April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Annabel, alvast de allermooiste dag gewenst! Probeer nog een beetje uit te rusten, dan kan je meer genieten. Heel veel geluk en liefde samen!

Pientje, je kleine heeft toch nog tijd om te draaien, of vergis ik me daarin?

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja alle tijd nog en dat gaat de baby ook braaf doen :)
    Maar ik vroeg het me af als de baby indaalt terwijl die nog in stuit ligt?

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb ik gedaan! :)

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, eetze!

Pientje, aha, het was dus meer een "wat als".
    Komen ze spareribs wel bezorgen en pizza niet? Wat flauw. Ik heb ook liever pizza :p

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb zel nergens zin in, ja net een blikje mandarijntjes gegeten en ik kan er nog wel eetje op, heb ineens zo'n zin in fruit, ga zo 2 grapefruits soldaat maken denk ik.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Beter fruit dan snoep! Ik eet bijna elke dag grapefruit. Rode dan wel, natuurlijk. Vind ze zo lekker!

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    meiden jullie mogen mij niet zo plagen met het schrijven oevr drop en chips hoor. Heb ik al een tijdje trek in en ik mag het dus niet. Op dit moment eet ik nisk wat echt zout is en voeg ik nergens zout aan toe. Ik heb gelukkig vleeskruiden zonder zout ontdekt, dus mijn vlees krijgt weer een smaakje.

Sneeuw is hier ook alweer een tijdje gestopt en de straten worden inderdaad alweer grijs en het wordt ook vies. Het is niet te hopen dsat het hier flink gaat vriezen, want dan wordt het hier heel erg glad. Mannetje is morgen misschien ook nog thuis, dus dat is heel gezellig.

op 29 februari komt de babykamer, Jippie :)

verder weet ik het even niet meer.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja lekker hè, heb nog wel 2 croissantjes gegeten en verder dus lekker 2 rode grapefruits, zo nog een beetje gele vla tegen het maagzuur.

Hé dames, ik zit met een klein probleempje, ik voel me eigenlijk met de dag minder zwanger. Ik ben bang dat mijn nuchterheid doorslaat naar onverschilligheid en dat moet natuurlijk niet. Ik voel mijn kleine meid weer goed hoor, maar toch ... als ik andere vrouwen zie bij mijn zw-gym en zo, dan ben ik eigenlijk helemaal niet zo zwanger. Als ik bij de VK zit zie ik mooie bolle buiken en dan vraag ik me af... hoever zou ze zijn? Of ik zie een bollebuik uit de kamer komen en dan een afspraak maken voor over 4 weken ... die is nog geen 6 maanden ... denk ik dan. Dat soort negatieve en sombere gedachten gaan steeds vaker door me heen. Op school vandaag ook ... niet dat mijn collega's negatief zijn hoor, ze zijn echt heel meelevend, maar toch ... ze vinden me soms wel een beetje te zielig. Snapt iemand dit nog. Ik ben niet zielig ik zit met een vervelend en ingewikkeld probleem, maar ik ben NIET ZIELIG :evil: .

Sorry moest er even uit.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :confused: moet je daar tot 2008 op wachten ? :confused:

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    hihi, het is idd volgend jaar pas schrikkeljaar.

Loeki, Het lijkt me ook erg moeilijk voor je, maar aan medelijden heb je niks natuurlijk. Nog even doorzetten en dat weet je weer waar je het allemaal voor hebt gedaan!

Ik ben druk geweest en ik voel me 85 :( Ik ga even lekker in bad.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat je de 28e bedoelt Tascha, of 1 maart.

geniet van je bad Jopie.

12. Niet meer actief

Hoi meiden! Jeetje wat is er een boel gekletst vandaag...
    Kan iemand mij een update doen?

Loeki, ik denk dat je het gewoon een beetje zat begint te worden dta het bij jou anders gaat dan anders...
    Enne, ik vind je ook niet zielig hoor! Ik vind het wel vervelend voor je dat je zo'n pijn hebt. Maar dat is niet iemand zielig vinden!

Nou, mn schoonzus is vanmorgen bevallen. Ze konden niet zien wat het was... Kindje is nu voor onderzoek weg en daarna wordt het anoniem gecremeerd. Ze zijn zo sterk en nuchter. brr gewoon eng. Mn schoonzus maakt het verder goed.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik bedoel dan zelfs de 27e loeki.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Update samenvatting:

- blablabla
    - sneeuw
    - blablabla
    - avondeten
    - indalingsweeën
    - draaipogingen
    - overgeven
    - blablabla

15. Niet meer actief

oke! Niet veel gemist dus! Dat scheelt!

Zijn jullie ook weer misselijk van het eten? Net als in het begin? Ik moet echt minder gaan eten. Ben de hele avond misselijk tegenwoordig! (of loop ik nu achter de feiten aan en moet ik toch ff een stukje gaan lezen?)

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nee ik ben helemaal niet misselijk meer. Ik heb wel dat het maagzuur brand in mijn slokdarm, maar nog niet echt het zuur.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dizzy Missy had weer overgegeven, de rest van ons is volgens mij niet misselijk, heb wel enorm last van maagzuur.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn fysio zegt dat er aan mijn incontinentie niets te doen is, ik doe oefeningen en daar moet ik het mee doen. Na de bevalling gaat het snel weer over zegt ze, het komt gewoon door mijn buikspieren.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    heb ie dat er ook nog bij, jou blijft ook niks bespaard he?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach, gewoon Tena gebruiken en dan overleef ik het ook wel weer. het is neit anders. :(

Deel Deze Pagina