April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Vandaag 32 weken zwanger, ik weet nog toen ik 12 weken was dat ik dat een mijlpaal vond en nu is het al 32 weken, uiteindelijk gaat het toch snel ondanks dat mijn dagen lang lijken omdat ik niet werk nu.

2. Niet meer actief

O die 1000 die worden wel gehaald hoor,let maar op als iedereen dadelijk de nesteldrang krijgt of dat daadwerkelijk iemand op het punt staat te bevallen nou dan gaat het hier los denk ik! :)

3. Niet meer actief

Zo nu ga ik me toch echt aankleden en was doen.
    Zorra voelt je dochter zich al wat beter, (ik lees ht zo wel anders blijf ik hier weer zitten hihihi)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goed zo Dizzy, weer een paar berichtjes erbij :)

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mn dochter ligt nu lekker in mn bed te slapen.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik kreeg telefoon vandaar dat ik even 2 berichtjes deed zodat jullie weten dat ik er wel ben ;)

Het gaat idd hard he Dizzy, helemaal als je voorbij die 30 weken bent, dan komt het allemaal erg dichtbij. Over 5 weken zou de kleine zich al kunnen aankondigen, klinkt helemaal zo snel :)

7. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    He he ik heb eindelijk de bon gekregen om de blije doos op te halen.
    Zal mijn buurman lief aankijken of die hem wil halen, die werkt toch in Alkmaar.
    Hier is geen sneeuwvlokje te bekennen hoor!
    En het ziet er ook niet erg naar uit dat het hier gaat sneeuwen, maar dat is niet zo erg, ik moet vanmiddag nog naar het consultatiebureau.

Wij laten de geboortekaartjes waarschijnlijk maken op www.kaartjeposten.nl
    Daar kun je zelf je kaartje ontwerpen, en ik wil er dan foto's van de baby opzetten, dat lijkt me wel grappig.

Onze verloskundigenpraktijk heeft trouwens een eigen website, en daar komen alle kindjes op (als je dat wilt tenminste) die onder hun begeleiding geboren worden. Onze oudste staat er ook op met foto's, en dan kunnen mensen er ook een felicitatie bijzetten...........zo'n gaaf idee!
    Hebben ze dat bij jullie ook misschien?
    Voor de nieuwsgierigen: www.vkdh.nl
    Onze zoon staat dan onder het kopje Babyparade en dan bij 4 Januari 2004.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oops...ben net wakker...was van plan de keuken te soppen,maar was diep in slaap gevallen op de bank.
    toen ik opstond zag ik ineens een witte tuin!

@Dientje,ik vind die vlieger het leukst! Mooie buik!
    Als het goed is,kan ik morgen een nieuwe camera gaan kopen,kan ik ook weer buikfoto's maken.

@Zorra,hoe gaat het nu met je dochtertje? Al wat beter?
    Ik had al op kieskeurig gekeken,maar deze stond er niet tussen.

Ik heb de laatste tijd ook regelmatig kramp in mijn kuiten,nog nooit van mijn leven gehad.
    Denk zelf omdat het komt omdat ik niet zoveel beweeg de laatste paar dagen,ben echt lui geweest.
    En het kan ook komen door een tekort aan kalk dacht ik.
    Onder gezondheid staan een paar tips voor rusteloze benen.

Ow ik wil trouwens zelf geboortekaartje maken,met foto's van de baby.
    Met PSP dan bewerken.
    En ik heb al een proefkaartje gemaakt voor achter de hand,voor het geval ik geen foto's kan maken of we in het ziekenhuis liggen ofzo.

Ik ga ff wakker worden en wat doen denk ik maar...heb alleen geen zin.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meiden, mijn mannetje is onverwachts thuis dus ik ga lekker zo met hem wandelen in de sneeuw. Ik spreek jullie vanavond wel weer.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wat een leuke site van je VK's Natanya, leuk al die foto's van bolle buiken en baby's. Klopt het dat je zoontje Cesaro heet? Dan weet ik dat ik naar de goede foto's heb gekeken :)

11. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nou wandel ze Tascha!
    Ik ga mijn zoontje maar even ophalen van het kinderdagverblijf.
    En ik heb het al zo koud brrrrrrr.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pientje, lekker hoor even slapen, die keuken kan wel wachten hoor.
    Mn dochter is net wakker geworden, voelt nog warmer aan dan vanmorgen dus de koorts zal wel weer aardig omhoog gegaan zijn. Ze wil graag naar school dus zegt elke keer dat ze weer beter is :) Maar mama weet wel beter ;)

Tascha veel plezier met wandelen!

Ik ga er ook weer vandoor, te lang gezeten dus mn rug gaat weer opspelen.

13. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ja Zorra, je hebt de goede bekeken!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    leuke site zeg, natanya26
    En wat een schatje.

Dizzy: ik hoop inderdaad dat ik vanavond weet of ik kan gaan. Mijn vriend heeft morgen vrij, en ik heb geen tentamens, dus ergens hoeft het niet.
    Ik wil alleen niet teveel missen.

Beterschap voor je dochter zorra,

Pientje: heerlijk even, slapen. Dat is soms even nodig.

Ik ga zo weer aan de studie. Dan kom ik weer in mijn pauze gezellig bij jullie kijken.

15. Niet meer actief

Natanya leuke foto's

pientje ik herken het een hoop plannen maar geen zin erin :)
    heb toch net me aangekleed en de was aan gezet. kan ik straks dragen en vanmiddag 2 machines strijken is dat tenminste gedaan. ga nu op pad voor de boodschappen het is nu niet meer aan het sneeuwen hier dus de straten zijn sneeuwvrij!

Over 2 maanden mag ik mij ook mama noemenZorra (mama weet wel beter) dat lijkt me leuk. nu benik mijn leven lang al dochter, zus, nichtje, vriendin en vrouw en straks een echte mama! ik kan daar nu al van genieten. ik merk dat ik de laatste week stukken vrolijker inmijn vel zit een beetje als vanouds. nu de energie en slaapritmes, en niet misselijk zijn nog en dan ben ik weer de oude :D

16. Niet meer actief

Goed zo Bosi, ik had dat ook toen ik nog studeerde, pauzes inlassen en daarna weer aan de slag ook discipline. Ik snap dat je niet te veel wilt missen aan de andere kant samen een dagje extra vrij klinkt ook aantrekkelijk he ;)

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Wow er komt 1 vlokje sneeuw per minuut voorbij dwarrelen!
    We gaan de slee uit de schuur halen :) rovl :)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zo begon het hier ook, 2 uur geleden. Ondertussen sneeuwt het aardig. Het blijft alleen nog niet goed liggen, vanwege alle zout. Maar geparkeerde auto's zijn al aardig wit.

19. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Het gaat al harder maar op straat blijft het nog niet erg liggen (en er is niet eens gestrooid)!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou hier nog geen vlok gehad hoor, laat ook nog maar even weg blijven, over 15 minuten mag ik naar huis.

Deel Deze Pagina