ja janne hier is het roze voor j en blauw voor meisje maar ik vind het omgekeerd toch logischer hoor Allé kga me klaarmaken moet nog enkele boodschappen doen en dan om 15u kids van school halen en dan alles klaarzetten voor deze avond, gelukkig komen mijn ouders helpen. Het zal tot morgen ofzo zijn, goed weekend aan iedereen, tot later, Annabel
die heb ik ook al klaar liggen, zo lief. Wel jammer dat ik 1 van de twee niet kan gaan gebruiken hihihihi. En even terugkomend op gisteren, nee ik heb geen hulp Helaas heb ik geen zorgzame familie, je moet hier maar voor jezelf zorgen. Ik wou toch tenslotte een kind dan moet ik er ook maar zelf voor opdraaien. Dat was ook toen ik in het ziekenhuis lag. Mijn man moest toen vrij nemen want mijn moeder wou niet even voor de kinderen komen zorgen. Maar ja daar ben ik inmiddels al wel aan gewend. En ik moet nog een maand werken ongeveer........Ik vind het een beetje lullig om voor die laatste paar weken tegen de ouders en het bureau te zeggen zoek maar even een andere gastouder. Dat is zo zielig voor het kind zelf... En op zich is het best te doen, ik til hem alleen nog maar in en uit zijn bed. Verder doet hij zoveel mogelijk zelf. En met kroelen komt hij op mijn schoot geklommen, dus dat scheelt ook. Ik ga nu weer even naar de wc en op de bank zitten, want de stoel doet zeer. doeggg
nou prdm, dat is ook niet leuk! Familie ben je toch juist om elkaar te steunen enzo... Wanneer ga je met verlof, 1 maart? En ik had trouwens verwacht wel wat slingers enzo op marktplaats te vinden, idd van mensen die alles dubbel hebben, maar dat valt best tegen!
PRDM kom maar vaak hier kletsen hoor, vervelend maar niet iedereen heeft een behulpzame familie he, ik zit ook al 6 maandenthuis en alleen mijn man heeft tnt tijd gemaakt om mij te helpen.
gewoon wachten tot een ander het erop zet, ik ben er nu na maanden inmiddels welaan gewend en eigen mee geworden. de truck zit hem erin om de meest recente lijst te quoten anders gaan gegevens van anderen weer verloren.
Ik ben er even snel, want ik ben nu op school. Maar ik heb in elk geval, 1 tentamen van de 2 die ik heb gemaakt, gehaald! Ik hoor straks waarschijnlijk of de tweede ook is gehaald of niet.
hihihi is nog steeds een heks je had haar rotkop moeten zien toen ik haar vertelde dat ik deze zoon een arabische naam ipv een Turkse naam ging geven (ivm mijn arabische kant van de familie) wat een smoel kan dat mens trekken zeg BAH..... ik ga nog even lekker door met haar treiteren en met jou alles oke Mo666?
Tja van je familie moet je het hebben zeggen ze dan. Een tijdje geleden las ik ook een hele goede uitspraak; God gaf ons familie, goddank mogen we zelf onze vrienden uitkiezen. En tja we zijn op dezelfde dag uitgerekend anders kon je misschien mijn andere slingers overnemen mocht het nodig zijn. Ik verwacht alle blauwe over te houden hihihi. Maar op zich zijn ze nieuw zo duur nog niet. Ik heb voor zowel een jongen als een meisje 10 euro uitgegeven. En dan heb ik een slinger, ballonen en een grote ballon. O,ja in mijn kraampakket zaten ook nog slingers dus........ Jaja die heb ik afgelopen maandag ook eindelijk gekregen! Iemand enig idee waar je een goedkope bekkenband kunt kopen? Want om nou een nieuwe te kopen voor die paar weken......Maar de fysio raadde het wel aan. Weer een rib uit het lijf, ik houd geen ribben over zo. Oeffff ik voel mijn stuitje weer, dus ik maak weer even een wandelingetje terug naar de bank. O,ja met verlof pas 8 maart........Maar er zitten een paar vrije dagen tussen ivm carnaval. doeggggg
Mijn man vaart nu tijdelijk zonder kok (grrrrr ) Krijg ik net een mailtje hoe je saucijzenbroodjes moet maken, kan hij dat ook eens proberen. Ze zijn namelijk erg culinair bezig zonder kok. Wie had dat gedacht. Ik lach me slap!
Haha jopie! Wat grappig! Mijn vader heeft ook een keer zelf geprobeerd te koken. Resultaat: keukenbrand en uit eten! Laat ze maar voorzichtig doen op die boot hihi prdm: ik ga toch maar slingers kopen. ik ben zo in de weer met die hormonen dat ik NU alles in huis wil hebben. (ben tenslotte ook al over 7 weken uitgerekend) Weet trouwens niet waar je zo'n bekkenband goedkoop kan kopen, ik heb er 1 geleend gehad van de fysio, maar het hielp mij niks.. Ik heb wel zo'n geval van de prenatal, hielp ook niks... (mag je wel overnemen/ lenen trouwens) Heb dus net die ooievaar gekocht, zegt mn man: NEEEEEE dat vind ik wel zooooooo stom. hahaha ik zeg, nou ik heb m al besteld hoor! Hij: ach ja. t is ook jouw feestje! hihi Ik heb trouwens ook mn kraampakket deze week ontvangen! Zat een superleuke luiertas bij van Nijntje! Enne Ayyildizf: Nou, mijn schoonouders zijn nu met vakantie, komen volgende week pas weer terug! Moet zeggen dat het echt een stuk beter gaat! Alleen mn schoonvader. Je zou m wat aandoen. Maar goed, t is overal wel wat.
SAMENVATTING! Ben ik weer dames, ja als moeders van huis is ... hier komt altijd weer het verhaal van mijn schoonvader op als het gaat om (het niet kunnen) koken. Toen mijn schoonmoeder met K in het ziekenhuis lag moest ijn schoonvader voor het eerst in zijn leven koken voor hem en mijn man (was toen 10 jaar). Dus broodjes knakworst op het menu. Wist die man veel hoe je knakworstjes klaar moest maken ... resultaat ... hij deed ze in de frituurpan Ik was er niet bij, maar kan me iets voorstellen bij het resultaat, waarschijnlijk vet door de hele keuken ... knakworstjes die niet te eten waren en een verhaal dat hem nu al bijna 20 jaar achtervolgd Ze zeggen dat vrouwen koken om je de voeden en mannen koken om indruk je maken en ik moet zeggen dat dat wel klopt. Mijn moeder kookte thuis altijd en mijn vader kookte alleen op speciale dagen, zoals kerst, verjaardagen, enz. Bij ons is het nu ook zo dat ik meestal kook en mijn man kookt als we bezoek krijgen en dan maakt hij ook wel de heerlijkste dingen, maar vraag hem niet om stampot zuurkool te maken Dat komt namelijk nooit goed.
Hallo We hebben gisteren de meubeltjes opgehaald en die zitten nu al in het kamertje, we hebben toch maar niet geverfd want de klkleur die op de muren is kan er nog wel mee door. Verder moeten we alleen nog een matrasje kopen, klamboe,lakentjes enz De kleertjes zitten wel al lekker gewassen in de kast dus dat is ook al gedaan, verder hebben we gister ook de geboortekartjes besteld dus het schiet l aardig op \/ @Jantina Welkom @Janne Fijn weekend! @Mo dat is idd wel raar dat het kindje pas 8cm was. @Bosi wat goed dat je je tentamens hebt gehaald! @Jopie Hahaha dat is idd wel grappig ik hoop dat het allemaal goed gaat met de saucijzenbroodjes. @Loeki Wow knakworstjes in de frituurpan
Loeki ik heb de foto's in mn album geplaatst, let niet op de labels op de knuffels en de troep on het bedje hoor
ayyildizf dit gaat helaas over een kindje van de schoonzus van mo666 die heeft gisteren een bevalling gehad vaneenkindje van 17 weken oud, waar het dus is misgegaan. Loeki samenvatting blablabla denk ik (ook geen idee verder) Jopie dadelijk komt je man terug en is hij 20 kg dikker ivm alleen maar snacken Bosi proficiat, goed gedaan meisje Dientje leuk hoor! Ik ben blij babyfoon is net bezorgd, stucadoors net de deur uit, PC opgeschoond en nu lekker niets, ja halve huis is vies door stucen maar dat doet manlie fstraks poetsen kanik toch echt niet aan beginnen schrobben ed.