April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee er zitten nog 2 deuren tussen, we hebben een huis met ontieglijk veel deuren als ik het zo bekijk. effe tellen 21 geloof ik wat ik zo snel even weet.
    veel vertrekken mn zolder is opgedeeld in 4 ruimten en voormalige garage in bijkeukens en berging vandaar.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wijzijn een keer naar de Efteling geweest en kwamen terug, stond de voordeur wagenwijd open, niets weg of zo, dus gewoon zelf vergeten dicht te doen ](*,)

3. Niet meer actief

Het is maar rustig hier vanavond, ik ga zo haren drogen en dan nieuws kijken en proberen te rekken zodat ik echt heel moe naar bed ga. manlief komt weer laat thuis maar dan lig ik toch echt wel al in bed.
    Ik vind het toch een raar idee dat ik over een kleine 2 maanden nooit meer alleen thuis ben altijd met de kleine samen.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wat een mooi schip, en groot. De boot waar mijn vriend op heeft gevaren ( marine) is 168 meter.

Hoeveel weken, dagen nog jopie?

Pientje: dat is niet duur! :p Miskoop zal het idd niet zijn, marktplaats heeft altijd veel mensen die wel een koopje willen.

5. Niet meer actief

He Loeki, hoe was acu vandaag?

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, ik zit nog steeds op ongeveer 40 nachtjes slapen :( Schiet niet echt op zo, dat aftellen....

Loeki, de voordeur open laten staan. Da's niet echt slim (maar daar was je zelf al achter). Gelukkig was er niks weg.

Missy, mijn vorige huis had ook heel veel deuren. We konden gewoon rondjes achter elkaar aan rennen.

7. Niet meer actief

Wat jammer maar hier heeft het niet gesneeuwd.

Loeki, wel leuk zo'n doos. Hihi alweer een pofspeen. We hebben er al een stuk of 10.
    En weer een bewaardoosje voor de voeding?
    Ach die is dan voor bij oma.

Nou nou Harley het is echt een ware villa.
    En wat heb jij een toeter! Ik dacht dat ik dik was, maar jij bent ook een tuimelaartje.

Oja ben heel de dag al in de war. Morgen is het pas donderdag. denk heel de tijd dat het vandaag al donderdag is. Oke morgen dus sneeuw, leuk, sleetje rijden.

Ik durf het bijna niet te zeggen Loeki, maar het lijkt wel of jouw buik slinkt. Met die band lijkt hij veel groter.

Loeki heb je amandelen al geprobeerd tegen maagzuur?

Dizzy , jullie krijgen toch een meid? ( omdat je telkens droomt dat de beeb een meisje is)
    Ja ik ben wel geteld zo'n 10 weken niet misselijk geweest en nu komt het weer. Zal er wel bij horen.

Mijn man is juist degene die altijd aan komt zetten met cadeautjes en bloemetjes. Maar niet alleen op Valentijn, altijd.
    Hihi, Dizzy, lees net dat jouw man ook zo is.

Ja ik vind het ook zo raar. Ik kan mezelf wel met een baby voorstellen, maar dat hij/ zij 's avonds niet naar zijn vader of moeder terug moet. Ik heb er zo'n zin in. Maar het duurt nog zoooo lang, pffff.
    Ik ben zo ongeduldig van mezelf, nu vind ik dat het wel lang genoeg geduurd heeft.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, om even helemaal correct te zijn: dit schip is 168,14 m ;)

9. Niet meer actief

Tis stil hier.
    Jeetje is het al zo laat?

Ik ga even douchen en dan wil ik in een nieuw boek duiken.

Tot morgen!

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne ongeduld :) Tot morgen en een fijne avond!

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Welk boek ga je lezen Janne?

12. Niet meer actief

He Janne weer even op de zolder ;) ik heb steeds gedacht een jongen te krijgen maar mijn man een meisje en de pendel van Sonja wees ook meisje uit, op de echo konden ze het niet met zekerheid zeggen daar de baby overkruist lag met beentje. toen ik even opgenomen ben geweest en een controle echo heb gehad zag ik ook niks tussen de beentjes en de arts ass. zei dat ze dacht dat het een meid werd dus ik denk ook een meisje, Ik ben een onzekere wat dat betreft ik geloof dat pas als ik haar in mijn armen heb. Komt ook doordat een tijdje terug een kennis van mij zeker een meisje kreeg, echo enal bewees dat ook, nou dus een jongen iedereen verrast!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja goed, weer dezelfde behandeling als vorige week.

Het is een hele aardige vrouw met behoorlijk wat levenservaring die ze graag met haar cliënten deelt ;)

Ze prijst me soms echt de hemel in heb ik het idee. Ze vind eht heel bijzonder om iemand te behandelen die zo bewust zwanger is als ik. Ik heb dan wel uitzonderlijke klachten, maar ik vind mezelf niet zielig, ik probeer zo goed mogelijk te functioneren in de taken die ik nog wel kan doen en ik luister goed naar mijn lichaam. Ik ben niet depressief (nee ik kan gelukkig hier mijn hart luchten) en ik ben nuchter over de hele situatie. Dat komt volgens haar maar weinig voor, ik zal een hele goede moeder worden ;) Nou dat hoor ik natuurlijk graag, mijn ego krijgt nog de grootste boost van de sessies :)

14. Niet meer actief

O Janne alweer verdwenen, hoezo ongeduldig hihi!

15. Niet meer actief

Ach een opkikker voor je ego kan nu geen kwaad he Loeki!
    en hoe bevalt de rust in de woonkamer nu alle kabelgarnituur verdwenen is (en manlief ook naar de bovenverdieping is verbannen met spelletjes :) )

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, da's fijn om te horen toch!

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh ja, is het nog gelukt met draadloos internet en tv tegelijk?

Zit net eens even te kijken, maar we gaan die 1000 pagina's met gemak halen!

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ga even een bakkie doen bij m'n schoonouders. Tot later!

19. Niet meer actief

Je bedoeld toch niet vanavond Jopie! ik denk tegen de tijd dat de meesten met verlof zijn en wat in huis rond waggelen we 1500 ook wel halen :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Missy, ik hoop dat je niet zo ongeduldig bent als Janne (was al weer weg voor ik kon reageren).

De kabeltroep is weg en nu mag meneer boven zijn frustraties op de computer loslaten, heerlijk. Gisteren is hij terug geweest naar de winkel op de zender terug te brengen, staat er een muts achter de kassa, of hij vrijdag maar terug wilde komen, want degene die er verstand van had was er dan weer en zo nam ze de zender niet terug. Lekkere service hè. Nou ja het is de PW (personeels winkel) van Philips, dus ze zal er idd wel geen verstand van hebben, ongetwijfeld blond.

Ik mis de pc nog niet, alleen neemt hij mijn favo programma's dus wel op, maar ik kan ze nog niet terug kijken, even geduld hebben dus.

Deel Deze Pagina