April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee weer heel slecht. Dat been deed weer zo'n zeer. Ik ga er maar van uit dat dat tot het einde zo zal gaan. Jammer dan.

Ik werd om 4 uur wakker van een kramp in mijn maag en misselijk en ik gloeide helemaal. Ik dacht: nee die griep wil ik niet. Gelukkig is dat nu over. Alleen ik ben dus wel weer elke ochtend misselijk. Ach maakt niet uit.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gelukkig is je misselijkheid over, en is het dus geen griep. Maar het blijft vervelend natuurlijk.

3. Niet meer actief

:) Het is nog ochtend he. Ik ben dus nog steeds misselijk. Zullen wel weer een overschot aan hcg'tjes zijn.

4. Niet meer actief

Ik zat eens in de lijst te kijken. Wat hebben we absurde getallen qua: aantal keer bekeken, pagina's antwoorden ed.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En Janne, weet je, dat wordt nog véééél meer :p

6. Niet meer actief

Ja daar gaan we wel van uit he, maar dan moet iedereen wel een beetje mobiel blijven.

Anders kunnen we niet meer naar de pc strompelen.

7. Niet meer actief

Sorry ik ga je verlaten. Mijn maag knort en ik word weer misselijk, dus ik ga even iets eten.

En dan blijf ik ook maar gelijk op de bank liggen met mijn boek ( en uiteindelijk schrik ik vast na een uurtje wakker)

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tot later. Ik moet toch ook aan het werk.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou goedemorgen dames, weet niet of iemand er nog is!

Ben gisteren weer naar de yoga geweest en daarna naar mijn vader.
    Op de yoga ben ik afgebeuld. we hadden gisteren een vervangster en deze had wat pittige oefeningen voor ons in petto. Ik had dan daarna ook wel last van mijn buik en dat is pas gezakt toen ik eenmaal op bed lag. Ik hoop dat het volgende week minder intensief is. Gelukkig is volgende week onze eigen lerares weer terug.

Daarna bij mijn vader voetbal gekeken en mijn nichtje had daar nog wat spullen achter gelaten voor die kleine, dus die heb ik ook gelijk meegenomen. Mijn vader is nu ook alles aan het regelen voor die kleine. wil wat speelgoed hebben, gaat een pakje luiers halen en allemaal van dat soort dingen. Vind het wel leuk dat ie er zo mee bezig is.

ik probeer vanaf nu weer mee te schrijven en te reageren op iedereen.

P.S. het sneeuwt hier nu behoorlijk en het blijft ook liggen.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik voel me hier helemaal zielig en alleen :(

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!

@Tascha Ik wil ook sneeuw!

We hebben gister wat geboorte kaartjes boeken gehaald bij de drukker en heb toch wel heel veel leuke kaartjes gezien, we hebben wel al 2 gekozen (in mijn album) maar ik weet dus eht niet welke van de 2 ik moet kiezen :(
    Zijn jullie er al uit welke kaartje jullie gaan nemen?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ben je niet, :)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    jippie ben niet allen :)

Dientje, mijn kaarten zijn al besteld, morgen krijg ik de enveloppen binnen.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wel leuk die sneeuw, maar ik maak me ongerust over morgen. Dan moet ik met de trein naar het noorden. Ik ben zo bang dat ik dan vast kom te staan. Nou woont mijn broertje daar wel, en kan ik daar slapen, maar toch, :(

Dus helemaal afgebeuld tascha. Dat kan verder geen kwaad toch voor de baby?

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    zo dat heb je snel gedaan tascha, of ben ik gewoon langgzaam :rolleyes:

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo weer bij de fysio geweest, minder pijnlijk deze keer gelukkig, ik ga zo naar mijn werk, hier nog geen sneeuw overigens.

Bosi als de treinen niet rijden dan weet je dat morgenochtend al wel hoor, hoef je neit eens op pad te gaan.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik neem aan dat ze bij de yoga wel weten wat wel en niet kan en ik ben natuurlijk ook al een tijdje niet intensief met mijn lichaam bezig geweest, dus ik ben ook stijf. zullen wel spieren zijn.

Ik denk dat ik ook wel vroeg ben hoor dientje, maar ik wilde liever niet tot het laatste moment wachten en dan niet weten wat er voor tekst op moet en zo. dus daarom al zo vroeg. heb ze echt sinds december uitgezocht en proefdrukken laten maken en ik heb ze vorige week besteld.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Leuke kaartjes dientje. En ik zag een buikfoto. Leuk! Die ga ik zo nog even bewonderen.
    Wij zijn al uit het kaartje.

Loeki: ja dat is ook zo, maar ik wil de lessen eigenlijk niet missen, :(

Tascha: ja ze weten natuurlijk ook wel wat ze doen. Ik moet er alleen niet aan denken om te rekken en te strekken nu.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    leuke kaarten dientje, ik heb die ook gezien, maar ze uiteindelijk niet gekozen. Maar ik vind ze nog steeds erg leuk.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, mijn regel is als de bussen/treinen niet rijden ga ik ook niet naar school, de leerlingen kunnen dan immers toch niet komen, zou dat op de NHL ook niet zo zijn? Weet dat er bij ons een keer college's afgelast zijn ivm slecht weer.

Deel Deze Pagina