Zorra ben je vandaag online, ik wil even weten hoe je je voelt, en of je nog wat van je ouders hebt gehoord?
Hij is donkerblauw met gele sterren (babywalz). Mijn energie is aardig op, ik moest het 5e uur plotseling invallen voor een collega die om onbekende reden niet op kwam dagen, ik moest daar een aantal herkansingen afnemen, maar de juiste toetsen waren er niet en de leerlingen waren niet op de hoogte, enz. enz. en ik had een kippenhok vol leerlingen
Ik ben er weer vandoor boodschappen doen en andere belangrijke zaken zoals thee drinken bij vriendin.
O lekker dan Loeki dan zal je energie peil nu wel laag zijn, advies neem een koekje (zo ben je het maagzuur voor)zoek de klamboe uit en ga lekker even plat ,relaxen tot later!
Dientje, wat een leuke meubeltjes! Missy, slaap lekker. Loeki, wordt het niet eens tijd dat je helemaal gaat stoppen en je energie gebruikt voor je kleine? Enne Ayyildizf: We weten het niet. Ze had een week hele erge buikpijn, maar ze dachten dat t kwam omdat ze zo snel weer zwanger was (nog geen 3 maanden na mn neefje) En toen was zondag de buikpijn ineens over en maandag had ze een bloeding. Het kindje is nu weg voor onderzoek. Maar ze konden niet eens zien wat t was en ze was al 17 weken... Ik ga weer even een beetje mn huishouden doen denk ik. Heb de hele dag nog niks gedaan. Ja hier rondhangen en de hond uitlaten! Moet echt mezelf schoppen om vooruit te komen soms. Pffff
Hey! Dan ben ikke jarig! 8) Welkom trouwens Vandaag heb ik 2 uurtjes overgewerkt. Er waren veel zieken en het was hartstikke druk... Jeetje, dat hakt erin zeg, terwijl 2 uurtjes toch eigenlijk niet veel is Maarja, gelukkig het hele weekend tijd om bij te tanken Wat ben ik daar aan toe zeg! Vandaag 31 weken zwanger.... Nog 9 weken te gaan...... *huiver*
Zo de intake vrouw van het kraamcentrum is net de deur uit, dat hebben we ook weer gehad. Alles weer doorgesproken, hoewel alles me nog vers in het geheugen stond van de 1e. Voordat ze kwam nog even snel het laatste gereedschap opgeruimd uit de babykamer, dus alles is nu op orde. Heerlijk! Ga nu mijn zoon even helpen zijn vers gekleurde kleurplaat (die hij van de kraamzorg heeft gekregen) op de kast te plakken.
Zo ze zijn er vroeg bij Natanya, hier bellen ze je pas met 36 weken. Mo ik moest vandaag 1 uurtje lesgeven en dat werden er twee, niet veel hoor, dat kan ik nog wel. Moet nog maar 7 dagen nu. Even bij babywalz shoppen, klamboe gekocht en verder van die noodzaakelijke dingen, stopcontactafschermers (3x woordwaarde), hydrofiele luiers, ze hebben helaas geen spuuglapjes. Ben er ook nog steeds niet uit welke flessen ik zal kopen. Wat hebben jullie?
Wij hebben de flessen van Avent. Goed en kwalitatief merk! Ook die wat kromme flessen (ben de naam kwijt) zijn goed! Kan je ook wel bij prenatal kopen.
Ja ik wil eigenlijk ook voor Avent gaan omdat je ze ook overal kan kopen (mocht je er ooit een vergeten)
oooh wat kan ik balen van die "zachte tomaatjes" zeg ik moet ze echt stevig en een beetje zurig hebben zo dat was dan weer mijn portie nutteloze informatie aan jullie
Geef mij ook maar een lekkere stevige tomaat hoor, die weke dingen zijn alleen goed voor de soep, net zo vies als een melige appel ale: Ik moet wat gaan eten trouwens, want heb vandaag eigenlijk nog niets gehad, nadeel van een kleine maag is ook dat ik geen honger meer heb.