Ik heb al een noodplan achter de hand. Als ze teveel bellen van m'n werk tijdens m'n verlof, dan ga ik bij m'n ouders logeren in de Achterhoek. Ze zoeken het maar lekker zelf uit.
Hihihi, ik was bezig met teruglezen, maar jeetje...WAT VEEL! Is ook niet zo gek als je een week niet bent geweest. Wel heb ik nog even snel gekeken hoeveel ik aan mag komen, en dat is 11 kilo. Ben nu in totaal 3 kilo aangekomen dus volgens mij komt dat wel goed Ga zo ook even de rest proberen bij te lezen.... Wat de woningstichting betreft: het speelt al vanaf juli en toen lagen we al een hele tijd in de clinche met ze. Op een gegeven moment hebben mijn vriend en ik de 'hoop' om ook maar iets te bereiken bij hun opgegeven omdat er toch niks aan de situatie veranderde. Geen zin en energie meer om onze tijd en energie daar in te steken, maar om onze energie en tijd in het verhuizen en de verbouwing te steken. Zo gezegt, zo gedaan en de situatie zoals hij was maar 'geaccepteerd. Tot wij vorige week weer een brief van hen ontvangen waarbij een factuur zat gesloten om renovatiekosten van onze oude woning te betalen JA DAAAAG! Dat feestje gaat voor ons niet op omdat deze factuur niet terecht is. Dus nu zijn ze gewoon vies aan de beurt! Toen wilden ze al niet luisteren, nu willen ze niet luisteren naar ons verhaal (de hoorn wordt gewoon op de haak gegooit ) dus dan maar via andere wegen! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHHHH! Ik word zó ontzettend knettergek van die mensen! Loop me alweer helemaal op te fokken Maarja, we hebben ze netjes een (klachten)brief geschreven met uitleg en dat we binnen een week een reactie van hen verwachten. Ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld (daar het hele verhaal gedaan) en die lopen echt te smullen! Kunnen niet wachten om actie te ondernemen. We wachten de reactie van de woningstichting maar af... Meer kunnen we op dit moment niet doen....
Heeft er iemand ideetjes voor verantwoorde tussendoortjes? Ik heb elke keer 's middags zo'n trek in iets te snaaien maar ik wil niet elke keer aan de chocola ofzo. Fruit eet ik al veel.
Maar ik moet je ff een uurtje alleen laten, want ik moet naar de pufclub. Tot straks, als je er nog bent.
ze mogen je niet meer lastig vallen hoor als je in je verlofperiode zit. dan heb jij gewoon de tijd voor jezelf en mag je werk niet meer bellen over werk gerelateerde zaken.
Miny, wat een verhaal zeg. Gelukkig kan de rechtsbijstand jullie helpen. Harley, roggebrood met appelstroop. Is zo ontzettend lekker!
Roggebrood met appelstroop? Klinkt alsof dat wat zou kunnen zijn. Ga ik eens proberen. Morgen naar de supermarkt.
nee dat is waar Jopie. Ja ik benw eer even terug. even met een collega van het werk aan het mailen. Het is 1 groot zooitje daar en zij zit er helemaal doorheen. Ze is ook net iets meer dan een collega weet je wel.
Komt goed.... Ik wacht 'rustig' af... Ga zo even lekker bijlezen met een bakkie thee en daarna lekker maar vooral lang douchen! Vanavond denk ik toch maar iets vroeger dan normaal naar bed, want had me verslapen vanmorgen 07.05 uur schrok ik wakker en ik moet om 07.30 van huis om optijd op mijn werk te zijn Najah, heb het gelukkig wel gered! Mijn verlof is ook EINDELIJK officieel! \/ \/ \/ 16 maart is de dag waarop ik gaan genieten mag!
Nou fijn dat ze bij jou terecht kan dan. Het is altijd prettig als er iemand op je werk is met wie je goed contact hebt.
Zo Minyaweth dat is krapjes ik zou dat nooit meer gered hebben Werk jij door tot 4 weken voor de uitgerekende datum dan?
Mo fijn dat je schoonzus je gebeld heeft, kan me zo voorstellen dat het voor jou toch een hele opluchting moet zijn. Loeki, balen van je Senseo, gelukkig heb ik met de pads van de AH nog geen een keer een kapotte pad gehad. Minya, wat een gezeur met die woningbouwvereniging, ik hoop dat het snel opgelost gaat worden want dit is niet leuk zo. Jopie, roggebrood met appelstroop :-& Ik vind roggebrood echt zooooooo vies! Net als olijven en lever, jakkes. Ik probeer het soms na een tijdje weer, omdat je smaak kan veranderen, maar ik blijf het echt heel vies vinden. Hopelijk vind jij het een lekker tussendoortje Harley. Misschien zijn snack a jacks, liga of sultana's ook nog een idee? Janne, die link van Moxatherapie wilde ik je nog steeds een keer geven maar vergat het elke keer, gelukkig kwam Pientje er nu mee. Er is hier op het forum ook een tijdje terug een topic over geweest, er bleken toch wel meiden baat bij gehad te hebben, je kan je alleen niet voorstellen dat het echt zou werken. Maar ja baat het niet dan schaad het ook niet. Maar de baby heeft nu nog iig genoeg tijd om te draaien, dus niet teveel zorgen over maken hoor. Die van mij ligt de ene keer ook met de billen naar beneden en dan opeens besluit hij weer te draaien. Verder weet ik het niet meer, ik ga weer achter de pc vandaan. Van fysio moest ik het toch echt rustiger aan gaan doen, en niks te lang doen (dus helaas ook niet te lang zittend achter mn laptop )Dus ik ga maar eens braaf luisteren Fijne avond verder en tot morgen!
Jep. zolang ik me 'goed' voel of het aankan, wil ik zo lang mogelijk doorwerken. Zo heb ik meer tijd over na de bevalling. Toch? Of ben ik nu dom aan het redeneren....?
Nee hoor als je het aankan is er niks mis mee! Zorra de pest is met sultana's is dat ik het dan weer niet bij eentje kan houden. Liga's is misschien wel een idee. Snack a Jacks ken ik niet. Goed dat je naar je fysio luistert!