April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat is moxa-therapie?
    Moxa-therapie is een onderdeel van acupunctuur en de Traditionele Chinese Geneeskunde. Het is een behandeling met een moxastick van een acupunctuurpunt op het lichaam. Een moxastick heeft veel weg van een grote sigaar. Als je hem aansteekt, verspreidt hij over het acupunctuurpunt een intense warmtestraling die erg aangenaam is en absoluut niet pijnlijk.

Moxa-therapie wordt niet alleen toegepast bij vrouwen met een baby in stuitligging; bij diverse acupunctuur behandelingen worden goede resultaten bereikt door moxa-therapie.

Het woord ‘moxa’ is afgeleid van het Japanse woord Mo Cu San, wat bijvoetkruid of artemisia vulgaris betekent. Bijvoetkruid is het hoofdbestanddeel van de moxastick.

voor de liefhebber :D

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    oke ik ga nu ff gauw verder met het gasfornuis schoonmaken,dan ben ik op tijd voor ATWT en dan lekker pizza bestellen...mjam mjam...

3. Niet meer actief

Oke dan neem ik straks nog een dropje met een goed gevoel, maagzuur hebik gelukkig (nog) niet :)

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    *wacht nog steeds op mijn vader* .....

Verdorie, mis ik ATWT ook nog... Gisteren ook al niet gezien! :evil:
    Hoe is het afgelopen met Jeniffer? Die is toch gevallen?

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja eigenlijk is ze niet echt gevallen en was het alsof,maar zo leek het voor de anderen alsof Craig haar had geduwd en nu krijgt hij een straatverbod,dus was eigenlijk in scene gezet.

6. Niet meer actief

AHa meer ATWT fans, kijknu elke dag ivm thuiszitten.

Ik heb vandaag ook nog voor mijn lieverd een short gekocht, ben benieuwd of hij hem leuk vind, normaal koopt hij alles zelf maar underwear mag ik ook af en toe kopen. :p

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Was het dus tóch wel alsof!
    Ik wist dat ze een plannetje aan het smeden waren, maar ik dacht dat Jen echt viel.... :( Bah, de haren gaan we overeind staan van die Craig.... :)

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    Kom vlug even peiepn want veel tijd heb ik niet straks komt dj om naar de zaal te gaan en dan om 20 uur komt ceremoniemeester de dag overlopen.
    En ben zo moe, eerst naar de kapper geweest en dan heb ik vandaag beke teveel willen poesten denk ik k heb al het stof afgedaan keuken aangerecht alles ervan en herschikt en zelf geent ijd gehad om er bij stil te staan dat ik de kleinne nog niet gevoeld heb vandaag, kga toch even rustig moeten wordn denk ik! Ben eigenlijk wel kwaad op mezelf maar ergens kan ik er toch niet aan doen. aLS ie niet in actie schiet toch even gyn bellen.

Tot later
    Annabel

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :cry: ze bezorgen geen pizza's het is te glad en heb zo'n hongerrrrr :cry:
    Duurt nog wel ff voordat mijn man (functioneringsgesprek)er is en kan gaan halen...en had zo'n trek in pizza...

10. Niet meer actief

Annabel rustig aan denk aan je zelf, alles loopt wel los voor de bruiloft, neem nou echt je rust anders krijg je zo'n opdoffer straks. [-X
    En niet geheel onbelangrijk wens ik je natuurlijk een prachtige dag toe, die alle liefde van de wereld inhoudt en je een heel mooie start van het huwelijk is. Ik weet nl niet of je nog online gaat voor het grote moment dus bij deze, dikke knuffel en geniet met volle teugen.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was even weggedommeld dames, wat heb ik gemist?

Acupunctuur leek mij ook helemaal niets, ik word al onpasselijk als ik naalden op tv zie,maar als je niets anders meer kunt wil je wel en ik kijk gewoon niet naar de naalden, ze weet dat ik daar niet tegen kan en de prikjes vallen heel erg mee hoor.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat kan niet, want die heb ik al :D

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ONmogelijk dat is de mijne :)

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    die van mij is het in ieder geval niet :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :( Jammer Pientje, maar de liefste papa's moeten nog komen hoor, want als mijn man straks papa is wordt ie vast de liefste ;)

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ach jammer,valt mee,ben niet anders gewend.
    Maar mijn man is wel een heeeeeeeeeeele lieve papa :D

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, wat vervelend dat je nou toch weer misselijk bent. Net nu het wat beter leek te gaan....

PRDM, je krijgt het wel voor je kiezen meid. Ik hoop dat je genoeg hulptroepen hebt. Sterkte hoor!

Pientje, is je man al thuis? Ik hoop dat je ondertussen lekker aan de pizza zit.

De sneeuw is hier niet zo erg als voorspeld gelukkig. Het is wel een beetje wit, maar het regende net ook alweer toen ik OP DE FIETS naar huis ging :(

Voor mij ook geen polonaise aan m'n lijf. Geen naalden, of het moet echt noodzakelijk zijn....

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    NU mag je je banner veranderen Jopie :)

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee heb nog niks van manlief gehoord.
    Hij had om 17.00 het gesprek en heb hem een sms gestuurd of hij me wou bellen als ie klaar is.
    Ik heb ondertussen maar spare ribs besteld,terwijl ik nog steeds trek heb in pizza,maar anders wordt het te laat!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga wat klaar maken, manlief neemt genoegne met een broodje ei.

Deel Deze Pagina