April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ken mijn man ook al 13 jaar. En elk jaar als hij niet thuis is stuur ik trouw een kaart. (krijg trouwens nooit wat terug....)

Deze keer heb ik 3 kaarten. Kon niet kiezen :D

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames

alles goed met jullie!
    Hier gaat het zn gangetje!
    Mijn vriend en ik zijn er eindelijk uit wat we gaan doen met het kamertje, we kopen een goedkope pot verf en de meubeltjes er in dus ik ben ook weer blij :p
    13 feb ga ik beginnen met zwangerschapscursus ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn!

Groetjes nandine

P.S Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar het is best wel veel...

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dientje, fijn dat jullie de gulden middenweg hebben gevonden. Zo ben je allebei blij!

4. Niet meer actief

Jopie stuur je ze alledrie, ik neem aan dat ze al onderweg zijn anders zijn ze toch nooit op tijd denk ik :)
    Foei van hem dat hij niets terugstuurt. Neemt hij wel eens een kado uit een ander land mee?

5. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hier ook geen valentijnsdag, heb 1 x een kussensloop gekocht namens onze toen 1 maand oude zoontje, en daar opgezet: "Voor de allerliefste papa" maar verder niks.
    Ik weet toch dat ik niks terug krijg :(

Ok bedankt voor de uitleg over het Quoten, hoop dat ik het onthoud voor de volgende keer!

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat doet ie, hij neemt namelijk elke keer zichzelf mee naar huis!

De kaarten gaan morgen op de post en dan heeft ie ze 16 februari als het goed is.

7. Niet meer actief

geeft niks dan doet een ander het wel weer goed zetten :)
    het probleembij ons is dat mijn man als ik hem niet jaren geleden al verbodenheb kadootjes voor me te kopen ja echt waar hoor! ik overspoeld word met spulletjes. in het begin kreeg ik zoveel dat ik op een gegeven moment ben uitgeflipt dat hij nooit meer wat mocht kopen voor me. de laatste jaren krijg ik alleen iets op verjaardag en kerst maar verder wil ik echt niets. Hij is te attent. Moeilijk he voor een man het is ook nooit goed bij mij zal hij wel denken.

8. Niet meer actief

Jopie heeft hij dan ook een grote strik om zich heen, visualiseer even de fishermansreclame zo'n boot vol met stoere mannen met strikken erom :) :)

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het is ook niet gauw goed hahaha!

Ik hoef helemaal geen cadeautjes ofzo. Maar mijn man zit altijd te zeuren dat ie zo weinig post krijgt. Ik heb dus deze keer best wel veel kaartjes e.d. gestuurd. Maar ik krijg helemaal nooit een kaartje van hem. Dat vind ik wel jammer. Hij heeft blijkbaar niet door dat het 2 kanten op werkt. Hij is altijd wel heel scheutig met sms-jes als ie bereik heeft hoor.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, nee hahaha geen strik, maar wel fris geschoren, speciaal voor mij!

11. Niet meer actief

Hij 16 februari zijn kaarten jij je verlof :) :) leuke datum voor jullie

12. Niet meer actief

Zeemannen scheren zich onderweg niet he, dan zal er wel een hoop afmoeten voor hij aanmeert.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hij scheert zich idd het liefst niet, maar als hij de wal op gaat dan wel.

Dit is het schip waar hij op dit moment op zit.

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hier staat wat info over de babyfoon http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=268
    Hij "hoort" dus niet te storen.
    Maar ik test hem gewoon meteen ff uit en dan laat ik wel weten of hij voldoet en anders verkoop ik hem weer door.
    Voor €21,50 is het wel het proberen waard.
    Zit ook 2 jaar garantie bij.
    Nou ben benieuwd of het een grote miskoop is :)

15. Niet meer actief

Pientje je kan altijd via marktplaats of zo hem voor 25 euro verkopen :)

Jopie best een groot schip, heeft hij altijd dezelfde collega's

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pientje, ik hoop voor je dat het een goede is, dan ben je mooi goedkoop klaar!

Missy, hij heeft niet elke keer dezelfde collega's of hetzelfde schip. Het is elke keer weer een verrassing met wie hij moet werken. Het kan natuurlijk wel gebeuren dat hij bekende collega's tegenkomt. "best een groot schip" is trouwens ongeveer 170 m.

17. Niet meer actief

Dat is idd erg groot 170 m, ik heb net maar de alecto 88 besteld was het al de hele week aan het doen. hopelijk komt het pakje snel aan. Jopie bij jouw was het toch zoek geraakt?

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, maar hij is ook weer teruggevonden. De TNT had hem alvast retour afzender gestuurd, voordat ik hem bij het postkantoor kon afhalen. Ze hebben hem nog een keer verstuurd, naar m'n werk, en daar is ie netjes afgeleverd.

19. Niet meer actief

gelukkig mijn geheugen doet het nog :)
    Ik had gisteren de buitendeur wel 3,5 uur zomaar openstaan niet zo slim :rolleyes:

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En dat merk je niet :(: Het is toch hartstikke koud!

Deel Deze Pagina