April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik denk dat het gewoon verschoven wordt allemaal met een weekje nu het afgelast is

2. Niet meer actief

ben ik effe blij dat het eten al klaar is daar zou ik nu even niet aan moeten denken om dat te maken, hopelijk was het dit weer en kan ik straksgewoon wat eten of drinken.

Loeki normaal ben ik ook verslaafd aan m&m's dus die koop ik nauwelijks want die halen de avond dan echt niet. :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Harde buiken heb ik inderdaad ook flink last van gehad... Daarna ging het over in ongikrampen. Het houdt eigenlijk een beetje constant aan.... :(
    Is het verstandig om te bellen?

4. Niet meer actief

minyaweth als je echt ongerust bent altijd bellen beter 1 keer voor niks daneen keer te laat. en ze hebben niet voor niets bereikbaarheidsdienst. dankun je beter nu bellen dan vannacht.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Als jij je er druk om maakt zou ik dat zeker doen Minyaweth, ze zitten ervoor en mijn gyn. zegt altijd dat ik moet bellen als ik maar even twijfel over iets, dus gewoon doen hoor.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    One 'flinke sneeuwbui' coming up! :)

7. Niet meer actief

Op de folder van onze vk staat beter 1x teveel dan te weinig. Dus gewoon bellen.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Harde buiken voel ik niet, daar is alles te gespannen voor helaas.

Ja die M&M's zijn een hele verkeerde. Ik weet ook nog niet wat we gaan eten vanavond.Heb helemaal geen zin om te koken, maar we hebben dinsdag al frietjes gehad dus moet nu iets anders verzinnen.

9. Niet meer actief

Thanks, ik wacht erop.

Ik wil vanavond nog even lekker buiten spelen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, de sneeuw is gearriveerd :)

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy, vervelend trouwens dat je weer overgegeven hebt, Zou een cracker of beschuitje je maag misschien wat tot rust krijgen?

12. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    meiden ik ga ervan door toedelsss:)

13. Niet meer actief

Bami een idee heb ik dus net gemaakt, lekker makkelijk en voor 2 dagen, dus morgen of zaterdag hoef ik dan niets te doen.

Hier schijnt lekker de zon :D het zonnige zuiden ik geloof niet dat die sneeuwbui van jou Minyaweth mij nog gaat bereiken in limburg :)

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik maak me eigenlijk niet echt zorgen ofzo, maar begin me nu wel af te vragen of dit normaal is....
    Ik voel me altijd zo'n doos als ik moet bellen... altijd bang dat ik ze 'lastig val' omdat je altijd zult zien dat het om uiteindelijk helemaal niks gaat... :( Heb vorige week pas voor de eerste keer gebeld, en ik was zo zenuwachtig dat ik met trillende stem aan de telefoon hing.... :rolleyes: :oops: :)

15. Niet meer actief

Ik ga zo maar weer een crackertje eten, dacht dat ikeer net vanaf was. Ik rook vanochtend ook al weer meer geuren dan laatste week dus de voorbode was er al :(

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Geniet ervan! :)

Zal het ook zo spoedig bij jou arriveren Janne? ;) :)

17. Niet meer actief

Ik kon het zelf geschreven hebben maar toch vind ik dat je het zelf niet kan inschatten en ja idd 90% van onze tel zal in de ogen van de Vk wel niet dringend zijn maar dat weten wij niet te beoordelen. en stel er is wel wat!
    Meid gewoon even bellen anders houd het je nog de hele avond /nacht bezig en daar voel je je niet rustiger of beter door.

18. Niet meer actief

magische krachten in het spel hier :confused:

19. Niet meer actief

Maar ik woon in het zuiden?

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    I know, maar ik heb ook wat sneeuw jou kant opgestuurd... :)

Deel Deze Pagina