April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik denk dat je kleine dan gewoon aan het indalen is.

Nog steeds geen sneeuw hier :(

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ooooowh, hier meer sneeuw dan me lief is :evil:
    En ik moet de deur nog uit om boodschappen te doen...grrrr....
    Hopelijk houdt het zo een keer op, want ik durf geen auto te rijden als het sneeuwt.... :oops:

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK wil ook sneeuw :cry:

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *stuurt alle sneeuw naar Loeki toe* :)

Asjeblieft meid! Hier heb jij wat sneeuw :) ;)

5. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    :) bedankt Dizzy en minyaweth ook.
    Ik ben dus 30 april uitgerekend ik ben 15 kilo aangekomen tot nu toe..zwanger van eerste kind bm grootte geen idee en de ligging verandert nog denk ik ben nog in mijn 28 ste week.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je, ik zal het even melden als het gearriveerd is ;)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Inderdaad Dizzy, ik vind het ook behoorlijk vervelend dat je ineens van alles voelt waarvan je niet zeker weet wat het kan zijn.
    Een idee heb je wel, maar ja... deze dame wil altijd alles graag zeker weten.... :rolleyes: :)
    Indalen klinkt logisch. De zwangerschapsduur is er naar, en ik had van de week ook al van die vervelende steken in mijn schaamstreek en liezen.

8. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had vanavond eigelijk zwangerschapsgym 2de les ben gebeld door ze dat het niet doorgaat ivm weersonstandigheden er ligt hier ook een pak sneeuw:) ik moest vannochtend wel denken van als ik maar neit uitglij..

9. Niet meer actief

Loeki geniet maar van de sneeuw als hij nog komt want hier heeft het maar evengeduurd en nu is alles zo goed als weg :(
    als ik niet met de auto weg hoef dan is sneeuw erg leuk

Ojee ben uit het niets ineens weer aan het overgeven geslagen, zit lekker achter de PC whop kon nog net de wc halen :( voel me nu erg zielig hoor :cry:

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kan me er niets bij voorstellen, hier worden ook al dingen voor vanavond afgelast, maar er valt nog geen vlok :confused:

11. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Vanavond had ik eigelijk mijn 2de les zwangerschapscursus maar het is afgelast door weersomstandigheden..was al bang dat ik uit zou glijden:)

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het gatver dizzy..... :(
    Heb je misschien wat verkeerds gegeten?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Missy, dat moet niet hoor. Ik heb sinds ik thuis ben een echte sugarrush, cakejes, chocokoekjes, M&M's alles gaat er in :oops:

14. Niet meer actief

Ozzy halen jullie de les nog in dan, of vervalt die gewoon?
    ik ben klaar met de cursus samen bevallen krijg alleen nog herhalingslessen als ik wil. De eerste HH les is as zondag avond ipv maandag maar dat maakt mij niets uit. gaan we nog eens puffen oefenen. :eek:

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Voorzorgsmaatregelen noemen ze dat Loeki....... :)
    Mja, wel een beetje voorbarig idd :confused:

16. Niet meer actief

Nou had ik maar wat gegeten dan wist ik waarvan IK WAS ZO BLIJ DAT IK AL BIJNA 1,5 WEKEN NIET HAD OVERGEGEVEN BEGINT HET NU WEER :evil:
    Ik heb tntn 1 boterham vandaag op met ham en 2 glazen dubbeldrank waarvan er 1 dus weer in de wc ligt. baby helemaal weer van slag ocharme kleine was net gewend aan een rustige maag.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hou op! Je maakt me lekker... Ik moet nog boodschappen doen!

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ozzy ik had je al eerder welkom geheten ;) , maar nogmaals welkom bij ons gezellige klets clubje, je hebt elke dag aardig wat leesvoer hier. Wij moeten alleen nog een plankje schilderen en gordijnen uitzoeken en bestellen, voor de rest is alles klaar :D

Ayildizf, goed dat alles weer prima was bij de VK, daar doen we het voor!

Minyaweth, zouden heel goed indalingsweeen kunnen zijn, dan krijg je ook die menstruatie achtige krampen. Maar als ze regelmatig lijken te komen zou ik wel eerder aan de bel trekken. Ik heb me gisteren ook aardig druk gemaakt maar bij mij resulteerde dat in harde buiken.

Dizzy, ja om straks mama genoemd te worden is heel speciaal, ik snap het zelf dus ook niet als ouders ervoor kiezen om bij de voornaam genoemd te worden, iedereen natuurlijk zn eigen voorkeur maar ik vind papa en mama zo speciaal om te horen....Mn vriend noemt zn ouders altijd bij de naam en ik vind dat nog steeds wel apart dat hij ze nooit papa en mama heeft genoemd.(zn moeder wilde dat niet, zn vader had daar geen problemen mee maar is meegegaan met zn vrouw, maar als ik nu mn vriend roep dat zn vader hem even nodig heeft in bijv. de woonkamer dan zie ik mn schoonvader elke keer weer stralen dat ik vader zeg ipv bij zn voornaam, hij zou het dus denk ik wel erg leuk vinden om papa genoemd te worden) Ik vind het iig heerlijk als mn dochter mama zegt (soms mag het wel ietsjes minder op een dag :) )

Natanya succes bij het consultatiebureau, dat heb ik straks natuurlijk weer als de baby er is :D Helemaal niet bij stil gestaan....Ik vond het altijd wel leuk om te gaan, kijken of ze goed gegroeid was en hoe de ontwikkeling ging e.d. Ik heb zelf gelukkig niet echt veel gezeur gehad, maar hoorde dat wel in mn omgeving.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja nooit met een lege maag gaan shoppen hè.

20. Niet meer actief

Ik was dus idd 2 uur in slaap gevallen.

Gaaf he die sneeuw. vanavond als de kinderen buiten zijn , wil ik ook!

Dientje, aan mijn antwoord heb je niet veel. Ik vind ze allebei erg leuk.
    Wij hebben sinds de kerst al de kaartjes en tekst uitgezocht. En we hebben ze ook al gelijk besteld.

Mijn moeder en schoonmoeder komen ook over een maandje het huis een megabeurt geven.

Dizzy weet je dat wij een voordeel hebben? Wij kunnen dalijk als de kleine er is alleen maar meer slapen. De baby komt echt niet de hele nacht door. En nu liggen we wel vaak de hele nacht wakker. Dus voor ons wordt het dalijk weer bijna als vanouds.

Het is hier nog steeds superwit en het blijft liggen ook!

Minyaweth niet alle sneeuw naar het noorden ( loeki) sturen horen. Ook naar het zuiden hoor.

Dizzy ik ben ook weer misselijk hoor dus ik doe gezellig met je mee.

Deel Deze Pagina