Zo ben ik ook weer even. Dientje, die vlieger vind ik het leukste, uit welk boek komt tíe? Ik heb ém op internet nl. ook gezien maar weet niet of het precies dezelfde is. Wij moeten ook nog steeds kaartjes, binnenkort maar even boeken halen want op internet is het vaak moeilijk te zien. We zouden eerst een kaartje doen van een buikfoto met mn dochtertje erbij maar ik heb de foto's nog niet gekregen van mn vriendin wat ik zo zag zat er ook niet iets bij wat ik heel erg mooi vond. Mijn deur open laten staan zal me niet zo heel snel gebeuren, ik rij regelmatig weer terug om te checken of de deur wel dicht zit Pientje, op www.kieskeurig.nl kan je reviews lezen van babyfoons, misschien staat die van jou er ook wel tussen. Mn dochter vandaag weer ziek thuis, klaagde vannacht over buikpijn en vanmorgen over hoofdpijn, temp. opgenomen en was bijna 39 graden, dus maar thuis gehouden. Vanmorgen mn keukenkastjes, voorraadkast en koelkast uitgeruimd, spullen weggegooid en schoongemaakt (ik weet het, lekker eigenwijs als je zo'n last van je rug hebt ) Maar het voelt wel weer lekker opgeruimd allemaal
Ja zorra, opgeruimd staat netjes. Ik ga dat over een maand ongeveer ook doen. Loeki: volgens mij wonen bijna al mijn docenten in leeuwarden, tenminste die van morgen toevallig. Maar eentje daarvan is ook 30 weken zwanger ( een dag later uitgerekend) dus ik denk dat zij misschien wel voorzichtiger is.
Het is idd een heerlijk gevoel als alles weer schoon en netjes is! Over de kaartjes ik heb ze uit een boek van een kaartjes winkel bij mij in de buurt het is wel makkelijker om en kaartje uit een boek te kiezen vind ik. We moeten de boeken wel vandaag alweer terug brengen terwijl we ze gister hebben geleend dat is wel minder.
mijn moeder komt mij helpen met de grote schoonmaak. alles is wel netjes opgeruimd, maar het moet inderdaad een keer grondig schoon.
Ik pak nu elke week wat aan om op te ruimen en schoon te maken, dan hoef ik het alleen nog maar bij te houden en dan is het wanneer de baby komt hopelijk wat aan kant. Want op hulp van anderen reken ik maar niet op, en zo komt het ook wel klaar alleen wat langzamer Dat is wel snel dat je de boeken weer terug moet brengen Dientje, is altijd toch moeilijk om een keuze te maken en daar heb je toch wel even de tijd voor nodig.
Ik zei vanmorgen nog tegen mijn man, nu zit ik in de 8e maand en ben ik dus hoogzwanger "Waar laat je dat kind" was zijn reactie. Dientje, ik heb die vlieger ook bij onze VK zien hangen, vind het wel leuk, maar treintje is ook leuk.
goedemorgen Dientje de vlieger vind ik erg leuk! enje buik geweldig! Bosi gisteren hadden ze al aangegeven dat er vandaag minder treinen gingen dus ik denk dat je vanmiddag begin van de avond wel weet hoe de zaken er bij het OV voorstaan. Loeki gelukkig deed het minder zeer vandaag. Tascha lief zo'n vader die al bezig is met luiers, dat zie ik die vanmij echt niet doen. Zorra ik wil ook elke week nu iets opruimen, zodat het hele huis straks netjes is. morgenvroeg komt de stucadoor nog eenmuur stucen en dan kunnen we in de bijkeuken gaan witten (lees mijn man dus) Janne hier ook nog veel last van been, enorme spierpijn van de krampen. Hier is het wit buiten sinds 8 uur begon het te sneeuwen en nu ziet het er mooi uit maar hier zou vanmiddag de dooi al invallen dus ik denk dat vanavond alles weer weg is en het gaat regenen.
ik was ondertussen ook geboortekaartjes aan het kijken op het net, maar kom tussendoor elke keer even lezen, maar het is niet zo druk vandaag. Laatste dagen sowieso rustiger als anders, of lijkt dat maar zo?
Ik kijk ook steeds tussendoor, ben dus eigenlijk best veel hier, PC staat als ik thuis ben nl steeds aan.
Ach ja als je de hele dag zoals ik thuis bent en toch eigenlijk weinig soc. contacten hebt die zelf contact opnemen is dit wel een fijne manier om met mensen te kletsen.