April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi oempje gelukkig gaat het met jou ook goed dus. Hier geen schokkende dingen meer geweest de laatste week dacht ik. Iedereen heeft zo zijn eigen kwaaltjes en sommigen gaan gewoonweg super.
    :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oempje, het maakt echt niet uit of je hier dagelijks bent of eens in de week, iedereen mag meekletsen.

Ja echt zwaarder wordt mijn buikje niet, ik draag het zo dicht bij me dat ik nog steeds mijn voeten kan zien als ik rechtop sta. De kleine drukt wel in mijn organen, waardoor ik last heb van maagzuur en incontinentie :(

3. Niet meer actief

Loeki ik zou ook gaan aftellen hoor als ik nog werkte ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon geen energie meer inhet werk wil stoppen maar in jezelf en gewoon lekker vrij zijn. Ik zal ook blij zijn als mijn verlof officieel begint, voel ik me misschien wat minder een zieke :)

4. Niet meer actief

Ik dus direct opgestaan en jawel allebei de voeten vol in beeld hihihi

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat gevoel heb ik ook hoor, ben echt aan het verlof toe, nu zijn het zulke gebroken dagen, 4 dagen van 11 tot 14 uur. Ongeveer.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wacht maar Missy,die gaan vanzelf verdwijnen ;)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dames ik ga me opmaken voor 2 uurtjes werk en dan is het weekend, morgen al weer 31 weken, wat vliegt de tijd hè.

8. Niet meer actief

Ik voel de kleine erg bewegen en omdat de baby volgens mij geen plaats heeft voel ik het erg vaak, ergens wel fijn die bevestiging, maar ook steeds tegen mijn maag lijkt het wel en dat zat al niet zo lekker.

9. Niet meer actief

Loeki werk ze en idd 31 weken klinkt al geweldig :)
    fijne dag en tot later :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Missy en dat zal nog wel veel meer worden ;)

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ja maagzuur heb ik ook last van, beetje opgezwollen voeten. Ja de bewegingen voel je best sterk nu, soms voel je een beweging en dan zie je je buik op en neer gaan, vind t wel grappig. En soms voel je t hoofdje echt tegen je blaas of echt beneden zeg maar drukken.

12. Niet meer actief

Ja de buik gaat vaker op en neer :)

13. Niet meer actief

Is rustig hier, ben ook maar even verder aan het werken tot later!

14. Niet meer actief

Ik ben er weer. Alles verloopt toch sneller dan gedacht.

Ik heb het gewoon heel erg druk vandaag en van het weekend, dus ik dacht dat ik pas maandag weer zou komen.
    maar ja ik kan niet zonder jullie.

Dizzy, dat vroeg ik me dus ook af. Maar volgens mij blijven de hcg's gelijk. Ik weet ook niet waarom ik nu weer opeens misselijk ben. Mijn oma schijnt het zelfs tijdens de bevalling nog gehad te hebben. Overgeven en persen gelijk, lijkt me toch wel erg lastig.

Loeki, ik had het vorig weekend dat ik er helemaal doorheen zat. Gewoon een chronisch slaaptekort en teveel pijn. Maar... ik weet waar ik het voor doe en daar heb ik echt alles voor over.
    Met de dag ga ik meer van dit kindje houden.

15. Niet meer actief

:) :) Ik ook al een maand of 7

16. Niet meer actief

Voeten? Waar zitten die? Die zie ik echt al lang niet meer.

17. Niet meer actief

Zielige ik, ik ben weer helemaal alleen hier.

18. Niet meer actief

goedemorgen dames!

Janne en Jopie, ik vond t ook erg raar dat ze niet konden zien wat t is. Ik vond het ook erg raar dat het kindje pas 8 cm was. Ze was toch 17 weken zwanger. Voor die anonieme crematie hebben ze zelf gekozen. Ze wil er niks meer mee te maken hebben. Ze hebben wel foto's gemaakt en een rolletje meegekregen, dus als ze ooit spijt krijgt, heeft ze die foto's nog...

En waar is die sneeuw nou?

19. Niet meer actief

8 cm? Dan is het kindje net 13 weken geworden.

20. Niet meer actief

Ja, dat dacht ik ook.
    Maar de artsen hadden gezegd dat ze niks geks aan het kindje konden zien.

Ik snap het ook niet, maar ja, ik ga dat niet allemaal aan ze vragen. Dat lijkt me pas echt pijnlijk!

En wat ook zo gek is, trouwens, is dat ze vorige week nog een hartslag hoorden!

Het is een raadsel...

Deel Deze Pagina