.... :(
    Ik hoop dat de situatie nu eindelijk eens een keer opgelost wordt, want ik sta momenteel op het punt dat ze mij horizontaal kunnen wegdragen.... :)

Hier gaat verder alles redelijk goed. Hoe is het met jullie meiden?
    Heb het idee dat de kleine bezig is met indalen, en dit heeft al een paar gemene steken in mijn schaamstreek opgeleverd :confused: AUW!
    Het enige wat ik kon denken was: als me dit al zo zeer doet, hoe moet dat straks dan in vredesnaam tijdens de bevalling? :confused: :)
    Ik zie steeds meer op tegen de bevalling. Nu ik de 30 weken gepasseerd ben, voel ik me er helemaal niet gerust onder. Had zo gehoopt dat ik er langzaam naar toe zou leven, maar in plaats daarvan wordt de angst alleen maar groter naarmate de uitrekendatum nadert :(

Ach, hoor mij nou toch eens klagen over alles :oops:
    Ik ga eens even wat inlezen hier... Jullie zijn weer druk aan de bep geweest :)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het wordt dus geen koffie :( Senseo heeft er net de brui aan gegeven :evil: zit vast iets in het filter of zo, heb daar al eerder last mee gehad. Had laatst weer een zakje waar een gescheurde pad in zat en dan loop je het risico dat er een heel klein korreltje in het filter komt en dus de boel verstopt. NU dus weer 12 tot 24 uur wachten en dan hopen dat hij nog open gaat, zo niet dan is het einde Senseo. Ik heb K&G al 3 keer geschreven over de kapotte pads, maar het enige wat ze er aan doen is je een nieuwe zak pads sturen :evil:

Nou ja dan zonder koffie weg dan maar.

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi Jopie!

Minyaweth klaag maar lekker hoor. Niks zo fijn als af en toe je hart lekker luchten! Wat waardeloos dat jullie zoveel problemen met de woningbouw hebben zeg. Speelt het al lang?
    Indalen kan idd behoorlijk gevoelig zijn ja. Het punt met de bevalling is wel dat dan het einde in zicht is. Het duurt dan niet lang meer of je hebt je kindje in je armen. Daar kan ik me wel aan optrekken.
    Doe je ook een zwangerschapscursus?

11. Niet meer actief

Hoi meiden, ff snel, we staan op het punt om weg te gaan...

Mn schoonzus heeft net gebeld. gelukkig.
    Ze is natuurlijk superverdrietig, maar voelt zich verder goed.
    Ze ziet als een berg op tegen de bevalling morgen.
    Maar zo hard als ze is zei ze: Er zal wel een goede reden zijn waarom dit kindje niet meer leeft en daar put ik mn kracht uit. Er is ons een boel bespaard gebleven.

Ze zei wel dat ze waarschijnlijk voorlopig niemand willen zien. Niet om mn buik. maar omdat ze alleen wil zijn...

Ik ben erg opgelucht!

Nou doei meiden tot morgen

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel erg veel succes Mo.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Miny, wat een gezeur. Heel vervelend. Zo krijg je ook geen rust natuurlijk. Heb nog geen idee hoe indalen voelt. En wat betreft de bevalling ben ik gewoon een struisvogel. Kop in het zand en niet aan denken. Kom er tzt wel achter.

Loeki, ik heb al ruim 4 jaar senseo en heb nog nooit problemen gehad. Nou wil mijn man ook geen andere koffie als DE.

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Mo fijn dat je haar nog gesproken hebt. Dan hoef je je daar niet meer druk om te maken.

Loeki ik hoop dat je senseo nog gereanimeerd kan worden.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Fijn dat je je schoonzusje hebt gesproken Mo. Dan is dat iig uit de lucht.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben weg dames, dan maar zonder bakkie helaas, totmorgen allemaal.

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi Jopie als je je koppie maar weer uit het zand haalt om je kleintje te bewonderen ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Vanmiddag weer een strakke actie op m'n werk.....

Ik had in december al aangegeven dat ik het idee had dat m'n opvolger niet helemaal de juiste persoon voor de functie was. Maar ik was te snel met mijn oordeel en ik moest de man een kans geven. Oké, dan houd ik verder m'n mond wel.....

Komt vanmiddag in ene iedereen tot de conclusie dat ze sterk hun twijfels over hem hebben :evil: Wat moet ík daar nou mee. Ik kan er in die anderhalve week geen reet meer aan veranderen. Soms word ik er zó moe van!

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Harley, dat doe ik zeker! Denk al wel iets eerder....

Loeki, tot morgen!

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Pff nou ja :confused:

Ach lekker in hun sop laten gaar koken. Is niet meer jouw probleem hoor! Jij hebt het op tijd aangegeven.

Tot morgen Loeki!

Deel Deze Pagina