April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:) :)
    Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

2. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Hallo April mama's,

Ik wil even zeggen dat ik jullie ga verlaten.
    Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen, want ik wil wel weten hoe het met jullie allemaal gaat.

Groetjes Gerda

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pff gerda meisje, heel veel sterkte met het verlies... ik denk aan jullie!

4. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoihoi...

Gerda : veel sterkte toegewenst.

Zorra :lekker dat je niet meer gaat werken kun je optimaal van je moederschap genieten.

Meliske :het zijn de zenuwen

Loekie :het zou mij wekelijks kunnen gebeuren daar ben ik het type wel naar.

Ik heb nog nix aan mijn werkgever verteld (over de zwangerschap )dat doe ik pas met 12 weken ofzo.

Tsja en al die gesprekken over mk's enzo op de buis naar aanleiding van Leontien v. Moorsel hebben mijn vriend erg onzeker gemaakt.

See you later... Iris

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    hoihoi...

Gerda : veel sterkte toegewenst.

Zorra :lekker dat je niet meer gaat werken kun je optimaal van je moederschap genieten.

Meliske :het zijn de zenuwen

Loekie :het zou mij wekelijks kunnen gebeuren daar ben ik het type wel naar.

Dizzy Mizzy : heerlijk dat je je beter voelt.

Ik heb nog nix aan mijn werkgever verteld (over de zwangerschap )dat doe ik pas met 12 weken ofzo.

Tsja en al die gesprekken over mk's enzo op de buis naar aanleiding van Leontien v. Moorsel hebben mijn vriend erg onzeker gemaakt.

See you later... Iris

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    * gerda wat erg....

* loeki tof daje kunt stoppen met werken hoop ergens dat het ook lukt bij mij...
    Ik moet stoppen met werken ergens in januari en dan ben ik thuis tot na de bavalling dan ga ik nog ouderschapsverlof nemen en dan erna denk ik tijdskrediet en ben nu samen aan het kijken met mijn vriend of ik in dat jaar geen onthaalmama zou kunnen worden en dus dan thuiswerkende mama wordt en zo altijd kindjes rond om mij heb want ik zie het echt niet zitten om terug te gaan naar mijn huidige werkplaats..mag er gewoon niet aan denken..
    Maja we zullen zeien zeker!!
    Annabel

7. Niet meer actief

Gerda, ik heb in jouw topic geschreven.

Ik wil het liefst stoppen met werken.
    Maar ik denk dat ik 1 dag blijf werken. zo blijf ik erin zeg maar.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik blijf als het goed gaat nog 2 dagen werken.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gerda veel sterkte en we hopen je snel weer terug te zien op het forum!

10. milou

milou Niet meer actief

ik ben net terug van het intake gesprek voor de combinatietest. stelt ook niks voor en dat hadden ze net zo goed gelijk met de echo kunnen doen...
    maar, ik vertelde over mijn grote onzekerheid, omdat mijn borsten niet meer gevoelig zijn en dat eigenlijk zo'n beetje mijn enige houvast was. dus of ze me niet kon geruststellen met een echo of zo.
    tja, die onzekerheid had iedereen natuurlijk, en het was een druk spreekuur. maar vervolgens zette ze het echo-apparaat aan en mocht ik snel even gaan liggen. echt een schat. ik heb haar heel erg bedankt hiervoor.
    de kleine had nog steeds een kloppend hartje, was onwijs gegroeid in een week en was druk aan het zwaaien naar ons. springlevend dus!
    de echo voor de combinatietest krijg ik 25 september en dan ben ik ook 12 weken. daarna wordt het tijd dat m'n buik een keer gaat groeien, zodat ik ook kan zien dat ik zwanger ben.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb me echo gehad en alles was goed!!!!! heb het hartje zien kloppen, wat een geweldig gezicht. die vrouw zei, tsjee wat beweegt ie veel! hihi.

foto's in me album, zijn nog niet echt duidelijk want heb er een foto van moeten maken, heb namelijk geen scanner, maar als ik ergens ben met een scanner, dan scan ik em effe in.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gerda, heel erg veel sterkte met het verlies.

Haha, stoppen met werken zal altijd wel een droom blijven, helaas ben ik hoofdkostwinner en ik zal gewoon door moeten, ik heb 6 maanden verlof, maar daarna moet ik er weer net zo hard tegen aan als daarvoor. Ik wil wel graag terug naar 80%, maar of dat financieel haalbaar is weet ik nog niet. Ik kan toevallig veel vakantie aan elkaar knopen en zo kom ik aan heel veel verlof, maar daarna moet ik weer gewoon 36 uur per week aan den arbeid.

Meliske, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad.

Vandaag op mijn werk toch ook maar het hoge woord er uit. ivm de schoolreis moest ik van mijn HA een of twee collega's op de hoogte brengen en dan moet ik steeds meer mensen vragen hun mond te houden, dus dan maar vertellen. Ben nu bijna 10 weken, maar blijf het erg griezelig vinden hoor.

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @milou wat aardig van je verloskundig dat ze toch even wilde kijken.

@meliske wat fijn om te horen dat er weer een is met een kloppend hartje!

@loeki wel vervelend dat je het moest vertellen maar is wel beter voor jou en de kleine toch.

Ik heb foto's van de echo in me album geplaats me scanner is helaas kapot dus heb ik maar een foto van de echo gemaakt :)

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    ff snel een berichtje:

Gerda, heel veel sterkte, ik hoop je weer heel snel zwanger op het forum te zien.

Milou: wat lief dat je even heel snel nog naar jullie baby mochten kijken, wat groeien ze snel in een week he?

Meliske: Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, wat schattig dat het al zo beweeglijk is. Zal straks nog wat worden als je ém gaat voelen schoppen, helemaal beurs ;)

15. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi Zorra, nog even terugkomend op jouw vraagje hoe het met het niet-roken gaat. Antwoord: geweldig, helemaal blij! Ben er helemaal vanaf. Vind het nu zelfs vies als andere mensen roken. Ook mijn vriend is sinds die tijd gestopt. Ben erg blij dat we op tijd gestopt zijn!
    Hoe is het met jou en je groeiende wondertje. Al wat zekerder en blijer nu het lekker doorgroeit? Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik echt mama ga worden en dat er een heus babytje groeit in mijn buik. Ben benieuwd wanneer dat gevoel gaat komen.
    groetjes en veel plezier met het babytje in je buik!

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    lieve meiden...

mijn vriendinnen vinden het beter als ik een tijdje stop met het bezoeken van deze site.
    zij vinden dat ik er hier veel te veel mee bezig ben en dat het me érg onzeker maakt.ze vinden dat ik meer op mijn éigen gevoel moet afgaan en niet teveel op dat van anderen.
    dus ik heb besloten, dat ik tot 13 weken geen forums als deze meer bezoek.
    iedereen een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toegewenst en ik spreek jullie later.

liefs irisje

17. Niet meer actief

@Gerda: Heel veel sterkte meid... Wat balen zeg!

@Irisje, Succes.

Zo mensen ik ben ziek pffff...
    Ik zit nu op m'n werk me af te vragen hoe ik de dag door ga komen. Ik heb koorts, ben ontzettend moe. Heb net heerlijk lopen over geven... Heb er gewoon rode wngen van. Helaas zitten we op het werk met zooon personeelstekort dat ziek melden geen optie is...

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Mo echt hoor ziek is ziek! Je kan toch niet met koorts aan het werk gaan! Je moet goed op jezelf passen hoor. Ik snap wel dat je je niet ziek wilt melden als er zo weinig personeel is maar daar moeten jij en je beeb niet het slachtoffer van worden. Ik zou de knoop doorhakken en naar huis gaan. Wie weet kan je wat werk mee naar huis nemen als compromis?

Minoes goed hoor van jullie!

Milou fijn dat je toch nog een echo kon krijgen, lief van je vk!

Meliske en Dientje mooie foto's hoor! Sterke beebjes!

Ik ga na de bevalling stoppen met werken. Hoe we het financieel rooien zien we dan wel weer. Ik heb altijd geroepen dat ik bleef werken maar nu het steeds meer werkelijkheid wordt voel ik heel sterk dat ik bij mn kindje wil blijven. En als het gaat kriebelen kan ik altijd nog voor een paar dagen werk zoeken. Er is altijd wel werk als je echt wilt.

Ik ben echt onwijs gaar maar ik moet straks toch de auto in. Ik moet naar Maarssen voor een cursus. Anderhalf uur rijden bah. Nou ja ik ga me maar even mooi maken en dan zie ik jullie van het weekend wel weer. Fijne dag!

19. Niet meer actief

@Harley, ik werk bij de brandweer, dus neem m'n werk liever niet mee naar huis! :)

Ik heb gezegd dat ik het tot 9 uur aankijk en dan ga ik... voel me zo naar bah! Veel succes in maarssen, je kan wel op de koffie komen! Is vlak bij mij!!

20. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi dames,

ik ben ook een april mama.
    ik ben op 16-04-2007 uitgerekend.
    heb al 2 echo`s gehad.
    de eerste met 5 weken, om te kijken hoever ik was,maar daar was niet veel op te zien,behalve een zwart zakje met een zwangerschapsring eromheen.
    de tweede echo heb ik vorige week vrijdag gehad en daar was een mooi kloppend hartje op te zien en een mooi beebje van 2 cm.
    ben nu razend blij en vol vertrouwen,dat alles goed komt.
    mijn vriend heeft al 2 kids,een jongen van 15 en een meisje van 13.
    ik zelf heb een zoon van 5,dus dat word een gezellige boel straks.
    hahahah.
    heb zelf gelukkig bijna nergens last van,behalve dikke buik(nu al),grotere borsten en af en toe extra moe,maar dat neem ik allemaal voor lief.
    wij hebben het iedereen al verteld en iedereen was erg blij,vooral onze kids.
    iedereen heel veel plezier toegewenst in deze leuke tijd.
    groetjes miranda

Deel Deze Pagina