Bee, die keer dat ik buikpijn had en belde vonden ze het ook wat overdreven en kijk waar ik nu in beland ben.
Er zit nog wel sneeuw in de lucht, dat zie ik. Maar er valt nog geen vlokje nu. Mss dalijk weer, ik hoop het.
Laat ze het lekker overdreven vinden. Als jij er door gerustgesteld wordt, dan moet je gewoon bellen.
Hier ligt ook nog veel sneeuw mooi gezicht. Heel veel ouders kwamen met de slee naar school. @Dizzy,ow jakkie weer gespuugd voel je je nou wel beter? Ik had vanochtend trouwens ook van die pijnlijke "weeën" met harde buik. Moest echt ff weg puffen en dacht...ow ooooowwww straks als het echte weeën zijn,duren ze langer,komen ze vaker en doen ze nog meer pijn dat overleef ik niet Voelt bij mij alleen niet als menstruatiekramp,dit was net ff iets heftiger. Maar of het indalingsweeën zijn? Hoop het niet want het koppie ligt geloof ik nog boven? Weet iemand hoe dat zit? Kunnen ze de baby dan nog draaien als het in stuit al is ingedaald?
brrrrrrrr wat is het koud zeg. Kom net terug van de fysio en ik moet dus echt een bekkenband gaan halen zegt ze. Ook al hoef ik nog maar 7 weken, zo houdt ik het niet vol zegt ze. Hmmm dan zit er niets anders op denk ik. Gisteren ook weer naar de yoga geweest waarvan ik gebroken terug kwam, dus dat was mijn laatste les. Het is beter als ik niet meer ga en mijn krachten ga sparn volgens de fysio. Ook moet ik verplicht elk uur een kwartiertje gaan liggen En ik mag niet langer dan een kwartier achter elkaar zitten/staan/lopen. Gezellig wat een leuk vooruitzicht bleh. Sorry voor mijn geklaag, maar ik ben even helemaal van mijn roze wolk af gedonderd. Op deze manier gaan die 7 weken een eeuwigheid duren. Maar ja straks heb ik wel een lief klein wondertje erbij Ik ga weer even van positie veranderen doeggg
Ja pientje dat dacht ik dus ook van het weekend, shit als echte weeen nog meer pijn doen.. nou ja maar niet te veel over nadenken het komt toch zoals het komt. Ik voel me nu megamisselijk ale: maar ja niets aan te doen denk ik. Volgens mij kunnen ze de baby dan proberen te draaien met eensoort massage alleen voelt dat blijkbaar niet zo fijn voor de moeder.
Ik ben geen deskundige Pientje, maar het LIJKT mij dat als een kindje in stuit indaald het een stuk lastiger word om een draaipoging te doen. Vervelend trouwens dat het zo pijnlijk is voor je. Hier trappelt de kleine vrolijk door en blijven de ongikrampen aanhouden. Toch kijk ik het nog even aan voordat ik bel.... Kan je vruchtwater trouwens aan de buitenkant horen klotsen?
ik wil de quinny speedy xs...en ik heb een aquablauw kamertje met een witte kroonluchter en verder ook alle meubels wit.......... SO CUTE lime is ook mooi...... en wat betreft winny the pooh... kwam gisteravond mijn man thuis met zo'n winny the pooh knuffel die een ballon vast houdt met daarop I LOVE YOU.........ik vond het zo lief maar ik hou helemaal niet van WTP
Ach PDRM wat vervelend. Ja, dan mag ik eigenlijk niet eens klagen ik kan toch een groot deel van mijn dagelijkse bezigheden nog goed doen. Wel steeds iets minder, maar toch. Voel me de laatste tijdook een stuk beter en positiever over alles, zou dat dan toch de acu zijn die dat doet, of zit het tussen de oren. Met mijn fyio overlegd en tot de conclusie gekomen dat pcm niet helpt, wat ik nu vooral heb is kramp en een brandend gevoel in mijn bekken en daar helpt pcm niet tegen, dus gewoon positief blijven daar heb ik meer aan.
Ojee PRDM dat zit niet mee, en idd kan me voorstellen dat je dit balen vind. lukt dat allemaal wel met de andere kindjes je huishouden en zo doen, of moetje hulp inschakelen. sterkte en zo'n band geeft wel verlichting, kennis vanmij heeft hem gehad en die had er veel baat bij.
hmm ja dat heb ik ook gelezen dat dat draaien pijn doet. Maar ik weet nog niet of ik zo'n draaipoging zou doen. Alleen als ik een echo krijg enzo om te zien hoe de navelstreng ligt,zou ik het nog overwegen. Maarja laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen,spreek elke avond maar mijn kind streng toe dat ie ff moet gaan draaien Jennifer draaide rond de 34 weken maar bij haar kreeg ik pas nadat ze gedraaid was van die pijnlijke indalingsweeën. Sjonge PDRM,wat heftig zeg! Krijg je wel veel hulp om je heen?
PRDM , gatver zeg Hopelijk geeft de band je wat verlichting en kom je dagen een beetje door.... Lijkt mij ook dat het op deze manier een eeuwigheid gaat duren
ayyildiff wat lief van je man, dan kun je toch moeilijk zijn hart breken he dan maar uit liefde WTP toch leuk vinden. Ik ben net lekker lomp bezig geweest vingers gestoten aan wasmachine nu worden ze dik en blauw, ziet er niet zo fijn uit. typen begint wat te irriteren merk ik
Nou Missy, hoe krijg je dat nou voor elkaar ](*,) Ik hoop ook dat mijn man nietmet WTP thuis komt, heb daar idd ook niets mee, we hebben wel veel Nijntje gekregen, ben ik geen grote fan van hoor, maar leuker dan WTP vind ik.